125 cc ve 250cc :S

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında anil.yurtseven tarafından paylaşıldı.

  1. anil.yurtseven

    anil.yurtseven Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İzmiR
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Çogu yazıda dikkatimi çeken şey 250 cc nin yeni başlayan biri için fazla oldugu yönündeki yazılar ama bazı kişilerde 250 cc nin yeni başlayan biri için ideal bir motor oldugunu söylüyorlar yaklaşık %60 a %40 gibi bi oran var :) bu konuda yeni motorsiklete başlıyacak abilerimin veya 2 sene sonra benim hata yapmamam için bu konuda deneyimi olan abilerime soruyum dedim cevaplarınız için şimdiden teşekkürler :)
     
  2. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    anıl kardeşim bak ben 29 yaşındayım 125cc bir motosiklet ile bu işe başladım ve yeniyim, daha yolum var. benim motosikletim en fazla 100km hıza ulaşıyor, 250cc olsa belki 140 filan. halbuki motosiklete yeni başlamak için 100km yeter de artar bile. insanlar 125cc ile dünyayı geziyorlar. bu iş zaten tehlikeli, basit bir olay değil. 125cc ile başlasan çok şey kaybetmezsin. asıl ciddi bir şekilde bu işe başlayıp, yeterli eğitim ve tecrübe ile (ki bunlar için ciddi emek ve zamana ihtiyacın olacak) çok daha güçlü bir motosikleti sürme zevkine erişebilirsin. ama yok ben 250cc den başka motosiklete binmem :) diyorsan o zaman onu alırsın :)
     
  3. Furkan.Celebi

    Furkan.Celebi Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Ben 250cc ile başladım. 2-3 gündür antreman yapıyorum ve şimdilik gayet keyifli. -Bir de koruma demirini taktırabilsem tam olacak- Fakat öncesinde eğitim aldım YBR 125 ile.

    Şimdi ikisini karşılaştırdığımda, 250cc'nin gücünü hissedebiliyorum. Fakat öyle korkunç birşey yok ortada. Herşey sana bağlı, kontrol senin elinde çünkü. Ama ne kadar kontrol sende de olsa kontrol edemeyeceğin şeyler de var o yüzden bunun öncesi de önemli.

    250cc; bisiklet denge becerin, temel trafik bilgin ve tecrüben (vitesli araba, el ayak koordinasyonu, trafiği izleme vs..) zayıfsa ve sadece sürücü kursundan eğitim aldıysan bence başlamak için tercih edilmemeli.

    125 veya 150cc'lik motorlar daha yumuşak ve kolay kontrol edilebilir aletler.

    Not: Bu dediklerim Race tarzı 250cc'ler için geçerli değildir. cc'den çok beygir gücünü dikkat etmeli ve yeni başlayacağın için race'ten ziyade naked motorları tercih etmelisin bence.
     
  4. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369
    bana göre ilk defa motora başlıyacak için 125cc 250 önerisi yanlış
     
  5. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Herkesin kartlarını görüyorum rest diyorum.Scooteri saymassak 600 ile başladım ilk 5 gün üzerinden hiç inmedim.Hemde RR ile başladım ilk 5 günü sadece motoru dinlemek ve öğrenmekle geçirdim hala bazen şaşırabiliyorum,reflexlerine ve gücüne,neredeyse 3. vitesteki ataklığı ile birinci vitesi arasında hiç bir fark yok bu tork bu güç nasıl gidiyor o tekerlere hayret :D 5 ve altıncı vitesi henüz deneyemedim 4 e kadar çıktım 4 de ise biraz korkak sürdüm açıkçası o vites ne kadar seri ve güç bindiriyor tam fikir sahibi değilim kullandıkca öğreniyorum gördüğünüz gibi tek bir tehlike atlattım :D sonrasında zor olan kısmı trafik idi şimdi güvenli gideceğim diye çok tırsak sürmemek gerektiğini de çözdüm trafikte de rahatım :D sadece çok sıkışık olduğu zaman biraz motor için boğucu benim için yorucu oluyor ama yol varsa bende varım çok zevkli.Herşeyden önemlisi hala yaşıyorum ;) İnsan neyi isterse onu yaşamalı ama inatla yaşamalı.250CC 125CC 600CC bence saçma tartışmalar bunlar ;) Önce sürmek istiyormusun iki tekerin üzerinde rüzgarı ne kadar hissedebileceksin ne kadarına cesaretin var :D bunu çözeceksin,sonra : hayattan ne istediğine karar vereceksin,Ben 28 yaşındayım ve hayattan bir CBR istedim,kimseye de sormadan kafama göre alabildim gücüm yettiğince :D Oldu mu ben yaptım oldu arkadaş :D Başlangıç motoru o nemiş yaw :D ?¿Oldu olacak benim RR'ın arkasına 2 tane destek tekeri takıp öyle bineyim bari :D

