Ankara buluşması

Konu, 'İç Anadolu Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında Hakan.Ulukavak tarafından paylaşıldı.

  1. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    11 haziran cumartesi saat 11:00, tigem mesire yeri, yada marketin karşısındaki çardaklar.

    Tigem neresi? İstanbul yolundan AOÇ ye dönünce dümdüz ilerleyin, hayvanat bahçesini geçin, yol ikiye ayrılıyo: sol taraf hemzemin geçitten (tren yolu) geçiyor, sağ taraf ise tigem'e gidiyor, zaten orda levhaları görürsünüz. bikaç yüz metre mesafede.

    Buluşma opsiyonludur: keyfimiz yeterse atlayıp kızılcahamama vs. gidebiliriz, aklınızda bulunsun. :)

    Evet ankara motosiklet forum cemaatini bekliyoruz.

    554 946 91 49, ben 11 de ordayım.
     
    Barış bunu beğendi.
  2. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Evet beyler yokmu gelen?
    Yawhu organizasyon yapıyorum, yağmur yağıyor. Evet yağmurdan etkilenmeyen taş fırın motorcuları yok mu? :D Bi kişi geliyorum derse bende gelicem.
     
  3. Ekrem Kalafatoglu

    Ekrem Kalafatoglu Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.708
    Beğeniler:
    561
    Şehir:
    BAŞKENT
    Motosiklet:
    Honda
    Hakan abı sabahtan gelemıyecem ben ogleden sonra falan 1 2 gıbı olursan çay içmeye gelırım yanına :D
     
  4. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Dersin mi var senin cumartesi? Geçen de o saatlerde geldiydin.
     
  5. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Neyse keyfim kaçtı zaten. İPTAL.
     
  6. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Hakanım ben gelıyorum ama saat erken olur havada malum yarın 12 bucuk 1 gıbı tıgemde olucam sende ona gore ayarla kendını 11 de gelıpde bekleme:D yaagmurda yasa doluda yagsa gelecem bı cay ıcer muhabet ederız en kotu yanı yarın gorusurz :D
     
  7. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Tamam o zaman 1 de buluşalım.
     
  8. Ekrem Kalafatoglu

    Ekrem Kalafatoglu Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.708
    Beğeniler:
    561
    Şehir:
    BAŞKENT
    Motosiklet:
    Honda
    bende ıptal oldu dıe gelmıyecektım :D gelıyorum bende az gecıkebılırım
     
  9. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    İstanbul'dan bir saat önce döndüm abi. kusurabakma:(
     
  10. Mesut Korkmaz

    Mesut Korkmaz Site Müdavimi

    Kayıt:
    28 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    970
    Şehir:
    Çayyolu, Ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Hakan MotosikletForum buluşmaları için bir gün önceden başlık açmak yetmez. En az 2 hafta öncesinden açacaksın ki fikir alışverişi yapacağız, geyik yapacağız falan :D Biz Ankara'da yaşayanlar ağır insanlarız. Öyle ha deyince toplanamayız :))))
     
    öner coskuner ve Eren Göksel bunu beğendi.
  11. Ekrem Kalafatoglu

    Ekrem Kalafatoglu Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.708
    Beğeniler:
    561
    Şehir:
    BAŞKENT
    Motosiklet:
    Honda
    Valla çok keyıflı bol gezılı bır gun geçtı baya bır sohbet etme fırsatı oldu
    Onur la da yuz yuze tanışmış olduk Gayet uyumlu ve cana yakın bır arkadaş daha çok goruşuruz gıbıme gelıyo
    Gezı için Hakan abıye ve Onur a teşekkurler
    Resımlerı Hakan abıden beklıyoruz :)
     
    Hakan.Ulukavak ve onur ekmekcı bunu beğendi.
  12. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda

    Vallahi mesut abi toplandık çokda güzel geçti:) keşke sizlerde olsaydınız bidaha ki sefere artık..Bugün 3 kişiydik birdahaki sefere daha çok oluruz daha zevkli olur inşallah:)
    Ayrıca hakan biladerim ve ekremle tanışmak bir zevkti ikiside çok iyi insanlar heryola giderim onlarla dönüşte hakan abi küçük bir kaza geçirdi yanındaydık neyseki hiç birşey olmadı Gezi için yeni dostlarım hakan ve ekreme çok teşekkür ederim..Gezilerimizin sıksık düzenlenmesi dileklerimle(Bütün ANKARA ekibine)..
     
