Bir motorun yeniden doğuşu...BELGESEL TADINDA

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında Ali Aygün tarafından paylaşıldı.

  1. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Internetde Dolaşırken Bi Site Buldum ..
    Harika Bir Belgesel Tadında.

    Bu konuyu sizlerle paylaşmak istedim....



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    • Gerçi içimdeki mekanik ilgisi çocukluğumdan beri çok yüksekti.
      Arabaları motor seslerinden anlar, arkadaşlarım arasında başvurulacak kaynak referans haline
      gelmiştim.

      [*]Her zaman da bir klasik otomobil dağıtıp toplamak istiyordum.
      Ancak babam sürekli yerimiz yok zamanımız yok diyerek karşı çıktı - benim projelerde
      hep rafa kalktı. Sonrasını zaten biliyorsunuz, dönemin hükümeti karayollarındaki araçları
      gençleştireceğim diye ÖTV avantajı getirdi, ve tüm o güzelim klasikler bir bir
      yok oldu.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]

    Neyse geçelim Midnite'ın hikayesine ...
    Dedim ya çok ilgiliyim ve restorasyon ile uğraşmak istiyorum diye,
    2007 Mart ılık bir akşamdı, tam tarihi hatırlamıyorum, yakın dostum Ali Naim Uluoğlu
    ile Pizza'cı da oturmuş onun yeni aldığı ZZR 250'yi seyrediyorduk camdan, daha sonra
    VFR aldı Rizoma elcikleri yakıyor valla. Neyse ben de bir akşam önce sahibinden.com'da 92 model
    Honda Shadow VT600 ilanına bakmıştım onu anlatıyordum, birden şimşek çaktı - gel bakmaya gidelim[
    /SIZE] dedim, bulunduğumuz yere çok yakındı.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Atladık gittik. 30 yaşlarına yakın bir arkadaş
    karşıladı bizi, evinin hemen önünde bir ağacın altında idi. Brandayı sıyırınca Shadow
    ortaya çıktı. Açıkçası tam bir hurdaydı, boyasının rengi tamamen solmuş, krom kaplamalar
    kararmış ve paslanmış, günü kurtarmak için çeşitli eklemeler yapılmıştı. Almaktan tam vazgeçiyordum ki,
    arkadaşımız marşa bastı - ve yer gök inledi. O kondüsyona rağmen inanılmaz bir sesi vardı, hemen bir tur attım
    - iyi gidiyordu, pazarlık yaptık el sıkıştık anlaştık - ve aldık.

    Ancak motor bir hafta sonra benzin hortumlarını patlattı ve elektrik arızas
    ı çıkararak ne kadar marş basmaya çalışsak da beni bırakın artık dedi.

    Bizde onu bizim bir arkadaşın deposuna sokarak parçalamaya başladık.
    Parçalama işlemi tam 3 hafta sürdü :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Parçalarken oldukça komik ve hazin şeylerle karşılaştık. Motor tüm aksamları
    ile tamamen bitmişti. Plastik kapaklar şarap mantarları ile kapanmış - akü ise bir yoğurt kasesi içerisine
    yerleştirilmişti. Daha sonra çok pişman oldum ama o an bilmiyordum - tüm elektrik aksamını kağıt keser gibi
    kesip attık.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Çıkan yağ - yağ kıvamında değil adeta reçel kıvamındaydı.
    Bu tip restorasyonlarda mutlaka servis kitapçığını edinmeye çalışın acayip işe yarıyor
    .