    Dip Not:Neye bindiğin değil nasıl bindiğin en önemlisi bence ...
    Full Koruma artı dikkat artı profesyonel yardım ve eğitim kesinlikle olmazsa olmazları bunlar bunun dışında binlikle başlama ne ile başlarsan başla :D Neden binlikle başlama diyorum onu da söyleyim.Binlik motorların 600lüklere göre ağırlık ve kütle farkı az gibi görünse de duruşlarda kendisini çok hissetiriyor risk tamam ama iki motor arasında sürüş zevki olarak pekde bir fark yok bir kere sürdüm binlik profesyoneller hariç bizim gibi şehir içi binicilerinin hissedebileceği bir fark yok,o yüzden başlangıçta 600lük hafif olduğu için kontrolü daha kolay,motor daha az yakıyor ve bence şehir içi daha uygun ilerde değiştirmek istersem eğer gücüm hayabusaya yetmez ise tekrar 600lük CBR 'ın sıfırını alırım heralde... Benim fikrim...
     
    edip.aksoy bunu beğendi.
  6. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369


    noyan yazına ağlayımı güleyimi, sen söyle ben sasırdım çünkü, hem ağlanacak seyler yazmıssın hemde gülünecek
     
    Hasan M.Mustafa bunu beğendi.
  7. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Boşversene ömer abi ağlarsa anam ağlar gerisi yalan ağlar sen hep gül bence :D ;) Anamı da ağlatacak bir şey yapmıyorum o da gülsün ağlamasın kimse yaw :D bana gelince Senin scooteri gördükçe kendi silverwingim aklıma geliyor :D İmreniyorum bazen :D Ama ne dersen de CBR 600 RR'a binmenin bedeli 23000Küsur lira O muhteşem egsoz sesini duymanın bedelide 1500lira civarı, Kefen parası mezar parası neysem 2000-3000lira kask artı full korumalar artı motorun bakımları vergileri senelik 2000-3000lira ,hastane masrafı sigortam var allaha şükür beleş :D Zevki ise paha biçilemez...
     
    edip.aksoy bunu beğendi.
  8. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Aslolan RR'dır gerisi teferuat ve hayattır belki ardından ölürüz de ama kimbilir kim önce gidecek,hangimiz sonsuza dek kalacak ki?
     
  9. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369
    noyan bende bazı konularda esnegim,mesela deniyo burda egitim al tamam alalım faydası olur zararı olmaz ama sunu derim saatlik günlük egitimlerle motora binde trafige cık diyemem kimseye mesela,veyahutta ilk başlayacak kimseye 600cc le başla demek sen git bitarafta öl demekle aynı sey ben egitim almadım kazamda yok alaha sükür,ama diyom başlangıç kesinlikle küçük motorla olmalı ,tecrübeme göre diyom bunu,bu işin sakası yok şansı yok,motor süründürmez hatasında öldürür,,geride kalanları süründürür sadece,sanırım anlatabildim,son sözüm,hayallerin, ne zaman gerçeklerinin önüne geçerse sorunlar ve tehlikeler yanında demektir,,
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  10. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Abi bende kimseye 600CC ile başla demiyorum bunu anlatamıyorum herkez neden yanlış anlıyor ben kendi deneyimimi yazdım ve ekliyorum inatla ne istediğine sen karar vereceksin diye ona bakarsan 125 cclerle ne kazalar yapıyor millet inan 600ün üstünde ben onlardan daha güvenliyim makinadan çekindiğim için daha dikkatli kullanıyorum.125 CC CBR ile geçen ara yolda yapıştırmış velet benim 30la gittiğim yerde anırtıyor motoru bizim iş yerinin önünde ki yan yolda ulan kaza bela olmasa bari dememe kalmadı bizim otoparktan çıkan bir çalışanın arabasına yandan bir koydu bu oha dedim ya uçtu gitti motorun üstünden allahtan ki korumalar var üzerinde kask mask bişi olmadı çocuğa ama arabada ve motorda maddi hasar üst düzeyde arabanın ön cam patladı falan ben o yolda 30un üzerine çıkmaya korkuyorum 125CC işte sana...

