ßenim ve abimin motoru

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında Cansu_Tezcan tarafından paylaşıldı.

  1. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    ßenim ve abimin yeni motorumuz.Ama abim pazar günü motoru jandarmaya kaptırdı bi süre motorsuzum:(





    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    sabah güneşi üzünden gözlerim kapalı çıktı:rolleyes:
     
  2. Utku.Sahin

    Utku.Sahin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    tokat/niksarlıyım. sırasıyla istanbul bingöl deniz
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    güzel motor güle güle binin.motor sanada yakışmış.hayırdır jandarmaya nasıl kaptırdı abin.inşallah ehliyetsizlikten deyildir.600 lira ceza dokunuyo adama.zamanında tecrübe etmiş bulunmaktayım :).ALLAH dan şuan öyle bi sorunum yok.
     
  3. Ferhat Taskın

    Ferhat Taskın Site Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    872
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Motosikletinizi Geçici olarak kaptırmanıza üzüldüm :(

    Umarım en kısa zamanda motorunuza kavuşursunuz..
     
  4. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    ehliyet sınavına girdi ama trafikten kaldı o yüzden gitti motor:(
     
  5. Utku.Sahin

    Utku.Sahin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    tokat/niksarlıyım. sırasıyla istanbul bingöl deniz
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    fazla geciktirmeden alın.otopark çok hesap çıkartıyo.ben kaptırdığım günün ertesi almıştım.ehliyetli birini alın gidin ne kadar kalırsa o kadar kötü.ben ceza yediğimde peşin 450 fln vermiştim şimdi ne kadar oldu acaba.
     
  6. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    ßide ötvsi yatırılmadı biraz zor alırız :'(
     
  7. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Umarım en kısa zamanda alırsınız.. Abinize ve size geçmiş olsun :)
     
  8. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    park ücreti habire yazıyo yaa bugün parkçı geldi para istedi babamda inat almıyo motoru ama abimde suç off yaa:(
     
  9. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    çokgeçmişolsun bende trafik jandarmasıydım böyleşeyleri görmüyorduk uyarıyorduk yada karakolun bir borcunu ödettiriyorduk inşallah kısazamanda alırsınız
     
  10. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    kayıt tescili yok plaka yok abimde ehliyet yok köyde kıstırmış jandarma hemde parkta abimle oturuuyormuş park halndeki motoru almışlar götürmüşler nasıl bi hak bu yaa :mad:
     
  11. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    ama hiçbir evrakyokki devlet vergisini yedirmezkimseye
    ötv kdv vereceksin pilaka alacaksın
    sonraheryıl taşıtpulu ve muyene parası vereceksin
    bunları vermeden parktada oturtmazlarişte
    ama yakıştıramadım abine motorcuadam öylesakatiş yaparmı sana hiç çekmemiş
     
  12. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    bu prosedürleri bende bilyorum hüseyin abi ama babamın inadı yüzünden oldu bunlar abim ehliyet sınavlarına girdi diye babam ona 0 motor açtı trafikten kalıncada ehliyeti alamadı sonra bu olaylar geldi başımıza :(
     
  13. _Ahmet_

    _Ahmet_ Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    196
    Beğeniler:
    140
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Kawasaki
    nasıl yanı sımdı motoru alamıyomusunuz!
     
  14. aykutdundar35

    aykutdundar35 Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Honda
    ya biraz da şanssızlıkmıs işte abinin durumu gecmiş olsun
     
  15. gitarci1453

    gitarci1453 Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    76
    Motosiklet:
    Suzuki
    çokçok geçmiş olsun ya okuyunca kendime olmuş kadar üzüldüm inş. sorunsuz bi şekilde hallolur bu iş
     
  16. Utku.Sahin

    Utku.Sahin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    tokat/niksarlıyım. sırasıyla istanbul bingöl deniz
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Ya cansu ne yap et babanı ikna et.Ben yakalandığımda otoparkçı tanıdıktı 10 lira verdim aldım motoru.Oda mazot parası çekicinin.Burda bi otopark var günlük 55ytl alıyolarmış yatak parası altında.Ne oluyosa yatak parası.Bu arada hüseyin arkadaşım ben 21 yaşıma gircem nerdeyse.Doğduğumdan beri askeriye içindeyim babam 24 senelik asker ama senin dediğin gibi karakolun borcunu ödetme gibi bişi duymadım görmedim.İki kanı bozuk rüşvet alır belki ama karakolun borcunu niye ödetsinlerki devlet ödüyo zaten niye böyle bişeye başvursun kendi ceplerindenmi ödüyolar karakolun elektiriğini suyunu.çok saçma geldi bana.
     
    gitarci1453 ve Ertan.Derinay bunu beğendi.
  17. salih mıllennıum

    salih mıllennıum Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    13
    bende çok üzüldüm cansu inşallah alırsınız ama zora benziyo bu iş bence hiç evrak yomuş baksana ama yinede kısmet işte olurmu olur inşallahhhhhhhhh..............
     
  18. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    mevzu elektrik sudeyil kardeşim devleteyükte olmuyorlar bunun nesi kötü rüşvettdeyil ceblerine kuruş girmiyorki baglı karakollarımızın bütün kumçimento boya vs nalburmalzemelerini ücretsiz hallediyorduk bence yanlışve saçma deyil keşke herkes cebine rüşvet atmaktansa öyle yapsa
     
  19. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    çook geçmiş olsun cansu dostum...
     
  20. Utku.Sahin

    Utku.Sahin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    tokat/niksarlıyım. sırasıyla istanbul bingöl deniz
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Devlete yük olmuyorlar diye 2 kuruş için halkın gözünde rüşvetci olarak gözükmek çok kötü bence.Her yıl askeriyeye bi dönem yüzlerce milyar ödenek gönderiliyor.Ne eksiğiniz varsa tamalayın lıjmanları boyatın park yapın diye.İçindeyimde biliyorum.Ve ödenek farzedelim 500milyarsa 50 milyarı harcanıyo yada harcanmıyor gerisi geri yollanıyor.Yani milletten alınacak 5 kuruş askeri kötü lanse etmekten başka hiçbişeye yaramıyor.Ben sana şünü söyleyim ben lojmanda oturuyodum ve kapıda 7-8 asker var kışın soğuğunda içim sızlıyo bi bardak çay götüreyim bi lokma ekmek vereyim diye ama YASAK.Versende almıyorlar.Tekrar sölüyorum bence bi boya parası almak devlete yarar deyil tam aksine zarar verir hemde çok zarar verir.Hayırlı günler.