    [​IMG]
    [​IMG]

    Dediğim gibi tüm elektrik aksamını kesip attıktan sonra - motoru indirdik ve
    diğer parçaları da sökerek şasiyi yalnız bıraktık.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Motoru indirdikten ve tüm parçaları söktükten sonra restorasyon başladı.
    Şasiyi komple kumlamaya verdik. Bu da ikinci hata idi, asla şasi kumlamamış bir işletmeye
    iş vermeyin. Rulman yuvaları komple mahvoldu ve tekrar torna yapılmak zorunda kaldı.
    Bir dostumun boya atölyesinde şasi boyandı, ne yazık ki dost işi olduğu için iyi olmadı sonra pul pul attı.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Motor komple dağıtıldı, yalama olan yerler tornaya girdi.
    Piston sekman, egsantrik zincirleri yenileri ile değiştirildi. Rulmanların
    hepsinin yenisi alındı. Nikelaj ve yenilenme işlemleri için parçalar tasniflendi.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Şasi boyadan geldi. Elektrik aksamını kestiğimiz için yenisini almak zorunda kaldım.
    İşte komple yeni enstelasyon - fiyatını sormayın hayli tuzlu :)


    [​IMG]
     
  2. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Tasarım aşamasında motora airbrush yaptırmak istedim en
    son üzerinde karar kıldığım tasarım gerçek alev desenleri idi. Bir dostum daha önce
    motoruna airbrush yaptırmıştı ve gerçekten yapan adam harika yapmıştı. Soğuk bir
    kasım sabahı parçalarımı airbrush yapmak üzere "ilgili kişiye" bıraktım, yaptığım diğer
    hatalardan biri, nedenini aşağıda göreceksiniz.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve nikalajcıdayız - Midnite üzerinde 3 nikelajcı denedim hepsinin
    işçiliği birbirinden farklı çıktı. Burası Hayri ustanın atölyesi. Resimde görülende dostum
    Serhat - o da daha önce restorasyon ile uğraştı bana hayli yardımı oldu sağolsun.
    Hayri usta baya hızlı çıktı - tüm parçaları 1 haftada teslim etti.


    [​IMG]
    [​IMG]

    İşte kumlamanın zararları - ön çamurluk kumlamada komple mahvoldu.
    Yenisini yaptırmak zorunda kaldım - gerçi iyi de oldu yeni yapılan daha çok yakıştı.
    Motorda ufak ufak toplanmaya başlıyor.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Egsozlarım Taim usta tarafından tamir edildi. Nikelajdan parçalar
    gelmeye başladı - komik değil mi ? Kurabiye gibi sarılı hepsi :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Nikelaj olmuş ve olmamış parçalar bir arada
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve evet seleye de el attık - Mehmet Abi'nin elleri değdi - gerçi çok
    farklı tasarımlardan nerelere geldik.

    [​IMG]
    [​IMG]


    Motor ısıya dayanıklı boya ile boyandı - egsozlar kromajdan geldi.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Selenin ilk hali bu şekilde oldu. Sonra temaya uygun tekrar değiştirildi.
    Bu arada şanzımana da el attık - tüm saçlar değişti.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Motoru zaten PITIR SERVICE topluyordu. Restorasyonun geri
    kalanına burada devam etmeye karar verdim ve Midnite Özgür'ün maharetli
    ellerine teslim edildi. Şemikler girişinde bulabilirsiniz. Midnite A'dan Z'ye orada toplandı.
    Özgür genç yaşına rağmen hayli yetkin ve tecrübeli bir ustamız. Ona rast gelmem
    çok iyi oldu - çok da iyi iş çıkardı. Diğer bir hata ledli stop lambaları.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  3. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Ve Midnite 2008'in ilk ayları ufak ufak toplanmaya başladı
    . Bu arada Midnite teması kafamda belirlenmeye başladı.

    Ben animelere oldukça meraklıyım. Motoru toplarken MTV Hellsing
    animesini oynatmaya başladı. Tüm bölümlerini indirip hatimledim. Bayıldım diyebilirim :)
    E bu kadar etkisi altında kalınca motorumdaki çoğu yazı bu animeden alınmadır.


