Arkadaslar yeni üye olarak gezi olursa haberim olsun lütfen :)

Konu, 'İç Anadolu Bölgesi Gezi ve Turları' kısmında onur ekmekcı tarafından paylaşıldı.

  1. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Ankaralı arkadaslar motorcu abıler kardesler gezı olursa haberım olsun lutfen haberlerınızı beklıyorum
     
  2. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    :) takipte ol her an her şey yapabiliyor bu ankara ekibi
     
  3. Eren Göksel

    Eren Göksel Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Sincan, Ankara
    Motosiklet:
    Kawasaki
    - Keşke bir gün önce aramıza katılsaydın. Artık başka zaman tanışmak dileğiyle.

    - Yaptık yine yapacağımızı :D
     
  4. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    :DTabii fotograf kaniti olmadan inanmayiz biz öyle,klavyesi olan yaziyor:D
     
    Eren Göksel ve Ethem Doğru bunu beğendi.
  5. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    3 gb aşkın kayıt var abi. hangisini yayınlayacağımızı kararlaştırıyoruz.
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  6. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Yav üstatlar ben size numaramıda bıraktım yıne vereyım abıler 0543 943 58 80 arayamassanız bıle su saat surda bulusma var dıe msj atın kesın bısekılde donerım ben sıze... Şuanda honda cbf 150 ım var dıer makınalar ızmırde oncede belırtmıstım.. Ha dersenızkı senın cc bıze kucuk gelır eyvallah derım nedıcem:D:D
     
  7. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    eğer organizasyonumuz olursa olursa konu açarız, merak etmeyin. motosikletinizle gelmeniz bile zorunlu olmaz. sadece küçük bir farkla kaçırdınız. gr,elecek organ,zasyonlarda görüşmek üzere...
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  8. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda

    tamamdır üstat hergun takıp edıyorm formu zaten bu bolumde yanı gezı tur organızasyonları sekmesınden ıc anadolu sekmesıne bakıyorum ankara susu gezısı dıe acın ben damlarım:D gorusmek uzere saygılar
     
    Eren Göksel bunu beğendi.