BMW 1200 CL Kullanan varmı ?

Konu, 'Touring ve Sport Touring Motosiklet Kulanıcıları' kısmında ismailcil tarafından paylaşıldı.

  1. ismailcil

    ismailcil Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Muğla /Bodrum
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar;
    Yeni aldım ama hava şartlarından pek kullanmadım.Teknik özellikleri ve detaylar hakkında tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak isterim..
    Teşekkürler..
     
  2. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hayırlı olsun..Bir fotğrafını paylaşsan da görsek..
     
  3. ismailcil

    ismailcil Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Muğla /Bodrum
    Motosiklet:
    BMW
    Buradan yapamadım ama sanırım kontrol panelimde resimlerimde var..
     
  4. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]








    Türkiye de pek tutmamış bir modeldir.
    Lüks Turing sınıfındadır.CL (Cıstom Lüks)
    Radyo cd çalarlı elcik ısıtmalı boxer motorlu bir model.
    Gidonu çok ağır ve turu çok azdır.En ufak bir tereddütte yana hemen yatar.Yan çantalırı çizilir yada kırılır.
    Acemi motosikleti değildir.
    Artık Borusan tarafından getirilmiyor ama servisi verilmekte yedek parçaları her BMW de olduğu gibi vardır ama ucuz değildir.
    60 BG olup 98 Nm değere sahip benzin canavarıdır.
    Model:BMW R 1200 CL
    Category:Custom / cruiser
    Displacement: 1170.00 ccm (71.39 cubic inches)
    Engine type: Two cylinder boxer, four-stroke
    Power: 60.34 HP (44.0 kW)) @ 5000 RPM
    Torque: 98.00 Nm (10.0 kgf-m or 72.3 ft.lbs) @ 3000 RPM
    Top speed: 165.0 km/h (102.5 mph)
    Compression: 10.0:1
    Bore x stroke: 101.0 x 73.0 mm (4.0 x 2.9 inches)
    Valves per cylinder: 4
    Fuel system: Injection. Electronic intake pipe injection/digital engine management: Bosch Motronic MA 2.4 with overrun fuel cut-off, twin spark ignition
    Fuel control: SOHC
    Cooling system: Oil & air
    Gearbox: 6-speed
    Transmission type,
    final drive: Shaft drive (cardan)
    Clutch: Single-disc dry clutch, hydraulically operated
    Fuel consumption: 5.10 litres/100 km (19.6 km/l or 46.12 mpg)
    Greenhouse gases: 118.3 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)

    Frame type: Three-section composite frame consisting of front and rear section, load bearing engine.
    Rake (fork angle): 33.5°
    Trail: 184 mm (7.2 inches)
    Front suspension: BMW Motorrad Telelever
    Front suspension travel: 35 mm (1.4 inches)
    Rear suspension: Die-cast steel single-sided swinging arm with BMW Motorrad Monolever
    Rear suspension travel: 135 mm (5.3 inches)
    Front tyre dimensions: 150/80-VR16
    Rear tyre dimensions: 170/80-VR15
    Front brakes: Double disc
    Front brakes diameter: 305 mm (12.0 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 285 mm (11.2 inches)

    Dry weight: 288.0 kg (634.9 pounds)
    Weight incl. oil, gas, etc: 308.0 kg (679.0 pounds)
    Power/weight ratio: 0.2095 HP/kg
    Seat height: 745 mm (29.3 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,435 mm (56.5 inches)
    Overall length: 2,415 mm (95.1 inches)
    Overall width: 1,075 mm (42.3 inches)
    Wheelbase: 1,641 mm (64.6 inches)
    Fuel capacity: 17.50 litres (4.62 gallons)

    Comments: ABS brakes.
     
  5. ismailcil

    ismailcil Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Muğla /Bodrum
    Motosiklet:
    BMW
    Teşekkürler,
    Gidon gerçekten ağır ama yol tutuş ve denge unsurları iyi olduğu için sadece durduğunuzda ağırlığı hissediyorsunuz.
    Şu ana kadarki izlenimim son derece rahat ve kullanışlı..Tavsiye ederim...
     
  6. Burak Aslan

    Burak Aslan Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2010
    Mesajlar:
    54
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    KARŞIYAKA
    Motosiklet:
    Asya
    Tank gibi motosiklet.Hayırlı olsun.
     
    ismailcil bunu beğendi.
  7. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hayırlı olsun, keyifli sürüşler dilerim İsmail arkadaş, modeli, km, ve fiyatı hakkında bilgi verebilirmisin, benimde çok hoşuma giden bir duruşu var ilerisi için düşündüğüm bir motor.
     
  8. ismailcil

    ismailcil Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    Muğla /Bodrum
    Motosiklet:
    BMW
    Teşekkür ederim Erdal bey,Umarım daha iyisi sizinde olur.

    Benimki siyah renkli oldukça az kullanılmış 2005 model. 20.000 TL ye aldım.Daha önce çalınan bir Honda shadow'um vardı,ilk göz ağrısı,o yüzden hemen GPRS araç takip cihazı taktırdım ve Kasko yaptım.