    [I
    ][​IMG][/I]

    Gelelim "Midnite" adı nereden geliyor ...
    Projeye bir isim ararken, o gece yabancı kanallardan birinde Keanu
    Reeves'in oynadığı "Konstantine" filmini gördüm. Sanıyorum çoğunuz benim gibi bu
    filmi daha önce de seyretmiştir, ama tekrar seyredince bu fantastic karakter hayli ilgimi çekti.
    Hemen bu karakteri internette araştırmaya başladım. Filmdeki ile ilgisi bile yoktu, daha çok
    "Sting"e benzetilmiş sarışın Keanu ile ilgisi olmayan bir karakterdi. Tabi burada da acayip
    sigara içiyor - sürekli intihar etmek istiyordu.


    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmin biliyorsunuz ana sahnelerinden birinde Constantine Şeytan
    ile tarafsız olmaya yemin etmiş rahip Midnite'ın evinde buluşuyordu. İşte buradaki Papa
    Midnite karakterinin ismi tam aradığım gibiydi (Daha doğrusu ismi :) ). Karakterde tutuyordu.
    Emekli olmuş eski şeytan avcısı, voodoo büyücüsü, eski gangster.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve Midnite ismi buradan alındı.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Yaptığım diğer hatalardan biri. Ehil olmayan bir kişiye güvenip -
    işe soyununca işte böyle oluyor. Ben yukarıdaki gibi gerçek alev isterken,
    yapan adam böyle saçma sapan birşey yaptı, beni de airbrush fikrinden
    tamamen soğuttu. Tam 4 ay parçalarımı alabilmek için uğraştım. En sonunda da
    bu şaheseri teslim etti. Belki bir sonraki motorumda olabilir, çok iyi airbrush
    yapanlarda var ama Midnite'ın bu rezillikten son düz siyah boyanmasına karar verdim.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ciddi nikelaj işine başlıyoruz. Hiç aklımda yokken Özgür ve Serkan'ın
    tavsiyesi ile tüm jantlar dağıtıldı, arka salıncak söküldü, diğer tüm ilgili parçaları
    nikelaja verdim. Arka salıncağın kromaj yapılması bu projedeki en iyi fikirlerden biriydi.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Evet gümrükle de çok ciddi uğraştım.Çok çeşitli motor parçaları,
    aksesuarlar ve elektrik aksamları getirttim. Hepsi gümrüğe takılmadı tabi, ama
    takılanlarda traji komik durumlar yaşanıyor.Özellikle karbüratorleri çekmem çok komikti :)
    nerede kullanacaksın bunları, bunlar karbüratöre benzemiyor ben karbüratör gördüm falan,
    aynalara da takmaları çok hoştu. Bunlar ne biçim ayna, böyle ayna mı olur, motora takılmaz
    bunlar gibi ithamlarla uğraştım :) Bal gibi takılır - aslanlar gibi arlen ness aynalarım - nefis nefisss

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Bu arada motorun temasına uygun olarak pantoğraf işçiliği de yaptırdım.
    Gördüğünüz parça hidrolik kapağı, elmas kalem ile "Midnite" yazısı üzerine işlendi,
    ve alttan çıkan bronz renk ile harika oldu.


    [​IMG]
    [​IMG]

    Elciklerimin nasıl olacağına uzun araştırmalarımdan sonra karar verdim.
    Bu senenin modası olan "Spike" temasını seçtim. Yukarıda bahsettiğim gibi jantlar
    ve arka salıncak nikelaja hazırlandı - hepsi pas içinde, çok kötü durumda ...


    [​IMG]

    İşte motorun en çok tartışma yaratan ön farı.
    Ben çok beğeniyorum, ama şu ana kadar çok yakışmış diyene rastlamadım :)
    VTX'lerin ön farını çok beğeniyordum, onun gibi olsun istedim.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Midnite'da görünen görünmeyen her yer nikelaj yapıldı. Bu seride
    yapılan kromaj kaplama gerçekten çok kaliteli oldu.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ön maşaya "Midnite" yazısı işlendi. Arka dişliye semboller kazındı.
    Jantlar örülmeye arka salıncak takılmaya hazır.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Jantlar örüldü. Onları ilk gördüğüm sabahı hiç unutmuyorum. Bir mart
    sabahıydı, sevinçten Özgür'ün boynuna sarıldım. O an projeye verilen emeğin ne kadar
    değdiğini anlamaya başladım. İnsanın bazen morali bozuluyor, işler yavaş yada hiç gitmiyor
    - ama inanın böyle anlar panzehir gibi oluyor - hemen gene dört elle işe sarılıyorsunuz.

