Benimki

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında Bilgin Turan tarafından paylaşıldı.

  1. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Yukleyemedim bir turlu fotoyu. Ama yeni canavarim kirmizi inazuma
     
  2. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ben gördüm kardeşim
    Allah kaza bela göstermesin kardeşim, hayırlı uğurlu olsun :)
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  3. Aylin Onal

    Aylin Onal Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Denizli
    Motosiklet:
    Honda
    Merhaba

    hayırlı olsun, kazasız-dikkatli sürüşler
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  4. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Wayy sonunda. Hayırlı olsun, tekerin hep düz bassın.
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  5. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Arkadaşlar hepinize ayri ayri tesekkur ederim
     
  6. Ali Kıyak

    Ali Kıyak Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    akşehir, konya
    Motosiklet:
    Yamaha
    kırmızı olsun çamurdan olsun, hayırlı olsun
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  7. Mustafa_Karik

    Mustafa_Karik Site Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    361
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bilgin kardeşim hayırlı ve uğurlu olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Benim çok beğendiğim bir motosiklet. Zaten tavsiye de etmiştim sanırım sana bir süre önce. Bir de kırmızı olunca bir başka tabii :).

    Versene bi tur...
     
    Doğan PARILTI ve Bilgin Turan bunu beğendi.
  8. Okyay Şahin

    Okyay Şahin Üye

    Kayıt:
    3 Eylül 2013
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    ÜMRANİYE, İSTANBUL
    Motosiklet:
    Honda
    Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  9. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Tekrar tesekkur ederim arkadaslar. Mustafa abi ins en kisa zamanda bi piknikte bi tur atarsin
     
  10. Mustafa_Karik

    Mustafa_Karik Site Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    361
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    İsmail köfteleri unutmazsa olur kardeşim. Teşekkürler. :)
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  11. Armağan Pekatik

    Armağan Pekatik Site Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Eylül 2011
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    Kartal / İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Güle güle kullan abi. Kırmızı rengi hiç sevmem ama tüm motorlarım kırmızıydı :D Sonuncuyu zar zor beyaz buldum :)
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  12. İsmail

    İsmail Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.352
    Beğeniler:
    732
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    Anaa köfte suçunu bana atmış gene.. İnsafsız kurt seni :) Onun suçlusu Erhan dı:)

    Bilgin kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekrardan. Allah kazasız belasız kullandırsın ve daha nice motorlar sana nasip etsin.
     
    Bilgin Turan ve Mustafa_Karik bunu beğendi.
  13. Yavuz ÇIBUK

    Yavuz ÇIBUK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    278
    Beğeniler:
    221
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kardeşim 3 haftadır foruma girmemiştim. Şimdi gördüm. Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. Çok sevindim. Hayırlısı olsun....
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  14. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Tesekkur ettim. Unutmayin abi buralari fazla
     
  15. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Yaw arkadaşlar bu motorun sanki lastikleri yamuk gibi geldi ,sizcede garip değilmi :D
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  16. cagri.erarslan

    cagri.erarslan Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Suzuki
    Benimkine kardeş geldi demekki :) kazasız belasız iyi günler kullanmanız dileğiyle :)
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.
  17. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Hemen toplanalim duzeltelim. Cagri kardes saolasin. Kardesleri bulusturalim bi gun
     
    Doğan PARILTI bunu beğendi.
  18. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hayırlı olsun kardeşim
     
  19. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    Tesekkur ederim senol abi

    IMG-20140613-WA0004.jpg

    Sonunda yukleyebildim. Nasil olmus. Senol abi korumada var durdugu yerde cekildi bu foto IMG-20140613-WA0004.jpg
     
  20. Erhan Başımoğlu

    Erhan Başımoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    375
    Şehir:
    istanbul/beşiktaş
    Motosiklet:
    Yamaha
    OOoo süper cb küçük kalıyodu altında bu iyi durmuş abi... Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun güle güle kullan :harika:

    Far'ın altındaki let leri görmedim sanma ;)
     
    Bilgin Turan bunu beğendi.