    Benim hayalim 600lük 1000lik falan değildi bir racing sahibi olmaktı ve Honda olsun istedim hep ama benim asla hayalim bu motorun üstünde red line zorlamak olmadı,anlatabiliyormuyum bilmem buna rağmen scooter deyip geçme benim için ciddi yol tecrübesi olmuş tek halletmem gereken makinaya alışmaktı alışıyorum işte zamanla.Ben riski göze aldım ve en büyük tutkuma sahip oldum ama korkularla vay bana bişi olursalarla 125lik alan bir adamın sonu da iyi olmaz bence...Seni koruyan motorun hacmi değil hiç bir zaman 100Km ile gittiğini düşün bende gitsem 100ile risk aynı 125de gitse 100ile risk aynı hatta 125in riski daha çok makina hafif ve zayıf,ben birinci viteste görüyorum 90ı bırakıyorum gazı komprese bindiği anda alet düşüyor 40a 125liğe böyle bir motor freni yaptırabilirmisin üst limitlerinde 100-120 ile giderken?Bilemiyorum bence başlangıç motoru diye bir fikir saçma...Hiç binmeyen biri ise ancak o zaman mantıklı gelebilir.Ama onun için de ekliyorum scooter deneyimimi saymazsak ilk bu motorla başladım diye...
     
    edip.aksoy bunu beğendi.
  11. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369

    noyan seni anlıyorum ben,,, sende aynı benim durumuma düştün,,viraj konusu acılınca aynı sen gibi bende kendimi anlatamaz durumuna geliyom itirazlar başlıyo bana, hatta ben bu şekilde kullanıyorum ama siz sakın denemeyin uyarısını büyük harfle yazdıgım halde,,sunu diyom bazı şeyleri demekde aslında yol acmak gibi oluyo,yurdumun insanına suraya sakın basma çöker de gider oraya basar,yani biz desekde böyle yapmayın sıf merakından denemeye kalkar,ama bunu bildigim halde insanlarda bişeyi örenecek yapma diyosak yapmayacak,yazılarımı insanların psikolojik durumuna görede yazamamki,noyan enazından yanlış anlasılmamak için ben bunu yaptım ama siz yapmayın diye uyar,,,üzerinden vebal gitmiş olur hemde bizler hucum etmek yazına:):)
     
    Noyan Yıldız bunu beğendi.
  12. anil.yurtseven

    anil.yurtseven Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İzmiR
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    peki noyan abi bişi sorcam mesela bizim önceki arabanın 60 bg lik bi motoru vardı onu çok rahatlıkla hiç istop ettirmeden veya patinaj attırmadan her yerde sürebilyrdum ama şimdiki araba 120 bg ve bazen babam bana sür şuraya sen götür fln dedigi zaman bazı zamanlar patinaj atıyor lastikler veya araba istop ediyor bunun sebebi debriyajı ayarlayamamam e scoterlar otomatik vitesler yani debriyajı sen ayarlamıyorsun ve 600 cc ye geçtiginde o debriyajdan dolayı veya aklıma gelmeyen başka sebeblerden dolayı sürmekte zorlanmıyrmusun ?
     
  13. DEMİRAT

    DEMİRAT Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.399
    Beğeniler:
    369

    anıl sen noyan abini boşver bu konuda, o arada uçar böyle:D:D:Dsen dedigimizi yap küçük motorla başla ,dogru bu başka dogru yok:):)
     