    [​IMG]
    [​IMG]

    "Midnite" için bir logo gerekliydi. Sonuç olarak yukarıda gördüğünüz
    kurt kafasında karar kıldım. Motorun üzerine işlemede ve Tshirt yaptırmada harika oldu.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Proje Mart ayında hız kazandı. Motor şasi ile birleştirildi. Lastikler,
    arka salıncak takıldı ayar yapıldı.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Midnite Pıtır Service'in 1 numaralı projesi haline geliyor.
    [​IMG]
    [​IMG]

    En önem verdiğim parçalardan biri olan hava filtresinin kapağına da
    pantoğraf yazdırdım. Ripley'in 15. yy'daki parşömenlerinden alınma bir yazıt.
    Aynı zamanda Hellsing animesinin ana teması ;
    'THE BIRD OF HERMES IS MY NAME, I ATE MY WINGS TO MAKE ME TAME"

    [​IMG]
    [​IMG]

    Kurt kafalarımızda motorun çeşitli yerlerine işlendi.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve meşhur ön farım yerine yerleşti. Bence harika oldu.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nikelajdan dönen komponentler bir bir yerine takılıyor, ayar yapılıyor.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nikelaj nikelaj nikelaj, yer gök nikelaj :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    Sonunda Midnite mayıs ortalarına doğru ayaklandı.
     
  6. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    [​IMG]
    [​IMG]

    Honda beni gerçekten parçalarda hayli zorladı. Sonra Ebay ile tanıştım :)
    Gerçi motorun %70'i toplanmıştı ama ebay'dan hayli parça aldım. Ama en güzeli
    Amerika'daki çıkma motor parçaları satan yerleri keşfetmem ile oldu. Honda'nın
    tanesine 283 ytl istediği komütatörleri bu firmalardan 50 USD'ye tedarik ettim.
    Dostlar, böyle projelerde interneti mutlaka ama mutlaka kullanın. Ben yukarıdaki
    manetlere 60 ytl saydım, ebay'de aynısı nakliye dahil 20 usd.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Midnite'da diğer zevk aldığım anlardan biri. Parçalarım boyadan geldi,
    ve salçalı makarna temasından kurtulmuş oldum. Bence en yakışan renk parlak
    siyahtı, çok da iyi durdu.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Pıtır Service - Özgür elciklerimi tornada yaptırdı. Tam "Spike" oldu.
    Bu resimler nikelajlanmadan önce ham metal hali.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Sayısız aldığım yedek parçaların bir kısmı ...
    [​IMG]
    [​IMG]


    Tabla üzerinde proje daha hız kazandı, hatta Özgür ne zaman
    bitecek tacizlerim bile başladı :)


    [​IMG]
    [​IMG]

    Tam spike teması ... aynalarım ve
    elciklerim harika uydu birbirlerine

    [​IMG]
    [​IMG]

    İşte footpeglerimin ilk aşırı sivri hali. Hergün yeni ayakkabı alma
    korkusuyla daha sonra törpülendiler :)
     
  7. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    [​IMG]
    [​IMG]

    Sinyaller ayna altına alındı. Tüm kontroller nikel kaplama ile kaplandı.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve İlk marş ve gaaazzzzz :))) yer gök inliyor .... - Karbütör ayarı yapılırken
    [​IMG]
    [​IMG]

    11 aydan sonra buralara gelmek gerçekten inanılmaz. O kadar çok çaba
    ve emek sarfedildiki anlatamam, ama tablada müthiş duruyor. En çok beğendiğim
    parçalarımdan biri, arka beyaz lens stop lambam.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    6 Haziran gecesi Midnite bitti ve Özgür test drive'a çıkardı. O an
    neler hissettiğimi anlatamam.

