Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz.

Konu, 'Servis ve Teknik Destek Genel Konular' kısmında duncan tarafından paylaşıldı.

  1. duncan

    duncan Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    1
    Elimde 50cc lik cup motoru olan S.S motor var bu motorda cup motoru mevcut 50cc 4 zamanlı otomatik vites bu motorun üstüne 110cc cup motoru koyabilirmiyim acaba saygılar tesekkurler.
     
  2. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Çok zor ve maliyetli. Bunun icin yapmanız gereken iyi bir tamirciye gidip motoru göstererek danışmanızdır. Hacim sıkıntısı yaşayabilirsiniz. Motosikletin de resmini koyarsanız daha çok yardımcı olabiliriz.
     
  3. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Onun yapılabilmesi için şasiden lastiklere kadar komple motorsiklet yaptırman lazım,o da çok riskli ve maliyetli olur,onun yerine git daha büyük cc bir motor al daha mantıklı ve doğru olur...
     
  4. Emrah.Saka

    Emrah.Saka Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    522
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşımız çok çok doğru bir açıklama yapmış.Kesinlikle katılıyorum. Arkadaşım ben işim gereği bir çok vasıtanın motoruyla uğraştım. bunda otomobil modifikasyonu en fazla uğraştığım branştır. bir şey özellikle çok dikkatimi çekmiştir. Ülkemizde motor modifikasyonu dendiğinde nedense sadece aracın motorunun güçlendirildiğinde işlem tamamdır deniliyor. ancak bir motor tipiyle üretilmiş aracın frenleri, kasa yapısı,yol tutuşu, aktarma organları vs...vs..o motor gücüne göre hesap edilir. sen bu motoru güçlendirerek bu bir çok parametreyi zayıflatmış olursun ve tehlike arz eder. en doğrusu fabrikasyon bir araçtır. sonradan yapılan hiç bir modifikasyon orjinal bir araç kadar güvenli olamaz. heleki motosiklette bu bir kaç kat daha artar. çünkü araba kapalı kutudur ancak motosiklette kaporta sensindir. koruyucu donanım harici hiç bir güvenliğin yoktur. bu sebeple en ideali daha yüksek motor hacmi ve gücünde motosiklet almaktır. Sanada keza bir usta "oo yapılır canım bişey olmaz frenleri güçlendirsek yeter" gibi bir kelime dersede sakın itimat etme. lastikleri genişletsin yol tutuşu artırsın, frenleri güçlendirsin kasayı güçlendirsin en basit örnek bir MTS cihazı ile gerilim ölçümü yapamayacak. yaptığı sağlamlaştırma işlemi belki yeterli olmayacak yada gereken esneme paylarını vermeyecek o zaman ne olacak?

    Bu sebeple en mantıklısı motoruna harcayacağın parayı motorunu satıp üstüne koyarak yeni bir motor almaktır.
     
    Necmi OKAY bunu beğendi.
  5. Necmi OKAY

    Necmi OKAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    195
    Beğeniler:
    135
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Yamaha
    cok güzel acıklamamıssın es 06 diyecek bişi bırakmadın sana tesekkurden baska:)
     
  6. Emrah.Saka

    Emrah.Saka Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Ekim 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    522
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Estafurullah hocam. ne yazıkki ülkemizde modifikasyon işi çok basit gibi görünüyor. tabi işini hakkıyla yapan firmalarda var ancak genel durum malesef bu ve insanımız çoğu yanlşı doğru olarak görüyor. bu sebepe elimizden geldiğince insanlarımızı bilinçlendirmeye çalışıyoruz.