Cbf 150 Titreşim sorunu YARDIM!!!

Konu, 'Honda' kısmında kalafatoglu tarafından paylaşıldı.

  1. kalafatoglu

    kalafatoglu Üye

    Kayıt:
    5 Mart 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    3
    2008 Model Cbf 150 Motorun direksiyonu titriyor 50-60 da giderken dahi servise götürdüm arkadaki kutu ağır gelmiş dedi 35 Lt kappa var bana cevap pek tatmin edici gelmedi biraz ustanın işi vardı başından savar gibi birşey olduğunu düşünüyorum neden olabilir ?

    Direksiyon sallanıyor sadece benim hissettiğim...
     
  2. Birkant ÜNLÜ

    Birkant ÜNLÜ Üye

    Kayıt:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Çanakkale
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    sorunun çözümünü bilmiyorum ama motor 2 ci el mi? bende cbf 150 ve cbr 125 arasında gidip geliyordum ama sanırım bu başınıza gelen talihsiz olay beni cbr 125 e biraz daha yaklaştırdı
     
  3. kalafatoglu

    kalafatoglu Üye

    Kayıt:
    5 Mart 2011
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    3
    Sorunun çözümü neymiş ? Bu arada motor 2. el
     
  4. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Üstat ben ekremin yakın arkadaşıyım belkı gormussundur gezılerden bendede cbf 150 var tam motor delısıyımdır haftada 1 kez motoru söker geri toplarım heryerıne bakarım az cok teknık bılgım var anlayacagın (bu arada 100ü geçemiyormuşsun duydum ben birkaç tiyo verdim ekremin açtığı konuya uygulamanı tavsiye ederim ben uyguladım 86 kiloyum düzde 110 a rahat çıkıyorum 120 uzayarak görüyorum yokuş aşağı 135 görüyorum)

    Titremeye gelince aynı problem bendede vardı ön teker bilyalarını değiştirdim çözüldü sorun ama kappada ağır gelmiş olabilir ağırlığından ziyade geniş ise denge babında sallıyor olabilir motoru buda ön takıma yansıyordur onlara bir bak bide cantayı sök öyle test et hala varsa ya ön bilya yada göbekten yapar gevşemiştir göbek.... Ön bilyada 7 liramı ne yibada ucuz yani yibadanda alman şart değil ölçüleri belli bende fazladan mevcut birtane çıkma onu veririm ekreme ostimde biton bilyacı var onlardan temin edebilirsin ben öyle yaptım:)
     
  5. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşım bu olay her motosiklette görülebilir senin motorunu bakımlı kullanmana bağlı bir olay bu... Ayrıca cbf 150 nin yanından geçemez cbr 150 bak bunuda rahatlıkla söylüyorum cbf 150 1 arıza açıyorsa 1 sene içinde cbr 10 tane açar ayrıca yandan bakınca racink önden bakınca çubuk gibi ip ince cbr 125 cbf 150 ile karşılaştırıcak olursak her yolada gitmez kullandım denedim yani tecrübelerim bunlar ama seçim senin tabi:D
     
  6. abdullah yazicioglu

    abdullah yazicioglu Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaş Doğru Söylüyo bendede cbf 150 var bakımlarını hıç aksatmadım hiç bir problemım yok Allaha Şükür... ama derim cbr 125 alma yıne arkadaşa katılıyorum. Cbf 150 en iyisi derim ... Saygılar
     
  7. Ahmet Gökhan ERSOY

    Ahmet Gökhan ERSOY Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2011
    Mesajlar:
    46
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhaba mesnet bilyalarının boşluğuna baktırmanı öneririm sana :)
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  8. halidun kaya

    halidun kaya Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    bostancı
    Motosiklet:
    Hyosung
    lastik balans ayarida onemli
     
  9. hakanshu

    hakanshu Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    benim cbf 150 de de titreşim sorunu var ancak sorunun kaynağını buldum.
    buşana kadar da epeyice düşündürdü. B,raz aksesuar sevdalısı olduğum için
    ful koruma demiri, arka çanta bide yan çantalar eklemiştim.
    30-40 ı geçince ellerimi bıraktığımda (yanlış anlaşılmasın akrobasi meraklısı değilim
    motorun titreşimini hissettiğimden ön takım dengesini kontrol için yaptım) direksiyonda
    artan bir titreşim mi desem sallantı mı desrm sanki çatalların vidaları sıkılmamış ta sallanıyor.
    Efeye 1 kere gösterdim bişey yok normal gibi bişeyler denildi. Çok takmadım ancak sonra
    düşünce olarak rahatsız etti. Son çare kutuları çıkarığ motoru test ettim. tık yok. sebep anlaşıldı.
    Rüzgar nedeni ile oluşan bir durummuş.Aerodinamiği bozmuş den,yorheralde.
    Bilginize sunmak istedim.