    [​IMG]
    [​IMG]

    E artık üzerinde poz verelim değil mi ?
    Dostlar, Özgür ve Serkan üzerinde ciddi emeğiniz var. Garajın kapısında Özgür hala emin değil,
    göz gezdiriyor neresi kaldı diye, kaldı mı ? :))

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve ilk gün ışığı pozları
    [​IMG]
    [​IMG]


    Tavsiyeler ve Düşünceler
    • Bu iş çok pahalı bir iş, yapacak kadar bütçeniz
      yoksa lütfen bulaşmayın. Tamirhane köşelerinde başlanıp yarım bırakılmış,
      senelerce el sürülmemiş nadide motorlara rastladım. İçim sızladı bunların
      hepsi ayrı birer değer - lütfen harcamayın.

      [*]Bu iş aşırı zaman alan bir iş, eş çocuk varsa
      unutun. Ya evlenin ya da motor alın.

      [*]Bilmiyorsanız mutlaka profesyonel yardım alın. 3
      günde sökemediğiniz vidaları saniye de sökerler, ya da ulan bunlar ne işe
      yarar ki dediğiniz parçaların en önemli parçalar olduğunu söylerler size :)

      [*]Motoru dağıtmadan önce yürüyen aksamını iyice gözden
      geçirin. Hata varsa mutlaka not edin.

      [*]Sonradan sürprizler ile karşılaşmamak için motoru
      yürürken dağıtın. Sonrasında değişmesi gereken sürpriz hayli parça çıkıyor.

      [*]Dağıttığınız parçaladığınız tüm parçaları fişleyin, envanter çıkarın.
      Ben parçalamadan sonra 1,500 ytl'ye yakın parçayı kaybettim. Benim hatamı yapmayın.

      [*]Elektrik aksamını KESİNLİKLE aman eskimiş bu falan
      diyip de keserek atmayın. En pahalı aksamlardan biri o uyarayım.

      [*]Çalıştığınız profesyonellerin ehil olduğundan mutlaka emin olun.
      Benim airbrush'ta yaptığım hataları yapmayın.

      [*]Eski boyayı kesinlikle kumlama ile çıkarttırmayın,
      hele sanayi kumlaması ile asla. Ya iyi maskeleme yapamıyorlar, rulmanların
      oturduğu yerler mahvoluyor, yada küçük parçalar kullanılmaz hale geliyor.
      Tavsiyem boyayı yakarak sökün. Kimyasallar da eski motorlarda metal
      yorgunluğunu hızlandırıyor.

      [*]Boyayı dost işi yaptırmayın, paraya kıyın. Benim
      dostumun boyadığı parçaların üzerindeki boya benzin, evet benzin ile çıktı :)

      [*]Nikelaj yaptırırken kesinlikle pazarlık yapmayın.
      Nikelajı mutlaka tek kişiye yaptırın. Sonra banyo renkleri tutmuyor, ön
      beyazken arka sarı olabiliyor.
     
  8. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    [​IMG]

    İşte böyle dostlar 14 ay süren maceramı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım iyi vakit geçirmişsinizdir.

    Midnite gerçekten çok keyifli bir motor oldu. Sesi - gidişi ve otoparklardaki duruşu ömre bedel. İnsanların önünde resim çekildikleri bir motora sahip olmak gerçekten güzel bir duygu )

    Restorasyon ve customizing kolay bir iş değil, ama başlandı mı güzel şeyler yapılıyor. Sevgili dostum Kenan Haliloğlu'da kendi motorunu custom haline getirdi, hayli de güzel oldu.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Eh benden şimdilik bu kadar. Gerçi yeni proje üzerinde çalışmaya başlamak istiyorum bir an önce ama ) , şimdilik biraz Midnite ile keyif yapalım. Hmm yeni proje ne diye sorarsanız, bir kaç tane alternatif var aklımda, büyük cc'li bir motoru full custom yapmak, yani şasisini falan borulardan yaptırmak gibi, trike'da yapılabilir, ama gene de klasiklerde gözüm var, kimbilir belki VW Campervan toplarım, ama asıl kafamdaki proje sürpriz )

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. Ferhat Taskın

    Ferhat Taskın Site Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    872
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Dile Kolay 14 Ay;

    Verilen emeklerin nasıl boşa çıkmadığına tanık olduk,Bu olay gerçekten ekip işi ve sabır gerektiren bir sessiz bekleyiş....,

    Emeği geçen Bütün Arkadaşların Eline Sağlık...

