cbf150 lastik sorunu

Konu, 'Naked Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Abdullah Özkan tarafından paylaşıldı.

  1. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    abiler bu motorda ön lastikte çatlamalar var ve iki yerinde şişlikler oluştu. honda servisi bana 40 km uzaklıkta. yarın sabah götürmem lazım yola çıksam patlama gibi bişey olur mu. bi de 16bin km kullandığım lastiklerin böyle olması normal mi ve hangi lastiği tavsiye edersiniz
     
  2. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Lastikçiye de gösterebilirsin. Ayrıca ön tekeri söküp götürme şansın da var.
     
  3. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    abi tekeri söküp takmayı bilmiyom. bi de brdan bi yere araba yok.lastiği neyle götürcem. abi bu yolu götürmesi mümkün değil mi yani ya da riski çok mu yüksek
     
  4. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Kesin bişey söyleyemem, ama sürmen riskli gibi görünüyo anlattıklarından. Sana yakın bi lastikçi varsa göster honda servis şart değil.
     
  5. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Motosiklet lastiğinin bir ömrü var ve senin maalesef hakkın rahmetine çoktan kavuşmuş ama sen kabul etmemişsin mefta olduğunu.
    Maksimum 10000 km
    ve neden sadece ön
    arkaya ne oldu
    Aklınızda olsun lastikler takım olarak değişir.
    Bir örnek.
    Siz tabanı delinen ayakkabınız olduğunda değişmesi gerektiğinde tekini mi değiştirirsiniz yoksa ikisine demi.

    http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=6409&highlight=Laktik+al%FDc%FDs%FDn%FDn+rehberi
     
  6. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    hocam acıkcası bılgısızlık dıyelim. motorla ilgili bi iki bildiğim şeyi de feribotta karşılaştığım motorculardan işte. lastikleri takım olarak ilk olarak 18binde değiştirmiştim ve biri bana erken değiştirmişsin demişti. şimdi 34binde değişcektim ama patlak verdi. peki güüneş falan etkiler mi motor öğleye kadar güneş görüyo da.
     
  7. Aytül KARA

    Aytül KARA Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Mart 2011
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    30
    Motosiklet:
    Honda
    Sizin probleminizle ilgili değil ama, ben cb^'i ilk aldığımda bir iki arkadaş uyarı mahiyetinde fabrika çıktısı lastiklerinin iyi olmadığını, lastikleri mutlaka değiştirmem gerektiğini söylemişti. Ne derece doğru bilmiyorum tabi.
     
  8. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Bence çok doğru söylemiş arkadaşlar ben çok kurtuldum virajlarda tecrübelerim sayesinde akrobatik hareketler yaparak kısacası kayıyor virajda az bi su bulsun kayıyor değiştirin:D
     
  9. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    abiler hala yaşıyorum allaha şukur. okuya okuya gittim bişey olmadı. evet fabrika çıktısı lastiklere 18bin km yaptım kayıyodu ama balon yapmamıstı. bu 16binde böyle oldu. zaten 10binde değişmek gerekiyomuş.
     
  10. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Aynen öyle prelli lastik tavsiye ederim benım cbf e taktım vırajlarda nasıl yattıgımı ekreme sor:D arka ön 150 ye taktırdım ben cokta uygun bence o kalıteye
     
  11. Aytül KARA

    Aytül KARA Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Mart 2011
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    30
    Motosiklet:
    Honda
    İkisi mi150? Ve ne zaman değiştirdin?
     
  12. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    evet arka ve ön toplam 150 lıra 20 de takmaya verdım 170 etti bır bırbucuk ay olcak daha yenı..
     
  13. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    onur abi biyerde sen şey yazmıştın galiba bu motorun güücünü arttırmak için bi ayar mı yapıyodun öyle bişey. ben sürekli biniyorum bu motora. 34bindeyim hafif yokuş oldu mu bi de karşıdan biraz rüzgar essin hız 60a kadr düşüyo ve bazen oyle bi oluyo ki bayır aşağı 80i zor buluyo. çarresi var mı?
     
  14. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Kanka bak ben rampa aşağı 135 rahat görüyorum benim cbf 150 de 30 binde şuanda senin söylediğine göre normaldende az görüyosun hızı birkaç önerim var motoru çok fazla kurcalamadan orjinalden fazla kaçmadan kısaca motora zarar vermeden yormadan hızlı gitsin istiyorsan şunları yap....

    1-Ön dişli orjinali 14 tür 15 yapıyorsun (1diş değip geçme en az 5km hız farkediyor)
    2-Şöyle işin ehli bir ustaya sibop ve karbratör ayarı yaptır (Sorununuda söyle tabi ona göre bir ayar çeksin)
    3-Arka dişli orjinalde 42 dir 38 e düşürüyorsun (bu seçeneği yaparsan uzun yolda rahat edersin vites araların uzar ve motorun 120 görür rahat fakat torkun biraz düşer ben gerek duymadım oyüzden tork önemli yokuşlarda ankara kepekli yokuşunu bilirsin gölbaşına giderken ben orayı en az oda rüzgar vuruyorsa 75 le falan çıkıyorum hadi düz 70 de)

    Daha değişik teknik modfikasyonlarda var tabi karbratör boynunun eye ile genişletilmesi gergin zincir kullanımı falan ama bunları tavsiye etmem tabii...
     
  15. Abdullah Özkan

    Abdullah Özkan Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    orhangazi/BURSA
    Motosiklet:
    Suzuki
    saol abi. denicem inş. da bi de şey bu motorla yalovadan trabzona gidebilr mym. yani hararet falan ya da ne bilim değişik aşılmaz engeller çıkar mı. beni rahat götürür mü?