    Hakan.Ulukavak ve Ekrem Kalafatoglu bunu beğendi.
  13. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Evet güzel bi buluşma oldu, geçelim fotolara:


    [​IMG]
    yağmur çiselemeye başlayınca motoru kapalı garaja çektim

    [​IMG]
    elemanlar geldi.

    [​IMG]
    motorcu adayı

    [​IMG]
    Onur

    [​IMG]
    pozlara başlıyoruz :D

    [​IMG]
    heyt be , alem motorcu görsün :D

    [​IMG]

    [​IMG]
    eymire geldik

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    dolaşıyoruz

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    burda biraz oturduk muhabbet ettik, çok dinlendirici bi yer

    [​IMG]

    Akşam hep beraber eymirden çankayadaki motomax a gittik, dönüşte kızılaydan geçerken arabanın teki önüme kırınca ufak bi temas yaşadık: benim fren pedalı ve arabanın sol ön kapı. Dizim de hafif çarptı ama dizlik vardı, bende bişey yok, motorda da yok. Dikiz kullanmayan arabada ne var bilmiyorum ama bişeyler var muhtemelen. Bereket çok hızlı değildi trafik.

    Güzel bi gün oldu. Onurla tanıştık, çok sağlam zıpkın gibi bi genç arkadaş. Eminim onu gezilerde görücez ilerde. Bugün en az bi 6 saat takıldık hep beraber, zaman su gibi aktı.
     
  14. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Akşam hep beraber eymirden çankayadaki motomax a gittik, dönüşte kızılaydan geçerken arabanın teki önüme kırınca ufak bi temas yaşadık: benim fren pedalı ve arabanın sol ön kapı. Dizim de hafif çarptı ama dizlik vardı, bende bişey yok, motorda da yok. Dikiz kullanmayan arabada ne var bilmiyorum ama bişeyler var muhtemelen. Bereket çok hızlı değildi trafik.

    Güzel bi gün oldu. Onurla tanıştık, çok sağlam zıpkın gibi bi genç arkadaş. Eminim onu gezilerde görücez ilerde. Bugün en az bi 6 saat takıldık hep beraber, zaman su gibi aktı.[/QUOTE]


    Hakkaten heryönden çok güzeldi hakan abi ben doyamadım açıkcası birdahaki nezaman:D
     
  15. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    güzel gezi olmuş. maruzatım vardı, gelemedim. haziran 17'sine 18'ine kadar Ankara'dayım. sonra nzaman gelirim bilemiyorum. bu dönemde buluşma olursa seve seve katılırım.
     
    Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  16. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Evet ankarada bi ağırlık var gibi hakkaten.

    Bidahakine daha kapsamlı bişey yaparız, çadırlı kamplı falan.

    Ethem hayırlısı olsun, inşallah sen istanbula taşındıktan sonra da birlikte biyerlere gideriz.
     
    Ethem Doğru bunu beğendi.
  17. Eren Göksel

    Eren Göksel Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Sincan, Ankara
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Keyifli gün geçirmişsiniz. Buluşmadan haberim olmuştu. Fakat konuyu yeni gördüm. Dün mesai yaptım. Başka bir zaman görüşürüz artık.


    - Mesut abim doğru söylüyor.
     
    Hakan.Ulukavak bunu beğendi.
  18. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    2 hafta sonra ne yapacağım kesin olsa açarım buraya konuyu ama 2 gün sonrası için bile proğram yapmaya korkuyorum, sözümü tutamayabilirim diye :)

    Atlarım motora basar gaza giderim diyen spontane motorcuların organizatörüyüm ben :D Aanı yaşayın arkadaşlar. :D
     
  19. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Aynen abi kafamıza esio birden akıyoruz pilanlı pilansız mesaim olmadıgı sürece saat zaman yaz kış farketmez herzaman varım:D
     
  20. Ekrem Kalafatoglu

    Ekrem Kalafatoglu Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    18 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.708
    Beğeniler:
    561
    Şehir:
    BAŞKENT
    Motosiklet:
    Honda
    Valla millet vekılımıyız bız plan program defterımız olsun
    Motorcuyuz her an herşeye hazırlık lı olmak lazım :D