2015 R25 Mi 2004 R6 Mı?

Konu, 'Super Sport' kısmında titanyumoksit tarafından paylaşıldı.

  1. titanyumoksit

    titanyumoksit Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhaba arkadaşlar. 17 bin lira bütçem var ve halihazırda Yamaha Yzf R125 kullanıcısıyım. CC yükseltmek istiyorum fakat bir türlü karar veremedim. Acaba 2015 model sıfır km Yamaha R25 mi alsam yoksa 2004 model 40.000 km de eski kasa Yamaha R6 mı alsam bilemedim. 600 cc kullanabilme konusunda sıkıntım yok yıllardır kullanıyorum. (r125 kullanma sebebim eski motorumun çalınmış olması) 250 cc beni kesmeyecek biliyorum ama sıfır alacağım kafam rahat olacak diyorum ama bir yandan da ikinci el ve 2004 model (bu arada bayağı bir eski) R6 gerçeği var ortada. Yorumlarınızı bekliyorum.
     
  2. Armağan Pekatik

    Armağan Pekatik Site Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Eylül 2011
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    Kartal / İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Racing motorlar çok bağırttırılıp çok yorulur derler. Genelde geçmişini bilmediğiniz eski racingleri almayın derler. Bilmiyorum. Temiz ise r6 alınabilir. İlla racing olmayacaksa çok yeni mt07, xj6 falan düşünebilirsiniz.
     
  3. ege uzun

    ege uzun Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    1
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Bence sen r25 al sıfır makine kafan yorulmaz en azından ama r6 biraz eski oldugu için ve temiz degilse masraflarının altından kalkamaya bilirsin
    Ama yinede sen bilirsin
     
    baran kurt bunu beğendi.
  4. coccojamboo

    coccojamboo Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2015
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    bende aynen tıpkı senın gibi ikilemedeydim bende de 2014 kasa r 125 vardı. bende r6 alacaktım ama yakın arkadaşım 2006 cbr600f aldı 45.000 de 1000 yapmadan yatak sardı 3.000 tl masfraf yaptı sonradan korkudan motoru kullanamadı bidaha başına bişey gelmesin diye sonunda satmak zorunda kaldı. bende en iyisi beni uğraştırmasın tabi garantisi yok amA İHTİMALİ ÇOK DAHA DÜŞÜK sıkıntısız binip istediğim yere kafamda tereddüt olmadan gezmek için r 25e karar kıldım ve hiiiç pişman değilim. r 25 gerçekten bi 250cc motor değil, hatta r 125 le r 6 arasında bence kesinlikle çok faydalı bi geçiş. her gün iyi ki bunu aldım diyorum ama bu sefer sadece yenı oldugu için değil, tecrubeme tecrube kattığı için ve bunu hissediyorsun
     
  5. serdarozdemir

    serdarozdemir Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2015
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Yamaha bünyesinde çalışan biri olarak düşüncem YZF-R25 almandır.