16 kasım Kofçaz gezisi LMK son kış gezisi

Konu, 'Marmara Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında Cansu_Tezcan tarafından paylaşıldı.

  1. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    BİRAZ GEÇ OLDU AMA DAHA YENİ DÜZENLEDİM FOTOLARI LÜLEBURGAZ'IN SON KIŞ GEZİSİ GEZİ ŞAHANE YORUMLARI BEKLİYORUM :)

    [​IMG]

    Saat 10.30 da yola çıkıldı. Hatice ve Fevzi çiftimiz kırmızı "Eşek arısı" ile Kofçaza doğru vızzzlıyor...

    [​IMG]

    Kırklareli'ye doğru..

    [​IMG]

    Kılavuzumuz ve doğum günü çocuğu Savaş ve eşi Ebru

    [​IMG]

    tozlu yollar...

    [​IMG]

    tüm fotoları ben çektim motor tepesinde üşüdüm ya :(

    [​IMG]

    oooooooo döndük virajı allahtan düşmedim :D

    [​IMG]

    arkadaki artçıların üstündeki fosforlu yelekler arkadan gelen araçları uyarmak için ;)

    [​IMG]

    abim kenan sofuoğlu gibi duruyo :D hamitabatta sucuk alıyoruz :)

    [​IMG]

    aynadan kolum gözüküyo anlayın halimi virajlar ağlattı beni :(

    [​IMG]

    bitmez bu virajlar

    [​IMG]

    sürekli poz vermek için yanımıza geldi fevzi abiii :D

    [​IMG]

    Kırklareli giriş

    [​IMG]

    ne kadar gazlarsanız gazlayın yakalarım sizi :D

    [​IMG]

    kırklareli girişi

    [​IMG]

    e birazda beni çeksinler gazlayım bari tek başıma biraz :)

    [​IMG]

    çay molası kipa karşısında

    [​IMG]

    geleceğin motosikletçi kızı benim küçüklüğüme benziyo sanki :D

    [​IMG]

    kofçaza yaklaşırken

    [​IMG]

    Kofçaz a 2 km kala çok güzel bir piknik alanı mevcut. Herkese tavsiye ederiz!

    [​IMG]

    sucuklar hazırlanıyor

    [​IMG]

    ateş yakılıyor

    [​IMG]

    Usta gözetiminde kalfa ateşi yakıyor :D

    [​IMG]

    beyler bayanlara öncelik yapmadı :(
     
  2. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    [​IMG]

    nar gibi :)

    [​IMG]

    sucuk sırası

    [​IMG]

    herkes yemeğe dalmış :)

    [​IMG]

    babamın yeni hobisi RC otomobil :D

    [​IMG]

    Rocka Billy...

    [​IMG]

    dönüş vakti geldi
     
  3. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    [​IMG]

    kırklareli motosiklet klübü önü

    [​IMG]

    sadece soda içtiler :D

    [​IMG]

    Savaş abinin doğum günü için Kırklareli Motosiklet Kulübü Başkanı Şenol bir pasta hazırlatmış.Teşekkür ederiz

    [​IMG]

    iyiki doğdun savaşşş

    [​IMG]

    ne dilek tuttu acaba

    [​IMG]

    herkesi ben çekiyorum hiç bi karede ben olamıyorum :(
     
  4. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    Yer : Kofçaz (165 Km)
    Tarih : 16.11.2008
    Katılımcı : 10 Motosiklet 3 Otomobil - 25 kişi

    Bu mevsimde nadir güneşli ve sıcak bir hafta sonunda ailece, daha önce keşif ettiğimiz Kofcaz yakınları, dere kenarındaki piknik alanına gittik. Ekmek arası Hamitabat sucuğu yedikten sonra kimileri kendini senenin son güneş ışınlarına bıraktı kimileri de RC otomobil ile kayaların üzerinde gitmeye denedi. Dönüşte Kırklareli Motosiklet kulübünde üyemiz Savaş abinin doğum gününü pasta keserek kutladık
     
    Haluk, ulas, Ozgur Baglama ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  5. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Çok harika bir geziye benziyor..Geçde olsa paylaştığın için teşekkür ederim...
     
  6. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Güzel bir gezi olmuş. Sucuklara bittim bu arada. :) Katılan tüm arkadaşların çok eğlendikleri yüzünden belli.
     
  7. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    abi tam yemek saati bak karnım acıktı şimdi :D
     
  8. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    gezi güzel katılan bütün arkdaşları kutluyorum.içimiz açıldı.
     
  9. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Çok güzel görüntüler Cansu, teşekkürler vallaha :)
     
  10. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    harika bir paylaşım ve anlatım :) resmen bizlerede yaşattınız teşekkürler
     
  11. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    işte geri dönüşümün meyveleri :D
     
  12. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Döktürmüşsün yine :) Helal size...
     
  13. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    Cansucum çok güzel görüntüler Özelliklede benim motorun kardeşini görünce sevindim Aprilia caponordu herkese selamlar ;)
     
  14. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    off abi yaa bi haberleşemedik şu tanışma olayını bi an önce yapalım ulaş abi hakan abi tamam mı bu arada ferhat abi nerde?? ali'de yok
     
  15. ferhat_sevinc

    ferhat_sevinc Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    305
    Beğeniler:
    111
    Motosiklet:
    Yamaha
    çok güzel resimler..bizimle paylaştığınız için teşekkürler..
     
  16. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    Cansu,güzel gezi olmus, ellerine saglik.
    Yeni yilin baslangic turunuda sabrsizlikla bekliyoruz.:):)
     
  17. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    yeni sezon açılıyor zevkle sizinle paylaşıcam eskisi gibi :)
     
  18. şahin varan

    şahin varan Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Şubat 2009
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    diyarbakır
    Motosiklet:
    Yamaha
    çok güzel bi geziymiş valla paylaştığın için teşekkürler
     
    Cansu_Tezcan bunu beğendi.
  19. tolgafb

    tolgafb Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    194
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Çok harika bir geziye benziyor :) Ya boyLe qüzeL yolLarı nerden buLuyorsunuz.. Tam SüratLik :)
     
  20. Cansu_Tezcan

    Cansu_Tezcan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    691
    Beğeniler:
    548
    Şehir:
    LüLeBuRRGaZ
    Motosiklet:
    Mondial
    trakyanın yolları :)