bumoto jinling calibre 250 cc 6 ileri 1 geri racing ?

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında emiryil tarafından paylaşıldı.

  1. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Arkadaşlar selam. Sahibinden de gezerken böyle bir motora rastladım. 250 cc lik racing işin garip tarafı geri viteside varmış. Önde çift disk var görüntü itibarı ile gerçekten iyi. Fakat benim için motoru yedek parçası ne kadar yaktığı önemli ama hiçbir bilgim yok. Bilgisi olan varmıdır ? Bu motor hakkında bir yorumu açıklaması olan varsa okumak isterim.

    link: http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...pi-kredi-world-e-20-x-409-tl-106254253/detay/
     
  2. Ersan Karagozlu

    Ersan Karagozlu Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Görüntü itibarıyla gayet güzel bir motosiklet. Su soğutmalı ve altı vitesli olması da artısı. Kesinlikle geri vitesi yok. Yakıt konusunda 100 km de 2,5 -3,5 lt olduğu söylendi.
    Bu motosikletin lastiklerini değiştirdim. Gördüğüm kadarını yazacağım. Motosiklete binmişliğim yok. Performansı hakkında bir bilgimde . Bildiğim kadarıyla, bazı modellerinde hararet sorunu olduğu için extra fan takılabiliyor. Motor bloğunu etrafına bakınca fazla ısındığı belli oluyor. Tabi kullanıma da bağlı hararet olayı.
    Arka lastiği söktüğümde zincir gergisinin kademeli çizgileri olmadığını gördüm, ayarı kumpasla yapmak zorunda kaldık. Arka dişlide olması gereken lastik takozlar yok direk janta sabitlenmiş dişli. Dolayısıyla zincir bir yerde bollaşmış, bozulmuştu. Ön kafa, frene basıldığında ön çamurluğa değdiği için boyasının atmış olduğunu farkettim. Ön hidrolik yağı deposu, direksiyonu çevirince ön camın kenarına sürtüyordu. Ön lastik milini çıkarttığımızda ön furşlar çok sıkı olduğu için lastik hala yerindeydi, dönmeye devam ediyordu. Fren balatalarından birinin civatası, montajda diş kaptığı içinde, tekrardan diş açmak zorunda kaldık.
    Sonuç olarak işçilik ve mühendislikte sorunlar var. Ben olsaydım bütçeyi biraz daha zorlayıp hyosung yada cbr 250 alırdım. Tercih size kalmış. Belki de benim gördüğüm hatalar, yeni versiyonlarında telafi edilmiştir.
     
  3. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Cok sagolun aydinlattiginiz icin. Tamda tahmin ettigim gibiymis. Ucuz etin yahnisi yenmez. Aklimda 250r yada ktm duke 200 var. Bilginiz varsa ktm duke 200 hakkinda bilgilendirirmisiniz beni? 2. El almayi dusunuyorum fakat yedek parcasi, bulunabilirligi,yakiti ve genel olarak bakim ve yedek parca fiyatlari gibi konularda korkuyorum ktm den bu korkularimi yenebilsem aklimda ktm var yoksa kesinlikle honda alacagim.
     
  4. ferhat.dagli

    ferhat.dagli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    bkk,thailand
    Motosiklet:
    KTM
    ktm dedinmi dusunmeye gerek yok bence.... ben cok memnun kaldim, devklede biniyorum duke 200 ume....
    Tek kusuru var, vites ve arka fren pedallarinin malzemesi kirilmaya cok musayit... en ufak darbede gider.. ben bagajimda yedek pedal koydum, uzun yolda falan kirilirsa deyistirim diye.... onun haricinde mukemmel diyebilirim.... Turkiyedeki servisini bilmem ama bukadar kaliteli bir motorun kolay kolay sorun cikarcagini sanmiyorum.... japonlarla falanda kiyaslancak alet deyil ktm...
     
    emiryil bunu beğendi.
  5. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Peki yakit olarak 100 km ye kac litre yakar ve yedek parca ve servis ucretleri nelerdir? Birde yedek parcasinin bulunabilirligi tabi..
     
