Bu da benim hayalimdeki motorsiklet...

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında Metin tarafından paylaşıldı.

  1. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Suzuki G-strider 1000cc,otomatik şanzıman,concept ..Fuarda gördüğümden beri hastasıyım..;):) [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Raistlin

    Raistlin Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul - Maltepe
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    gerçekten güzelmiş. keşke unun gibi birkaç tane daha olsa vede uygun fiyatlara satılsa da bizde bakmakla yetinmesek sadece :(
     
  3. Dr_Wiktor

    Dr_Wiktor Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    56
    Motosiklet:
    Honda
    metin abi geççekden süper bir motor inşallah hayallerin gerçek olur
     
    Metin bunu beğendi.
  4. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    yok artık lebron james;) bu ne yav!!!
     
  5. armagan

    armagan Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    kozyatağı
    Motosiklet:
    Çelik
    hayallerinin gerçek olması dileğiyleee...
     
  6. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Teşekkür ederim Boss kardeşim,hepimizin hayalleri gerçek olsun inşallah...:)
     
  7. Mehmet_Begec

    Mehmet_Begec Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    226
    Beğeniler:
    192
    Şehir:
    Bremerhaven
    Motosiklet:
    Suzuki
    Harika bir Makina, herseyin nadir olani cekicidir, Hayallerin gercege dönüsmesi dilegi ile ....
     
    Metin bunu beğendi.
  8. Ferhat Taskın

    Ferhat Taskın Site Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    872
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    metin abi kim bilir karedeniz turunu inşallah yeni motorunla atarız allah gönlüne göre verir
    inşallah
     
  9. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bu motor sadece hayalim Capicino kardeşim,concept motor olduğu için seri üretilmiyor,sadece sipariş üzerine üretiliyor sanırım,o da bizi aşar.. O yüzden hayal kurmak nasıl olsa bedava diye hayal kurup duruyoruz...:):) Ama kendi motorumu da seviyorum,bütün kahrımı o çekiyo zavallı...:):)
     
  10. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    abi busanki scooter motora benziyor eyeröylegse orko bunugormesin hemen r1 sevdasından vazgacer
    allahhepimize nasipetsin abi
    halin mükemmelmişdogrusu
     
  11. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Scooter değil ama otomatik vites Nitro61 kardeşim...;) Orko kardeşimin zevki farklı,o daha sportif motorları seviyor...:):)
     
  12. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    valla benim r1 sevdam yok 1000rr ım var.bide bu nasıl motor çözemedim.racing mi değilmi nedir biri açıklasın.0-100 km 2,5 sn altında çıkıyorsa alırım..:D.onun dışında verseler alırım ama alır almaz metin abime hediye ederim.
     
  13. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Eyvallah Orko kardeşim...:) Sözünü unutma ama bak...:)
     
  14. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    unuturmuyum hiç canın sağolsun metin abi gönlümüz zengin olsum mal mülk geçici şeyler.
     
  15. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bu motor bir tasarım harikası Orko kardeşim,tam bir keyif motoru...:);)
     
  16. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Helal kardeşime be,helal helal...:)
     
    Ozgur Baglama bunu beğendi.
  17. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    ne demiş barış amca -yaz dostum güzel sevmeyene adam denir mi?.. güzel olan herşey bizimle birlikte olsun...
     
  18. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    AMİİİİİİİİİİİN KARDEŞİM...:)
     
  19. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    dünyanın enhızlımotoru vardı geçende forumda 500000dolarmışya bence bumakine ondan daha karizmatik ve çekici
    gerçi formatlarıda farklı ama yinede ben bunutercih ederim
     
  20. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    SUZUKİ G-STRIDER: GELECEK ŞİMDİDİR

    G-Strider, geleceğin motosiklet tasarımının devrimsel vizyonuna Suzuki tarafından verilen isimdir.

    2003 Tokyo fuarında tanıtılan G-Strider konsepti, geleneksel motosiklet sürüş pozisyonunu tekrar tanımlamaktadır; ağırlıksız ortamda bulunan rahatlamış bir insan duruşu bu sürüş pozisyonun kaynağıdır.

    Ergonomik ayak-önde (feet-forward) tasarım anlayışı daha önce motosikletlerde görülmemiş bilişim teknolojisi ve elektronik destekle tamamlanmıştır.