    Kazasız Belasız Nice Günlerde Kullanman Dileği ile Ali Arkadaşım.....
     
  10. Efecan.Karagoz

    Efecan.Karagoz Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    Istanbul
    Motosiklet:
    Mondial
    Gerçekten bir solukta harika bir öykü okudum. Anlatım güzel, fotoğraflar güzel, yapılan iş zaten ortada. Sanki kendi motorum yapılıyormuş, birazdan marşına basacakmışım gibi heyecanlanarak okudum.

    Projede emeği geçen herkesi tebrik ederim. Paylaşım için de ayrıca teşekkürler. Yeni projelerinizi de merakla bekliyorum.

    Midnight ile keyifli sürüşler dilerim :)
     
  11. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    Teşekkürler arkadaşlar paylaşımlarımın dewamı gelicektir...
     
    o.somuncu ve polat bunu beğendi.
  12. S.SONAY BALTACI

    S.SONAY BALTACI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    219
    Beğeniler:
    168
    Şehir:
    istanbul/bahçelievler
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Allah kimsenin emeğinin karşılığını boşa çıkartmaz.14 ay uzun bir süre.büyük bir sabır ,sabretmeye değmiş.çok beğendim restarasyon işinizi.bir şeyi toparlamak yada kırılan parçayı yapıştırmak gerçekten zor.baştan sona doğru tek tek okudum inceledim fotografları.benimde kırlan bir şeyi veya bozulan bir şeyi tamir etme merağım var.güle güle kullan.
     
  13. alix

    alix Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    okullarda ders olarak okutulacak bir hikaye doğrusu D:
     
  14. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    847
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Tek kelimeyle harikaydı..
     
  15. polat

    polat Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    Yalova
    Motosiklet:
    Honda
    valla güzel bi paylaşım olmuş okurken fazlasıyla keyf aldım okuyan arkadaşların motosikletlerine daha çok bağlanacağını düşünüyorum
     
    Sanem ve fanuc bunu beğendi.
  16. eren

    eren Üye

    Kayıt:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Ducati
    gercekten super bır motor olmuş
    zaten motora bakıldıgı anda ne kadar emek ve zaman harcandıgı hissedılıyor.
    diğer projelerinide en yakın zamanda gerçekleştirmen dileğiyle...
    iyi sürüşler.
     
  17. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    ellerinize sağlık çok hoş ve meşakkatli bir uğraşı olmuş bizdede böyle güzel işler çıkaran insanların olması çok güzel .........:)
     
  18. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    gerçekten mükemmel bir iş çıkarmış ama arkadaşlar dikkat ettinizmi ülkemizde bu iş ne kadar zor her yönüyle... sanayici ayrı zor, yedek parça bulmak apayrı zor sonra gümrükten geçirmek zor, zor da zor yani abinin dediği gibi benimde hayalimde hep vardır böyle bir iş ama şimdi sanırım vazgeçmek zorunda kaldım :(
     
  19. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    dostum benimde aklıma yatmadı değil ... zaman + sabır + tecrübe + tuzlu para : gerekiyor ... tek kişinin değilde birkaç kişinin üstünden gelebileceği bir proje ..
     
  20. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    ilk halini gördüm acaba dedim bu adam olurmu,fakat resimleri tek tek açarak yazıları okuyarak sona ulaştım ve gördüğüm manzara bi harikaydı işte bu dedim sabır,istek,heves aşk demekki azmin elinden hiç birşey kurtulamazmış emeği geçen arkadaşların eline sağlık inşallah kazasız belasız sürüşler dileğiyle