2009 Temmuz İstanbul Forum Buluşması (Resimli)

Konu, 'Geleneksel Motosiklet Forum Buluşmaları' kısmında Erol tarafından paylaşıldı.

  1. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Bir forum buluşmamızı daha çoşkulu bir şekilde tamamladık. Ailemize yeni katılan arkadaşlarımızla tanıştık, sohbet ettik. Çok eğlenceli bir toplantı oldu. Katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür eder bir daha ki toplantıya yine bekleriz. Delta bisiklet ve ekibine Ağrı Dağına çıkacakları yolculuk öncesi moral verdik. Ayrıca askere gidecek olan önder kardeşimize de bir süpriz yaparak doğum gününü kutladık, nice seneler Önder.

    Bizlere hizmette kusur etmeyen Dürümcü Memo çalışanlarına da teşekkür ederiz.

    Ve işte toplantıdan kareler.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Sadece 1 resimmi ? nerede kebaplar?
     
  3. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar şu anda resimleri yüklüyorum İnternet şilede biraz yavaş az sonra hepsini yayınlıycam.
     
  4. ışın yıldırım

    ışın yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    699
    Beğeniler:
    159
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    erkekler toplantısı gibi olmuş:)
     
  5. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Valla öyle oldu ilk defa bu toplantımıza bayanlar gelmedi, ama bir dahaki toplantımıza sizide bekleriz.
     
  6. ışın yıldırım

    ışın yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    699
    Beğeniler:
    159
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    zaten forumdada yorumdada benden başka bayan görünmüyor
     
    Yasemin Gül bunu beğendi.
  7. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
  8. ışın yıldırım

    ışın yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    699
    Beğeniler:
    159
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
  9. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Estafurullah, görevimiz :)
     
  10. Kaan.Erkam

    Kaan.Erkam Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    14
    Bir daha motorumu uzağa koymayacağım.Benim motor çıkmamış fotolarda.Bir tanesinde uzağa saklanmış duruyor garibim:)
     
  11. Bülent.Ö

    Bülent.Ö Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.571
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    İdealtepe / İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Hocam soldan sağa kim kimdir yazsak ya... Masa çok uzundu iki uç birbirinden kopuk kaldı :) Bazı arkadaşlarla sadece el sıkışabildim :(
     
  12. Bülent.Ö

    Bülent.Ö Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.571
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    İdealtepe / İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Benimki de çıkmamış :(
     
  13. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Bülent hocam gecenin üçünde kopardın beni ya :)
     
  14. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Bende koptum ama bi yandan içim burkuldu ağlancak hale gülmek gibi bişey oldu,senin motorunu o hale getirenlere bi kere daha sövdüm Bülent abi :(
     
  15. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    paylaşım için teşekkkürler yanınızda olamadığım için çok üzgünüm malesef çalıştığımdan dolayı gelemedim aradım erol ceyhan kardeşimi selamlarımı ilettim askere gidicek kardeşime hayırlı teskereler dilerim ve ulaş kardeşim sana ve ekip arkadaşlarına bol şans ve başarılar dilerim yolunuz açık olsun
     
  16. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Aksamkı toplantımıza katılan tum dostlara tesekkur ederım onder arkadasımıza hayırlı teskereler ve ağrı dagı kaplanları delta bısıkletede ustun basarılar dılerım ayrıca durumcu memo personelıne cok tesekkurler
     
  17. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Çok güzeldi :)

    Masalar yetmez oldu yan komşu pastaneden bizim için masa sandalye getirildi. Tek kelime ile harika..

    Ağrı Dağı yalan oldu o kadar güzel insanlar vardı ki bunları konuşamadık bile. Zaten anca tanışabildik.. Herkes o kadar dolu ki. Konuş konuş bitmiyor.

    Önder iyi varsın.. iyiki bizim ailedensin.


    Evet harbiden dün tam bir erkek toplantısı oldu.. Aslında biz anlaşmıştık :) 30-35 erkek bir araya gelirse ne olur gerisini siz düşünün artık. Yemeklere diyecek hiç bir şey yok zaten çok çok güzeldi. Ayıptır söylemesi ben 2 defa yedim ;) Ağrı Dağında lazım olur diye..

    Bir de anlayamadığım listede az kişi vardı fakat katılım çok fazlaydı.

    ARKADAŞLAR LÜTFEN AİLEMİZE ÇEKİNMEDEN KATILIN.
     
  18. ibrahim.yilmaz

    ibrahim.yilmaz Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bu güzel gece için herkese çok teşekkürler misafir olarak geldiğim bir buluşmada bu kadar eğlenmek

    gerçekten çok teşekkürler
     
  19. Hakan ERSOZ

    Hakan ERSOZ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    662
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    istanbul bakırköy
    Motosiklet:
    Suzuki
    gerçekten güzel oldu sohbet maç gölgesinde kalır diye düşünmüştüm ama kimse kafaya takmadı:) bülent abi sanada o anda teşekkür edemedim çok saol arabayıda çok hızlı kullanıyorsun:)
     
    Bülent.Ö bunu beğendi.
  20. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    çok Keyifli ve güzel bir ortamda güzel insanlarla olmak hakikaten güzeldi herkese teşekkürler ulaşı ağrıya bende karadenize yolcuyuz dönüşlerimizde epey anlatıcak konu olucak galiba ;)