    “Suzuki G-Strider, sınırları zorlamak, yeni fikirler sunmak ve geleceğin motosiklet tasarımının ne yöne doğru gelişebileceğine değin öngörüler yapmak hakkındadır.” Peery Morison, Genel Müdür, Suzuki Motosikletleri Avustralya.

    “Tıpkı daha önceki konseptlerden olan Hayabusa motorlu B-King gibi, Suzuki tamamen hayal ürünü olarak algılanabilecek ya da gelecek sene üretime geçebilecek olan G-Strider’a da en yeni teknolojiyi dahil etti... bu konsepti bu kadar ilginç kılan aslında budur.”

    916cc’lik bir motoru bulunan, 4 zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, paralel çift silindirli, G-Strider, Suzuki’nin Burgman 650 Superscooter’ında da bulunan Elektronik kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemini (SECVT) kullanmaktadır.

    Elektronik aksamlar, Suzuki G-Strider’in tasarımında etkin rol oynamaktadır, elektrikli ayarlanabilir elcikler, ön cam, sürücü selesi, ayak destekleri, ayrıca sürücü ve pilyon sırt destekleri en konforlu oturuş pozisyonunun seçilmesini mümkün kılar.

    Suzuki G-Strider’da ayrıca ileri bir telematik sistemi bulunmaktadır. Bu sistem kullandığı çift yönlü kablosuz altyapısıyla videophone iletişimini sağlamakta ve GPS navigasyon sistemini desteklemektedir.

    G-Strider, anahtarsız, akıllı çalıştırma sistemine sahiptir. Buna ek olarak, motosiklet üzerinde bulunan çeşitli algılayıcılardan gelen bilgilerin analiz edildiği ve sonuçlarının öncamın arkasında bulunan bir lcd ekranda gösterildiği, teknik sorunları kendi kendine teşhis edebilen bir sisteme sahiptir.

    Gidona monte edilmiş elektro-lüminesan dijital gösterge, motosikletin temel fonksiyonlarına ilişkin kolayca okunabilen bilgileri sunmaktadır.

    Depo üzerine monte edilmiş trackball kontrolü ve büyük fonksiyon tuşları eldivenle bile kolayca kullanılabilmektedir.

    Suzuki G-Strider’daki fütüristik güvenlik ekipmanları arasında, arka stoplar arasına yerleştirilmiş iki kamera bulunmaktadır, bu kameralar klasik aynaların yerine kullanılan küçük monitörlere görüntü aktarmaktadırlar.

    Yüksek basınçlı deşarj tüplü projektör tipi far ve yüksek basınçlı LEDler güçlü bir ön aydınlatma kombinasyonu sağlarken, arka stop ve sinyaller de de LEDler kullanılmaktadır. Böylece G-Strider, yoğun trafikte hatta kuvvetli günışığında bile daha görülür hale gelmektedir.

    Akıllı köşe aydınlatma sistemi, motosikletin gidonundaki açıyı mikroprosesörler yardımıyla algılayarak, dönüş yönünün içerisinde kalan yolu aydınlatmaktadır.

    Suzuki G-Strider’da ayrıca gidonda “centre-hub streering”* sistemi bulunmakta ve lazer kaynağıyla oluşturulan ön salıncak ile sürücü kontrolü artırılmaktadır. ABS sistemi mevcut olup, ön frenlerde radyal konumlanmış 4 pistonlu kaliperler kullanılmaktadır.

    Tüm bu aksam, 140mm kalınlıkta ön ve 220mm kalınlıkta masif arka lastiklere monte edilmiştir; bu sayede yol tutuş ve stabilite artırılmıştır.

    TEMEL ÖZELLİKLER

    Suzuki G-Strider

    Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, DOHC, silindir başına 4 valf, paralel çift silindirli motor
    Motor hacmi: 916cc
    Aktarma: Suzuki Elektronik Kontrollü Sürekli Değişken Aktarma sistemi (SECVT)
    Toplam uzunluk: 2,445mm
    Toplam genişlik: 710mm
    Toplam yükseklik: 1,170mm
    Tekerlek açıklığı: 1,800mm
    Sele yüksekliği: 615mm
    Lastikler: Ön, 140/60R17 – Arka, 220/40R18
     
    Ozgur Baglama bunu beğendi.