2006. 650 Honda Transalp

Konu, 'İstanbul Avrupa Yakası' kısmında osman yazıcı tarafından paylaşıldı.

  1. osman yazıcı

    osman yazıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    96
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    ARKADAŞLAR SELAM...ARANIZA KABUL EDERSENİZ ŞEREF DUYARIM..
    45 YAŞIMDAYIM,AMBALAJ İŞİYLE UĞRAŞIYORUM,İSTANBUL GÜNGÖRENDE OTURUYORUM ,TRABZONLUYUM ,6 AYLIK MOTORCUYUM, 650 HONDA TRANSALP SAHİBİYİM , GÜVENLİ SÜRÜŞ VE YOL EĞİTİMİ ALDIM .BÜ TÜR MOTORLAR KULLANAN TANITIĞIM KİMSE YOK ,BİLGİLERİNİ BENİMLE PAYLAŞMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR OLURSA SEVİNİRİM..( TAMİRCİ , ELEKTRİKCİ , AKSESUAR,GEZİ ,ARKADAŞLIK,YOL YARDIM,)DAHA DEĞİŞİK BİLGİ VE ÖNERİLER
    H E R K E S E S A Y G I V E S E V G İ L E R
     
  2. İsmail

    İsmail Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.352
    Beğeniler:
    732
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Osman Bey

    Aramıza kabul etmek ne demek. Siz böyle güzel giriş yapın yeter bize.

    Hoşgeldiniz. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Transalp kullanmadım muhakkak kullanan arkadaşlar yardımcı olacaktır.
     
    osman yazıcı bunu beğendi.
  3. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Hoş geldiniz
     
  4. osman yazıcı

    osman yazıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    96
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    TEŞEKKÜR EDERİM KARDEŞ, HOŞ BULDUK
     
  5. A.HAMDİ

    A.HAMDİ Organizatör

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.105
    Beğeniler:
    472
    Şehir:
    ALANYA-ANKARA
    Motosiklet:
    Kawasaki
    hoş geldiniz tekeriniz düz bassın..
    devamlı ve kalıcı olmanız dileklerimle...
     
    osman yazıcı bunu beğendi.
  6. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Foruma hoş geldin adaşım..Teknik konularda takıldığın sorular olursa cevaplarız..
    Ancak dikkatimizi çeken bir konuda uyarı yapmak istiyorum:
    Bu forumda binlerce sayfa var hem renkli, hem de büyük harf ilk defa gördüm..Üstelik büyük harfle yazmak bağırma anlamına gelir.
     
  7. osman yazıcı

    osman yazıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    96
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    teşekkür ederim hoş bulduk....
    daha 5-6 aylık sürücüyüm,şu an kafama takılacak kadar tecrübeli olmadığım için öneri ve tavsiyeye ihtiyacım var olduğunu düşünüyorum
    yok be osman abi ,bizde sadece motor yüksek ses çıkartır,motor bile kendi sesinden fazlasını çıkartamaz

    bende honda 650 transalp var ,lastiklerinde iç lastik olduğu için sıkıntı yaratır,patladığında yolda kalıyorsun,yapmasını bilmezsen,bende beceremiyorum,bu konuda yardımcı olabilirseniz ,,birilerini,veya bişeyler önerirseniz sevinirim
     
  8. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Lastik yapmasını,söküp-takmasını bilemezsen yolda kalmana kimse mani olamaz..
    Motorunda kaynak ve yama gereci, levye,anahtar ve küçük bir pompa taşımalısın.
     
  9. osman yazıcı

    osman yazıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    96
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    dubleks olmazmı yani,jantlar değişmezmi ??
     
  10. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Osman Bey,anlaşılan lastik patlama fobisi var sizde..Üreten firma bunu yaparken düşünmüştür zaten..Normal yol koşullarında,lastiğiniz de çok eski değilse patlama riski,otomobilinki ile aynidir. Böyle motorlarda tubless lastikleri en çok tercih edenler (telli jantta) hard enduro yapan spesyal dedikleri motorlardır..Onlar kayalık taşlık zeminlerde çok gezip,yarışlarda yarış dışı kalmak istemezler...Bu gibilerin kullandığı yöntemleri aşağıda vereceğim linklere bakarak bir karar verirsiniz..

    http://www.emoto.com/actualites/accessoire/nuetech-tubliss-le-tubeless-100-cross-3698.php

    Burası da satılan yer: (spesiyal kros motorlar için olduğundan arka jant 18'')http://www.ebay.com/itm/Nuetech-TUbliss-21-18-MX-Tubeless-Tire-System-/370894542991

    Ancak bu sistemde galiba janta bir sibop deliği daha açışlması gerekiyor..(çift siboplu)

    Bir de Türk işi bir yöntem var:Jantın tel takılan yerini kuvvetli yapışan bir silikon ile kapatıyorsunuz,sonra tubless lastiği alıp takıyorsunuz..
    Ama bu işlemden sonra janta akord ayarı yapılmaz ve bir de balans sorununu ayarlamak zorlaşır.
    Bana sorarsanız ille tubless isterseniz motoru değiştirin daha iyisidir..
    Kolay gelsin..
     
    A.HAMDİ bunu beğendi.
  11. osman yazıcı

    osman yazıcı Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    216
    Beğeniler:
    96
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    evet haklısın ...bir pazar günü lastiğim patladı,o gün bitti,çekiçinin gelmesi,lastik tamiri,derken akşam oldu,lastikçiler kapalı,her lastikçi yapamıyor
    motorumu seviyorum,çok düzgün ve temiz,ama sanırım dediğiniz gibi olacak motoru değişeceğim,yeni telli jantlar dubleks, BMW 1200 gs yada honda honda crosstourer aklımda var ,imkanları biraz daha zorlayarak,.....tabii biraz daha tecrübeyede ihtiyacım var
    yazdığın için teşekkürler '' saygılar ''
     
    o.somuncu bunu beğendi.