  14. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Horsepower :D şimdii bak scooter sana doğru şekilde devirli motor kullanmayı öğretmez kesinlikle aksi yönde eğitir ve tembelleştirir yani debriyaj ve gaz kavramın oluşmaz ama yapacağı tek bir iyilik var eğer kullandığın silverwing yada burgman gibi bir maxi ise beygirin ne demek olduğunu az buçuk kavrarsın ve gaz elciğine hükmetmeyi öğrenirsin,özellikle silverwing ile ben az arka teker kaydırmadım kalkışlarda kazara.Haa gelelim racing debriyajı meselesi ve devirli motora arabada 120 beygiri 1tona yakın bir ağırlığa veriyorsun racingde bendeki egsozla beraber yanılmıyorsam 130 beygire yakın güç var ve ağırlık sadece 168kilo yani arabada debriyajı kaçırır gazı bırakmazsan pati atar panikler ve stop ettirirsin racingde debriyajı kaçırır gazı bırakmazsan :D olabilecekleri düşünmek bile istemiyorum,işte scooter tecrübesi burada devreye giriyor ve gazı bırakıp paniklememen gerektiğini biliyorsun dolayısı ile en fazla motor stop ediyor debriyajı kaçırınca :D ve gene biliyorsunki racing de 3000 devirden fazlası kesinlikle tehlikeye girmeye başlıyor dolayısı ile gaz elciğini ona göre okşuyorsun.Tabii racing ile kısıtlı tecrübelerim bu kadar ama scooterin sana katacağı gaz elciği hakimiyeti ve yol tecrübesi bence faydalı bir durum eksisi dediğim gibi debriyaj için seni tembelleştiriyor.Frenleme için seni tembelleştiriyor yani benim anladığım esasen o ki racingi illaki kaldırırsın illaki de gidiyor makina,debriyajı kaçırmamayı da öğrenirsin önemli olan gaz elciğinde takılı kalmamak ama en önemlisi durdurmak :D durduramazsan işin biter işte burada eğitimin çok büyük önemi olacaktır.Sen bana bakma genede dediğim gibi motorda hangi CC ile başlarsan başla tutkunla doğru orantılıdır (ben bile ısrarla 1000CC ile başlama derim sadece) ama kesinlikle sabırlı ol 125 de olsa bu böyle 600 de olsa bu böyle 100km ile giderken sabit aldığın risk aynı olacaktır gaz elciği ile barışık olurken sakın hiç bir zaman kendine güvenerek tamam ben bu işi çözdüm diyerek binme makinaya her zaman biraz şans tanı ve ona saygı duy nacizane fikrim budur!

    Gene dip not:Tecrübeli abilerim bana gülecekler 3000devirden fazlası tehlikeye giriyor dedim diye 4000devirle sabit gitsen birinci viteste kaç görür ki o alet?Ama öyle olmuyor motor 3000den sonra ses yapmaya başlıyor ve 4000de durmuyor insan :D 7bin 8binden sonra ki coşma ise apayrı bir konu kesinlikle ölümcül bir zevk!Çünki gördüğün mesafe ne kadar uzun olursa olsun seni doyuran sesi duyduğun anda o mesafe bitmiş oluyor!!!İşin en kötü yanı ise anıl kardeşim bir araba da 3.viteste artık devrin oturur araba dengeli sürüşe biner ve gazı açsan bile oranlı olarak hızlanmaya başlar birinci vitesteki o ataklık ve motor kompresi artık kalmaz ama gel gelelim racing de bu da yok 3.Viteste gaz açınca 90 ile 160 arasında ki geçen zaman iki göz kırpman kadar falan,dolayısı ile hangi tampona ne kadar çabuk yaklaştığına her zaman tetikte olarak sürüş gerekiyor.Birde benim aslında en büyük sıkıntım ne kendi acemiliğim ne deli cesaretim yada aldığım risk.Benim en büyük sıkıntım racing görünce seni tahrik edecek olan hanzolar ve tahrik tacizler.Ferarriye transporterin selektör yaptığı bir ülkede insanı çileden çıkarıyorlar.Yani 80le sağ şeritten giderim racing de olsa güvenli binerim diyemiyorsun.Yoksa tepene çıkıyorlar.Acemilik de orada çok kötü bir eksi yaratıyor çünki kendine tam güvenmediğin için o tırtlardan saniyelik kaçışlar yapamıyorsun.Geçen gene işe gidiyorum 90 civarı bir süratle orta şeritteyim sağa geçicem aynadan bakayım dedim gelen varmı sağdan diye arkamda ki tırın plakası görünüyordu sadece :D bildiğin tır benim arkaya yapışmış benle yarışıyor :D Gazı yapıştırıp arayı biraz açtım sağa nasıl kaçtım bilmiyorum yanımdan küheylan gibi bir geçti aklın durur.Hanzo desem değil öküz desem öküze hakaret olur.Böyle işte burası istanbul!!

    Dp notunda dibi :D 3000devir sadece yarım debriyaj ve yürüyüş süratinde iken gördüğün devir motor kalktığı andan sonrası manasına kullanılmış aptalca bir espri idi ;)

    (Ve Son;hatırlatma ve şiddetle yazıyorum ki Ömer Abinin dediği hesap kimse bana höykürmesin ve küçük harfle yazıyorum diye sanmayın ki şiddetinden bir şey kaybetmiştir hala çok şiddetli yazıyorum ona göre!)

