21-22 Nisan Kıyıköy Kamp

Konu, 'Marmara Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında Hakan.Ulukavak tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Selamlar,

    23 nisan pazartesiye geldiğinden fırsattan istifade trakyaya geliyorum, e gelmişken de kamp yapmadan olmaz diyorum :) 21 i sabah erken ankaradan çıkıp öğle-öğleden sonra gibi hedefe varmayı planlıyorum.

    Kampın yeri konusunda Ahmet hocadan tavsiye istedim kıyıköyü işaret etti, istanbula 150 km falan, karadeniz kıyısında. Katılmak isteyenleri beklerim. Kampın tam yeri konusunda detaylı açıklama yazarız, o konuda da trakya takımının tavsiyelerini bekliyorum. Ne kadar ormanlık doğal bi yer olursa bence o kadar iyi :)
     
  2. Berkay Ömür

    Berkay Ömür Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    519
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    İstanbul, Tekirdağ/Çorlu
    Motosiklet:
    Kawasaki
    kıyıköy güzel yerdir. gidip kamp yapmışlığım var. elektriği, suyu çadırı vs herşeyi var gideceğimiz yerde. eğer bir aksilik olmazsa bir arkadaşımı da alıp size katılmak isterim.

    not: yalnız ben de ehliyet yok, sıkıntı olur mu bilmiyorum. :D 14'ün de sınava gireceğim. K belgesi için yetkim oluyor mu?
     
  3. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Berkay Ömür bunu beğendi.
  4. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Berkay valla bende de herşey tamam tek eksik ehliyet bence artçı olarak düşün,sürücü olarak düşünüp bu zevkini daha başlamadan bitirme derim :harika:
     
  5. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    gelicek olan arkadaşlarım trafiğe çıkarken lütfen eksik evrağınız olmasın.Trafik kontrol noktaları bu tarafta çok fazla tadınız kaçmadan güzel bir aktivite yapalım ;)
     
  6. ahmet geyin

    ahmet geyin Organizatör

    Kayıt:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    240
    Şehir:
    tekirdağ - çerkezköy
    Motosiklet:
    Hyosung
    evvet hakan konuyu açmış bizde hakanı buyur ettik onun bu hırsı ve isteğiyle inşallah güzel bi buluşma olur sanırım erol başkanlar o hafta istanbulda yoklar yani katılamayacaklar ama diğer arkadaşlarımız gelirlerse çok güzel olur.kamp yerine gelince bu civarlarda kıyıköyü çok kişi bilir hem deniz hem orman bi arada ideal bi yer bence hava da güzel olur tahmin ediyorum inşallah katılım olurda güzel bi buluşma yaparız.bizde trakya moto team gurubumuzdaki arkadaşlarımızıda davet edicez ve yüksek bi katılım olacağını tahmin ediyorum hayırlı olsun bakalım
     
    Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  7. Berkay Ömür

    Berkay Ömür Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    519
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    İstanbul, Tekirdağ/Çorlu
    Motosiklet:
    Kawasaki
    iyi gezmeler, istanbul'da olacağım için katılamayacağım.
     
  8. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Saray-Kıyıköy yolu üzerinde Laladere kamp alanı var..Hem uygun,hem de çok güzel bir yer..Tavsiye ederim..
     
    Berkay Ömür ve Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  9. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Ahmet hocam desteğiniz için tekrar teşekkür ederim, katılacakları bekliyorum maksat hem motor sürmek, hem kamp, hem tanışma hemde tabii eğlence :) Kafaya koydum mu hedefe kitlenme huyum var, hırs biraz sert bi tanım ama alakasız da değil aslında :D Yolu -macerayı seven motorcuları bekliyoruz :)
     
  10. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    osman abi sen o tarihte tekirdağa gelmiyorsun daha dimi ? eğer gelirsen senide bekliyoruz ;)

    hakan hocam umud ediyorum ki güzel bir buluşma olacaktır :) gece ateş başında sohbet akşam üstü güzel bir mangal sefası...bence deniz kenarı güzel olur bu organizasyonda
     
  11. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    evet tarih yaklaşıyor....3 hafta kaldı,liste yapmaya ne dersiniz ?

    1-Hakan Ulukavak
    2-Ahmet Geyin
    3-Onur Filiz
    4-Fatih Orçin
    5-
     
  12. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Evet herzaman süren taşfırın motorcuları, motor-kamp-heyecan-adrenalin ne arasanız var :D
    Trakyalılar, İstanbullular, kampçılar, çadırcılar, geziyse gezi, kampsa kamp! :) Hatta duruma göre hafiften offroad bile takılabiliriz uygun olursa, talep gelirse.
     
  13. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    :) evet harikasın hakan hocam...
     
  14. Mert

    Mert Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    116
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    UZUNKÖPRÜ
    Motosiklet:
    Kawasaki
    kısmetse bende orada olacağım.
     
    Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  15. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    mert hocam aramızda görmekten mutluluk duyarız.şu anda sayı az gözünüyor ama ben daha Trakya Moto Team grubuma bilgi msj atmadım biraz daha vaktimiz var diye ama yakın bir zamanda gruba msj atıcam katılım bilgisinide buraya ilave edicem..
     
  16. katreselimaki

    katreselimaki Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    10
    ben istiyorum yahu vize sonrası güzel olurdu bu da ehliyet tabikide yok ...fo pof dedim suan forum dısından mısafırle gelsek artcısı olsak=)olur mu kıne
     
    Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  17. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    neden olmasın kine :) buyrun gelin ;)
     
  18. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    Mert kardesim hade bakalim aramizda baslangici sen yapiyorsun yine ;)
     
  19. katreselimaki

    katreselimaki Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2012
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    10
    iş arkadası ayartmaya kaldı hadi bakalm:D bu arada bayan konusunda gene bayan yok demi :(
     
  20. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Sen gelirsen olacak :D Yani birileri bi başlangıç yapmalı, bütün bağyanlar birbirini beklerse kimse gelmez, biyerden başlamak zorunda. Bu kutsal görevi sen üstlenebilirsin Katre :)
     
    Berkay Ömür bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.