12 Ekim 2014 Trakya Moto Team Mangal

Konu, 'Marmara Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında Onur Filiz tarafından paylaşıldı.

  1. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    Sevgili Dostlar her yıl ekim ayı içerisinde gerçekleştirmiş olduğumuz Karamandere mangal etkinliğimizde bu yıl 12 Ekimde gerçekleştirme planımız bulunmaktadır.

    Siz dostlar ile bir arada olmak dileğiyle..ilerleyen zamanlarda katılım durumu listesini buradan paylaşıcam.katılabilecek arkadaşlar isimlerini yazabilirler.

    Geçtiğimiz yıllardan kareler için Tıklayınız
     
  2. Oktay Karateke

    Oktay Karateke Üye

    Kayıt:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    95
    Beğeniler:
    29
    Şehir:
    Bornova /// İzmir
    Motosiklet:
    Suzuki
    Çok Güzel aktiviteler gün geleek bende katılacağım :)
     
    Onur Filiz bunu beğendi.
  3. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    Arkadaşlar etkinlik hava koşulları el verdiği sürece devam edecektir.Şu anda katılımcı listesi facebook uzerinde ve bana gelen msjlar ile aksilik olmadığı sürece 50 kişini üzerine çıktık.Bilginize..buradan da aktiviteyi ve gelişmeleri paylaşıcam
     
  4. Mert

    Mert Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    UZUNKÖPRÜ
    Motosiklet:
    Kawasaki
    kısmetse o gün orada olmayı planlıyorum, yağmursuz olur mu beya.. .:)
     
  5. Mesut Nalbantoğlu

    Mesut Nalbantoğlu Üye

    Kayıt:
    18 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    29
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Iğdır
    Motosiklet:
    Honda
    Etkinliğiniz için sizi tebrik ediyorum ve imreniyorum. Keşke ben de aranıza katılabilseydim. İlerde bir gün umarım. Size keyifli seyalatler ve şimdiden afiye olsun :harika:
     
  6. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    :D :D abi senin için ufak tefek yağmurlar sorun değil..sen ne dağlar bayırlar çamurlar aştın ninja ile :D seni orada görmek gerçekten çok güzel olur abi :)

    atlayın gelin hocam sizde :) motorla gelemezseniz araba ile gelin ;)

    Haydiiii millet zaman daralıyor :) gelenler el kaldırsın :harika:
     
    Mesut Nalbantoğlu bunu beğendi.
  7. Armağan Pekatik

    Armağan Pekatik Site Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Eylül 2011
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    Kartal / İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    11 olsa kesin gelirim. 12 si şaibeli :D. Değişme şansı var mı benim için? :D Bayan varsa ben de eşimi getiririm. O zaman 12 side kesin olur.
     
  8. Yavuz ÇIBUK

    Yavuz ÇIBUK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    278
    Beğeniler:
    221
    Motosiklet:
    Yamaha
    Onur Kardeşim belirli bir toplanma yeri hareket saati filan varmı. Etkinlik kaçta başlıyor. Ne getirelim yanımızda vs vs

    Birde tam olarak yol tarifi yaparsan tadından yenmez :)
     
  9. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bu etkinliğe gelip sizlerle olmayı ne kadar çok istiyordum.Ama bir kaç eğitim olayı çıktı kaldım buralarda bir daha ki sefere inşallah.
     
  10. UzunYolSever

    UzunYolSever Yeni Üye

    Kayıt:
    6 Kasım 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Yeni Motosikletimi Alır almaz geleceğim, inşallahh :)