Bir motosikletçinin doğuşu :)

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında oguzhan tarafından paylaşıldı.

  1. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Evet saygıdeğer abilerim ablalarım ben ilkkez motosiklet dünyasına görmüş olduğunuz bu motosikletle girdim:D
    [​IMG]
    [​IMG]


    Böyle değil tabi ben bundan 5 yıl önce aşağıda görmüş olduğunuz 50cclik ramzey marka motosikleti kullanmaya başladım ve böylece motosiklet dünyasına ilk adımımı 14 yaşında atmış oldum...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Motosikletim hep yazlğımızın bulunduğu tekirdağdaydı hala da öyle...

    [​IMG]
    [​IMG]

    Resimdede görmüş olduğunuz gibi daha çok küçüğüm tıfılım motosikletimde öle tabi ama buna rağmen günde 100 kmden fazla yol yapıyordum ölüyordum yorgunluktan ama tutku işte :D
    [​IMG]
    [​IMG]

    Evet bu lise yıllarımdayken hizmetli abimin eski hondasını kaçırma operasyonları :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Evet abilerim ablalarım bunlardan tam 2 yıl sonra babam büyük bi süpriz yaparak 50cc lik küçük ramzeyimi 150 cc lik bi mondial scooterla değiştirdi bu benim için gerçekten müthiş bi olaydı...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Durmadan geziyorum hep geziorum:)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Yavaş yavaş motosiklet gruplarımız oluşuyor Tekirdağda :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Tabi bu işin sonu yok hep büyük abilerimizin büyük motosikletlerine heves ediyoruz...

    [​IMG]
    [​IMG]

    Veee yıl 2008 artık tam anlamıyla kendimi motosikletçi olarak görebileceğim bütün ekipmanlarımla birlikte bisan lifan roadstar 250 lik chopperımızı alıyoruz...

    [​IMG]
    [​IMG]

    Artık daha uzun yolculuklara çıkabiliyorum ve daha güzel yerleri görebiliyorum...

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Çanakkaledeyim...
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Onu temizliyorum...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ve yollar bizi bekliyor abim ve ben tabiki ben kullanıyorum:D (bu arada ulaş abi kask yakışmışmı :) )
    [​IMG]
    [​IMG]


    Evet sayın forum üyeleri işte benimde motosikletle hikayem bu sizlerle paylaşmak istedim...
     
  3. Ali Aygün

    Ali Aygün Site Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    381
    Beğeniler:
    376
    Şehir:
    İstanbul
    harika bir anlatımda bulunmuşsun : resimlerde gereçkten çok güzel : emeğine sağlık süper paylaşım ... dicek söz bulamıyorum resimler herşeyi gösteriyor...
     
    onur.demir bunu beğendi.
  4. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    tşkler abicim... :)
     
    onur.demir bunu beğendi.
  5. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    çok iyi yapmışsın paylaşmakla sevgili kardeşim.coçukluktan beri motosiklet sevdan var ne güzel baya bi hoşuma gitti.ailenin desteğide beni çok etkiledi.rabbim gönlüne göre versin.
     
    oguzhan ve onur.demir bunu beğendi.
  6. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Çok saol abicim evet annem genelde çok korkuyordu motosikletten ama ben hiç bi zaman onları üzecek birşey yapmadım hep dikkat ettim öncelikle onlar için...
     
    onur.demir bunu beğendi.
  7. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bu güzel paylaşım için teşekkürler kardeşim...:);)
     
    oguzhan ve onur.demir bunu beğendi.
  8. muratcantona

    muratcantona Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    1
    kocum benım be supersın :D
     
    onur.demir bunu beğendi.
  9. Celil

    Celil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    İzmiR/Çigli
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    çok güzel bi paylaşım teşekkürler....
     
    onur.demir bunu beğendi.
  10. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Bu resimli anlatımından ve sumundan dolayı 100 puan veriyoruz. Ailene saygılarımızı iletiyoruz, motosiklet sevdasında senin hevesini kırmadıkları için.. Sağlıcakla kalın
     
  11. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    evet arkadaslara bende katılıyorum cok guzel bır anlatım ve cok guzel resımler paylasımınız ıcın tşk ler arkadasım
     
  12. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Paylaşım için teşekürler anlatım süper olmuş kardeşim.
     
  13. erenkocer

    erenkocer Site Bağımlısı

    Kayıt:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    356
    Beğeniler:
    255
    Şehir:
    kuşadası
    Motosiklet:
    Kymco
    sevgili oguzhan kardeşim motorsiklet tutkusunu resimlerle çok güzel anlatmışsın eline,gönlüne,yüreğine sağlık tek kelimeyle harikasın
     
  14. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Çok saol turgay abi...
     
  15. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    Hepinize teşekkür ederim abilerim saolun...
     
  16. yaramaz_e

    yaramaz_e Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Kanuni
    Kardeşim paylaşımın süper olmuş (=

    Ya ben geçen sene daha zayıfmışım heea şimdi kendimi görünce resimlerde farkettim,,

    Yakında Çanakkaleyide geçicez seninlee (çanakkale geçilmez!) (=

    Sevgi ve saygılarımla...
     
  17. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    saol kardeşim :) ayıp ettin seninle ilerde türkiye turu bile atıcaz ;)
     
  18. yaramaz_e

    yaramaz_e Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Kanuni
    İnşallah kardeşim , bende bi motru yeniletebilirsem daha güsel olur (= :eek:
     
  19. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    allah herkesin gönlüne göre versin kardeşim:)
     
  20. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    güzel paylaşım ve anlaımın için teşekkür ederim sırdaki motorum şimdiden hayırlıolsun arkadaşım