Buda benim yaratık:) KTM Adventure

Konu, 'Motosikletinizin Resimleri ve Videoları' kısmında YuNuSus tarafından paylaşıldı.

  1. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    [​IMG]
    aaah canım ah nedir senin benden çektigin:) )))))) arkadaşlar fotografı büyük boy koyamadım üzgünüm. görmek isterseniz üzerine tıklayın
     
  2. Omer

    Omer Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.595
    Beğeniler:
    692
    Şehir:
    SAKARYA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kazasız belasız kullan kardeşim.İnşallah Allah daha iyilerini nasip eder.Ama istersen şu adını bi değiştir.Sana adınla hitap edelim.Daha sıcak bir ortam oluşsun... :)
     
  3. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.
     
  4. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    sagolun.. adımıda degiştiriiim baari:) nerden degiştiriyorduk bi bakınayım
     
  5. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Siz ne olmasını istediğinizi yazın biz hallederiz.
     
  6. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Başlık daha anlaşılır olması için sonuna (KTM Adventure) ifadesi eklenecektir.

    Bu arada hayırlı uğurlu olsun, güzel motor.. Nice maceralara ;)
     
  7. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    YuNuSus olsun o zaman benim kullanıcı adım:) bizans zamanlarının yunus u:D
     
  8. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    yaa ktm adventure deilki ama bu motor:D:D:D:D:D
    neyse degiştirildi madem öyle kalsın:) benim motorda kendini bişey sansın:D
     
  9. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Hayırlı uğurlu olsun Allah Kaza bela vermesin...
     
  10. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    KTM'nin birçok kross modeli olduğu için öyle yazdım. Ayrıntılı bilgiyi verirseniz başlığı düzeltirim.
     
  11. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Aramıza hoşgelgin Yunus kardeşim, fakat Kullanıcı adı İsim soyisimden oluşmayan ve profil bilgileri güncellenmemiş üyelerin, üyelikleri silinmektedir.

    Bilgine sunarım
     
  12. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    hımmms e sadece isimden oluşan arkadaşlarda olunca böyle olsun demiştim ama soy adım çelenkoğlu eklemek isterseniz ekleyin
     
  13. mehmetpolat

    mehmetpolat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    629
    Beğeniler:
    274
    Şehir:
    atasehir,Istanbul
    Motosiklet:
    Kawasaki
    kazasız belasız günler dilerim
     
  14. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    hayırlısıyla binmen temennisiyle
     
  15. YuNuSus

    YuNuSus Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    41
    Beğeniler:
    4
    saolsun arkadaşlar..