2 sene sonunda viraj...

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında serkan thundercat tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    ulaştığım tecrübelerim sayesinde, aynı motorumla 2 sene ve 15.000 km sonunda pegleri yere sürterek viraj alma seviyesine ulaştım.. tabi devamlı bu açıya düşmüyorum... sadece limitimi öğrendim.. ben son sürat seven biri değilim... atak ve viraj severim.. çok keyifli..:D
     
    ceyhun oğuz ve berkan okan bunu beğendi.
  2. kadir.boz

    kadir.boz Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul/esenler
    Motosiklet:
    Mondial
    bir gün şu virajlara beraber girelim biraz kalabalık daha eğlenceli olur:D
     
  3. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    ben risk pek almam kadir.. kendim çalışırım genelde.. ;):)
     
    polat bunu beğendi.
  4. kadir.boz

    kadir.boz Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul/esenler
    Motosiklet:
    Mondial
    yanlış anladın birkere bendeki motor racing değilki yatsın eğlencesine diyom maksat gezmek olsun
     
  5. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    anladım dostum.. yanlış anlamadım.. ben sadece yine de açıklama yapmak istedim.. sağolasın..
     
  6. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Neden sadece racingler mi yatıyor.benim ybr 125 de yatıyor.:D
     
  7. kadir.boz

    kadir.boz Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    62
    Şehir:
    istanbul/esenler
    Motosiklet:
    Mondial
    benim scooter da yatıyorda riskli be abi:D
     
  8. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    teknikler doğru uygulandıktan sonra, doğru ve güvenli lastik ile her motor yatar... ;)
     
  9. Nezih Akçan

    Nezih Akçan Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Kymco
    motorda yatmadan zaten dönemezsin:) evet her motor yatar, bazıları biraz daha yatar ( lastik ebadı ayırt edici unsur),kimileri dahada yatar , işte onlar bazen geri kalkamaz :) sana nacizane tavsiyem; peglerini rahat bırak :)
     
  10. Cüneyt ÖZEN

    Cüneyt ÖZEN Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul/Sarıyer
    Motosiklet:
    Keeway
    Nezih dostuma katılıyorum lastik unsuru çok önemli. Ancak sadece lastik ebadı değil tabiki lastiğin kalitesi de önemli Serkan arkadaşımızın belirttiği gibi. Lastik sertlik derecesi çok önemli. Örneğin keeway modellerinde özellikle superlight ve shadow du sanırım (250 lik olan) Kesinlikle ve kesinlikle yatırılamıyor. Kıç hemen atmaya başlıyor. Çünkü lastikler oldukça sert ve yeteri kadar tutunamıyor. Lastik çok önemli.
     
  11. Nezih Akçan

    Nezih Akçan Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Kymco
    virajda lastikle bitmiyor iş Cüneyt kardeşim, lastiğin jant ebadı , lastiğin durumu , yolun durumu , havanın durumu ve hatta moral durumu bile etken faktörlerdir...Ama tabiki lastik önemli , yumuşak lastik yolu daha iyi kavrar ama pahallı ve çabuk eskir..
     
  12. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha


    sanırım açıklayıcı bi anlatımdı...... ;)
     
  13. polat

    polat Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    Yalova
    Motosiklet:
    Honda
    serkan kardeşim anlat şu virajı apexi virajın çıkışına yaklaşmayı eş dost öğrensin
    Birde video koyabilirsen harika olur görsel öğreti her saman daja kalıcı diye düşünüyorum
     
  14. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    sonra kötü örnek oluyosun lafları falan olabilir abi.. ben sadece bişeyi paylaşmak istedim.. 2 sene sonunda sanırım iyice sevdik birbirimizi motorumla.. o kadar güzel sola bi virajdı, araba yoktu ve güvenli idi ki zaten sol pegim de sesi verdi.. niye yalan söyleyim, düşmeyi göze almıştım.. tabi Allah kimseyi düşürmesin ayrı mevzu.. ben yatar mı diye merak etmiştim lastiklerin yanak bitişlerine kadar.. küçük parmağım kadar yer kalırdı son 1 senedir.. meğer onuda yatırınca zaten pegler limit veriyomuş.. çok şükür..
     
  15. Cüneyt ÖZEN

    Cüneyt ÖZEN Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul/Sarıyer
    Motosiklet:
    Keeway
    Tabiki Nezih arkadaşım. Birçok unsur var önemli olan. Ancak ben ilk olark üstünde gittiğimzi iki yuvarlağı öncelikli gördüğüm için sadece lastik konusunu söyledim. Katılıyorum dediklerine.
     
  16. İlhan.Aydınlıoğlu

    İlhan.Aydınlıoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    531
    Beğeniler:
    320
    Şehir:
    Zonguldak
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Kullandığı motosikletin limitlerini bilmek güzel bişey olsa gerek.
    Ancak bu limitleri aşmak ya da aşmaya çalışmak bence har zaman için tehlike demektir.
    Tabi herkes kullandığı motosikletin limitlerini öğrenmek ister.
    Ama bu limitleri öğrenmek için lütfen yoğun trafik olan bir yolu seçmeyelim.
    Serbest, trafiği yok denecek kadar sakin bir yol seçelim ve o yolda deneyelim.
    Bu hem bizim hem de o yolda seyretmekte olan birçok kişinin güvenliği için olacaktır.
     
    goksel ozdogru bunu beğendi.
  17. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    tam olarak anlattığın yerde , anlattığın şekilde gerçekleşiyo abi bu durumlar..
     
  18. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    ilhan abim saygılar ,
    dikkatine de teşekkürler
    serkanım böyle şeyler gaz verir pek cok kişiye
    edindiğin tecrübelere eyvallah da senin motor bence benim bisiklet kadar yatmıyordur bence o yüzden dikkat senin de dediğin gibi... ;)
     
  19. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla örnek alacaklar ise tam korumalı ve aynı makina ile katetdiğim15.000 km ve 2 yıl tecrübeyi, metzeler lastikleri örnek alsınlar..;) sağolasın..
     
  20. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    yok serkanım foton herşeyi anlatıyor zaten . ama bazan göz sadece istediğini görüyor o bakımdan. okuyanlara dikkat çekmek amacımız , yoksa yazılanları eleştirmek çok da bize düşmez. anlayışına teşekkürler
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.