  6. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    KTM yedek parça ve orjinal servisi bildiğim kadarıyla tuzlu.
     
    A.Ulaş bunu beğendi.
  7. Ersan Karagozlu

    Ersan Karagozlu Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    137
    Beğeniler:
    51
    Şehir:
    İzmir
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Düzenli ve özenli bakım yaparsan sorun çıkartacak modeller değil 250r yada ktm duke 200. Başlangıç motosikletin olacaksa grenajsız olmasını tavsiye ederim.
     
  8. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    tam olarak başlangıç modeli olmıcak daha önce 125 r yamaha ve honda 125r 2012 çok kullandım bir kere cesaret edip 2011 model 600rr da kullandım bi tur atıp gelmek kaydıyla :) o yeteneğin bende olduğuna inanıyorum cesaretimde var ve dikkatliyimde ama sadece bir kere alma fırsatım olacak o yüzden iyi karar vermek istiyorum hondayı yedek parça bulunurluğu ucuzluğu az yakıt sarfiyatı nedeniyle istiyorum ktm içinse bi sebep yok sadece istiyorum sonuçta ktm :) ama bakımıdır yedek parçasıdır onları araştırıcam bizzat servisinde sizden ön bilgi almak için sordum çok sağolun.
     
  9. ferhat.dagli

    ferhat.dagli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    bkk,thailand
    Motosiklet:
    KTM
    ktm 1 depoyla 270-300km arasi gidiyor... 3-3,5 lt 100km...
    0-100 km hizlanmasi cok iyi, 100-120 hizlanmasi idare eder ama 125den 132 ye yavas cikiyor...
    Son 2 pazardir sabah evden cikip 420 ila 520km kullanip aksam eve donuyorum.. Sehir disinda ormanlik yollara gidiyorum, bazen asvalt bitiyor toprakta, bazen micirli bozuk yollarda oynayarak,hoplatarak ve kaydirarak geziniyorum... cok eylenceli oluyor bu motorla, cok dengeli, bisiklet gibi rahat kullaniliyor, enson gecen pazar sabah cok yahisliydi eve camur icinde donduk... orjinal lastikleri cok dandik oldundan motor daha cok kayiyor, daha keyifli oluyor...

    Bu anlattiklarimi japon motorlarlada yapilip boyle keyif alinabiliyorsa japon al..
     
    emiryil bunu beğendi.
  10. Davut

    Davut Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    304
    Beğeniler:
    192
    Motosiklet:
    Yamaha


    İşine yararmı bikmem ama böyle bir video ve açıklamalı yazılar var yorumlarda da bazı bilgiler verilmiş.
     
  11. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Video malesef izleyemiyorum yurt disindayim ve internet cok yavas. Ancak mrk ettigim ktm 200 duke max kac km yapiyor? Ben honda 250 r la 170 i gordum 82 kiloyum. Birde motorla bende micirli yollarda oynamayi severim ama dusmek gibi bir luksum yok o yuzden bir sure relax kullanmayi dusunuyorum.
     
  12. ferhat.dagli

    ferhat.dagli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2012
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    bkk,thailand
    Motosiklet:
    KTM
    duke 200 de son hiz fabrika verileri 135 ama okudum kadariyla 150 ye cikan varmis ama benimki 132 yi gecemede o da mora icene yatinca.... 0-100 hizlanmasi cok basarili 9sn gibi bisey olmali.... hiz yapacak motordeyil, oyuncak gibi oynanicak motor, ayni dag bisikleti gibi cok dengeli ve kontrolu kolay, ne isitiyosan onu yapabilinecek alet, hiz haric...
     
    A.Ulaş bunu beğendi.
  13. emiryil

    emiryil Üye

    Kayıt:
    25 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    47
    Beğeniler:
    7
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    aklımda honda var ama hele bi alacağım zaman gelsin daha iyi karar vericem :) özellikle 250r ın kırmızı çıkarsa direk onu alırım zaten hiç düşünmeden gerçekten çok başarılı.