    Hatta bunu imzam falan yapıcam artık,neyse ; Akli dengesi çok yerinde olmayan bir adrenalin bağımlısının kendisi gibi düşünen hayatı anlık yaşayan (küçük yazıyorum büyük okuyun:Lütfen imzama dikkat ederek yazılarımı yorumlayın!)Bir insanın yazdığı sadece kendisini bağlayan fikirlerdir.Doğruluk ve gerçeklik payları kesinlikle yadsınamaz derecede olsa da öneri ve tavsiye niteliği kesinlikle taşımasın!Cesaretle de aptallık kesinlikle birbirine karıştırılmasın.Ben aptal değilim sadece anı yaşayan cesur bir insanım ama trafiğin cesaretle ilgisi olmadığını kendimin rossi olmadığımın ve bir akrobat da olmadığımın son derece farkındayım bilmem daha ne kadar ince detaylar ile tane tane anlatabilirim ;) Sadece acemi bir racing tutkunuyum o kadar... of be !
     
    edip.aksoy bunu beğendi.
  15. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
  16. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    Konu ile ilgili sadece şunu söylemek istiyorum, eğer ben bir insan yanlış yapıyorsa, yanlışını tecrübe diye anlatmamalıdır. Sizin yanlışınız size değilde başka birine zarar verebilir.
    Motosiklet ile gaz açmak en güzelidir, ama duramadığınızda veya dönemediğinizde; işte o zaman eğitimi de tecrübeyi de anlarsınız.
    Allah kimseye kaza bela vermesin, tekerleriniz hep asfaltta olsun, lütfen motosiklet konusunda çok dikkatli olalım, yıllarca hepberaber yollara çıkalım. :)
     
  17. Noyan Yıldız

    Noyan Yıldız Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Yanlıştan tecrübe olmaz mı yani?İyi de bu sence yanlış bence doğru ise ne olacak.Ben yanlış yaptığımı düşünmüyorum biraz riskli hareket etmiş olabilirm ama bence yanlış değil.Zamanının ünlü rock grubu pink floyd ile bir röportaj yapılıyor,o zaman ki karizmatik grup üyesi Syd Barret'e şunu soruyorlar,Şarkılarınız da ve kliplerinizde ve de hareketlerinizde gençliği uyuşturucuya teşvik eden bir tavır yok mu bu sizce yanlış değilmi ?Syd Barret cevaplıyor:"Ben kimseye ben eroin kullanıyorum sağlığa faydalıdır siz de kullanın demiyorum,ben sadece eğer eroin olmasaydı Pink Floyd'da olmazdı diyorum demiş ;) " Seçimlerini yapabilecek olgunlukta insanlar olduğumuzu düşünüyorum.Eğer bu olgunluğa erişememişsek henüz zaten motorsiklet bizim için son derece yok edici bir hobi ve zevk olabilir...
     
  18. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Benim kartımı gördün mü ?
     
    Noyan Yıldız bunu beğendi.
  19. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Her zaman dediğim bir şey var
    Yine diyorum yine diyeceğim.
    Ölmek için Motosikleti araç olarak kullanmayın.İllaki ölmek istiyorsanız kafanıza kurşun sıkın.Çünkü silah bu iş için var.
    Motosiklet bir silah değildir.

    Motosiklete ölmek için değil Ölene dek binmek için
    slogan bu.
    Başkası hikaye.


    Ben Bilgilerimi tecrübelerimi aktarıyorum.Bunu yapabiliyorum çünkü eğitimim var tecrübem var yaşamışlıklarım var en önemlisi 30 yıl ın var.
     
  20. edip.aksoy

    edip.aksoy Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Honda
    ben cbr 600f le başladım. çok mükemmel bir his. tehlikeli oldugunada inanmıyorum çünkü inanırsam büyük hatalar yapabilirim trafikte. ben motorumu seviyorum oda beni seviyor :)
    insallah hep böyle kalırım. sadece sınırını ve sınıfını bilmelisin. sabırlı ve sağlam bir sürüş yapmalısın. bence cc meselesi değil yürek meselesi :)
    ve tehlike olarakta insaların dikkatsizligi var. sen nekadar dikkatli olursan ol onlar seni bazen vasıtadan saymıyorlar.. bunlarada hazırlıklı olup, full koruma ile boş alanda çalışmalarına başlayabilirsin. bisiklette oldugu gibi bundada küçük kazalar atlatacaksın tabii..
    ve birşey eklemek istiyorum..

    2 tür motorcu vardır; düşmüş olan ve düşecek olan :)
     
    Noyan Yıldız bunu beğendi.