    2003' ten itibaren sanıyorum üretime girmiş. O modellerde İmmobilizer ve alarm da var.Ama bu modelde yok.Daha yeni olmasına rağmen niye yok diye araştırdım,immobilizer ve alarm sürekli akü sarfına yol açtığı için yeni modellere özellikle koymamışlar şeklinde bilgi aldım. Zaten motorda immobilizer ve alarımın pek işe yaradığı yok.Eğer doğru ise mantıklı olmuş.

    Koltuk ısıtma,elcik ısıtma ve Radyo/Cd çalar olması çok konforlu ve keyifli sürüş sağlıyor.Yan ve arka çantalar orjinal,kullanışlı ve kilitli.Eşyanıza emniyetli bir taşıma sağlıyor.

    Abs frenler çok iyi,arka ,ön fark etmeden birine basınca iki tekere de aynı anda durma sağlıyor.

    Yol tutuşu da çok iyi.Oldukça dengeli ve rahat.Gidon ağır vs diyorlar ama biraz tecrübe ve motoru tanımakla alakalı herhalde,çünki ilk günlerdeki gibi ağır gelmiyor bana.Dönüşlerde verdiğiniz ağırlık noktası bunda biraz daha hassas ve değişik.

    O kadar da olacak,Ön tarafın rüzgar engelleyici yapısı,iki adet güçlü far ve ilave iki tane daha uzun far,gece son derece etkili aydınlatma.Çantalar,müzik ses sistemi..Bu kadar konfora birazda ağır olsun.

    Tavsiye ederim.Görüşmek üzere..

    Yolunuz açık olsun..
     
    Erdal Özgüner ve Onur Filiz bunu beğendi.
  9. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bilgilendirme için çok teşekkürler İsmail arkadaş, oldukça konforlu bir makine, arkadaşım yeni aldı 2004 modelini, yakından inceleme imkanım oldu. Sanırım cruıser makinelerin geldiği son nokta. İnşallah bizede kısmet olur, yolun açık olsun keyifli sürüşler.
     
    ismailcil bunu beğendi.
  10. serdar aktün

    serdar aktün Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    1
    selamlar öncelikle hayırlı olsun,
    Benim ilk göz ağrımdır yaklaşık 2 senede 35000km yol yaptım uzun yol performansını tek geçebilirim kesinlikle yormaz ve insana keyif verir öyle denildiği kadarda çok yakmaz ama azda değildir :) diğer arkadaşların anlaması için şunu söyleyebilirim 1200GS ile aynı yakar.Şehir içi yaklaşık 6-6.5 lt, uzun yolda 120-140km arası seyahattelerde 5.5 lt yakmaktadır.Performanslı kullanımlarda yani sınırlarda giderseniz 6.7lt yi geçmez uzun yolda.

    Gerçekten ağır bir makinedir ve kendini düşük hızlarda yana bırakmayı sever daha doğrusu alışıncaya kadar, 30-40 km den sonra hiçbir şey kalmaz hatta inanılmaz bir şekilde direksiyon hafifler virajda kesinlikle çizgisinden çıkmaz uzun yolda yan rüzgarlardan etkilenmez yol tutuşu mükemmeldir.

    Benim yolculuk yaptığım arkadaşların hepsi endurocu dur.Birlikte toprak yollarda çok yol aldık toprakta fena değildir ve keçi gibi çıkamayacağı ver yoktur 1200 GS lerin bile zorlandığı yerlere çıkabilir.Ama karşınıza çamur çıkmaması için dua edin çamurlu yolda çok ama çok kötüdür çamura girdiğinizde kendi kafasına göre takılır kontrol edemezsiniz.Birde yan çanta olayı vardır yan çantaları çok fazla kullanmanızı tavsiye etmem kullanıyorsanız çok nazik davranın çünkü çok çabuk bozuluyorlar ben 2 kere bozdum ve tamiride yapılabilecek birşey değil aklınızda olsun yapabilecek tekbir insan vardır Güngörendeki BMW ci İbrahim Usta.

    Bence Türkiye de hakettiği yere gelememiş bir makinedir Türk kullanıcılara hitap etmemiştir .Benim için ise muhteşem bir makinedir özellikle alıştıktan sonra hiçte gözüktüğü kadar hantal olmadığını anlıyorsunuz ben Istanbul trafiğinde sürekli kullanıyorum.

    slmlar
     
    Erdal Özgüner bunu beğendi.
  11. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha

    Sayın üye.
    Bilgilendirme için teşekkürler
    Ama keşke önce kendinizi tanıtan bir başlık açıp bizlerin sizi tanıma şerefine ermesini sağlasaydınız daha şık olurdu.
    Tamam burası Motosiklet paylaşım forumu ama kişi önce selamını verip kendini tanıtırsa o zaman forum gerçek anlamada değerini bulur.
    Yoksa her önüne gelen üye olup fikrini beyan edip giderse bu forum yol geçen hanına döner ki biz asla bunu istemiyoruz.

    Bakınız ne demişiz bizim buralar için.

    [​IMG] Çok Önemli!!! [​IMG]

    >>>>>MF Kuralları<<<<<

    >>>>>Kullanıcı Adı (Nick)<<<<<

    >>>>>Profil Bilgileriniz<<<<<

    >>>>>Sizi Tanıyalım<<<<<

    Anlayışınız için teşekkürler, Motosikletforum Yönetimi...