Cbr 125 Kullaniyorum 600'luk Motora Gecebilirmiyim

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında hakanzorbey tarafından paylaşıldı.

  1. hakanzorbey

    hakanzorbey Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul(Kadıköy
    Motosiklet:
    Honda
    Merhaba arkadaslar.

    1 yili geckin suredir sifir almis oldugum honda cbr 125'i kullaniyorum. 6000 km'yi gecti motor. Son hizim 130 km oldu. Zaten daha fazlasini yapmiyor. Ama artik yetersiz geliyor. Goztepe maslak arasi okula gidip gelirken surdum iyice kis gelmeden once. Tedirgin degilim ani durumlarda soguk kanliyim. Yasim 20 600luk motora gecmek istiyorum artik. 1 kere 600f kullandim, zorlanmadim. Tabiki benimkine gore cok guclu bir makina. Gecmeli miyim? Ve 600f mi 600rr mi?
     
  2. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kendini bize tanıtırmısın.
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  3. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    forumumuza hoşgeldiniz.kalıcı ve katılımcı olmanız dileklerimizle.
    forum kurallarımız gereği ilgili bölümde kendinizi tanıtan bir başlık açmanız gerekmektedir.
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  4. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    13 beygirden 100 küsür beygire geçiş için önce eğitim.
    İstanbul'dasın, herşey elinin altında. Rahmi Barutçu ile görüş. Git kendi motosikletin ile bir eğitim al. Aynı soruyu ona sor. Sana gerekli tüm cevapları verecektir.

    http://www.lamatech.com/
     
    Onur Filiz bunu beğendi.
  5. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hoş geldiniz sefalar getirdiniz.
    Eğitimlerimize ve Gezilerimize de bekleriz.,


    1- Full korumalı kıyafet ekipman ve kafanızı koruyacak kalitede KASK alın ve kafanızda kullanın.Mevsim itibariyle bazı maymunlar gibi kolunuzu korumak için değil kafanızı korumak için KASK alın ve kafanızda kullanın.Bazı maymunlar dirseklerini korumak için kaskları oraya takarlar.
    2- Motosiklet kullanmak basit bir eylem değildir.Siz onu basite alırsanız o size daha da basite alır ve basitçe telef olursunuz.
    Bu yüzden trafiğe çıkmadan önce mutlaka "Güvenli Sürüş Teknikleri" eğitimlerini alınız.
    Bakınız: http://www.rahmibarutcu.com bu adresi inceleyiniz ve iletişim bölümünden Rahmi Hocamızın telefonuna ulaşıp eğitim için randevu alın.

    Ve bu linki http://www.motosikletforum.com/showt...erimiz+Mutlaka mutlaka tıklayın ve sonuna dek okuyun inceleyin.

    Ve imzamdakileri okuyup bilinç altınıza kazıyın.
     
  6. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    İkiside değil.Cbr 125 ile devam et.Ama önce "Güvenli Sürüş Teknikleri" eğitimlerini tamamla.Her hava ve yol şartında bir kaç yüz bin km den sonra eğitimlerini de aldıktan sonra olabilir.
    Cbr 125 ile 130 km hız pek akıl karı değil.O aracın Güvenli Frenaj hızı 90 km dir.
    Almayı hayal ettiğin 600 cc ile 130 lar sana az gelir 250 leri istersin ki bu şartlarda basitçe ölürsün.
    Bu linki http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=4124&highlight=e%F0itim+almadan tıklayıp inceleyin.
     
  7. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Yarış motoru seviyosun. Hocam hakkaten arada çok ciddi bi beygir farkı var. Yani 15 den 100 civarına atlamak , çok büyük fark. Fikir istiyosan bence bu motordan 250 liğe geç, en az bi sene falan onunla biraz daha piş derim. Elindekini satıp üstüne az bişey koyarak cbr250 alabilirsin mesela, güzel motor.

    Büyük CC yarış motorlarının gaz tepkisi çok hassas diye biliyorum, çok atak motorlar. Yumuşak geçişler daha sağlıklı olur ;)
     
    Berkay Ömür bunu beğendi.
  8. Kadir Tatlısuluoğlu

    Kadir Tatlısuluoğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2013
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    35
    Motosiklet:
    Honda
    130 km\h niye yetmiyor?Saatte kaç km hızla gitmeyi düşünüyorsun?
     
  9. Murat.Inan

    Murat.Inan Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Ekim 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Sıfırdan 600 lük motorlarla başlayanlar da var. Parasını verdikten sonra teknik olarak geçmende bir zorluk yok tabiki. Ancak tabiki güç farkından dolayı zorluklar yaşayacaksındır. Yukarıda söylendiği gibi ben de ileri sürüş teknikleri alabileceğin bir eğitime girmeni ve rrdan önce 600f yada fazer gibi daha az agresif bir motorla kendini rr gibi bir supersport a hazırlamanı tavsiye ederim. Açıkcası kesin kötü şeyler yaşarsın diye bir durum yok ama sonuçta riske girmeye değer mi?
     
  10. Erhan Başımoğlu

    Erhan Başımoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    375
    Şehir:
    istanbul/beşiktaş
    Motosiklet:
    Yamaha
    kardeşim bence hiç risk etmeye değmez...Söylediğin ve söylenen motorlar oldukça tehlike içeren bir sınıfa sahip... En basit örneği yanlış bir zamanda gaz açman senin için kötü sonuçlar doğura bilir!! Hee al 600 cc lik bir makine al ama düşük cc al mesela honda nc 700 serisi yanlış hatırlamıyorsam 47 bg olması lazım... sakın küçümseme atak bir motor ve benzinide iyi madem göztepe maslak birde öğrencisin maddi durumunu bilemem ama nc700 az yakan bir motor.... yok ben illa racing bir motor alıcam diyorsan ne 600f ne 600rr....gsxr 600 al derim...
     
  11. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    bence fazla uzatmaya gerek yok . al hayabusa bu muhabbet fazla sürmesin :(
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  12. Kadir Tatlısuluoğlu

    Kadir Tatlısuluoğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2013
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    35
    Motosiklet:
    Honda
    Acaba hangi motoru tercih etti :)
     
  13. cesi

    cesi Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    bursa
    Motosiklet:
    Asya
    mrb soru sormak ıstıyorum fakat ıslem yapamıyorum sıtede yenıyım kullnamıyorum
     
  14. Kadir Tatlısuluoğlu

    Kadir Tatlısuluoğlu Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2013
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    35
    Motosiklet:
    Honda
    Forum'a tıkla, konulardan birini seç ve yeni konu aç segmesine tıkla
     
  15. cesi

    cesi Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    bursa
    Motosiklet:
    Asya
    sağol arkadaşım
     
  16. Angelmarker

    Angelmarker Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Mart 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC/Girne
    Motosiklet:
    Yamaha
    tüm yorum yapan değerli kullanıcı dostlarıma ilaveten sana birde 125 cc bir motorsikleti yolda tutmakla 600 cc bir motorsikleti yolda tutmak farklı şeylerdir değerli dostlarımızın da söylediği gibi benim görüşüm de 250 cc bir motor alman ve onunlada en az bir 15000 km yapman gerektiği yönünde olacaktır tabiki tercih senin ama sana şöyle bir video ile de fikrimi açıkça belirtmek istiyorum iyi sürüşler herkeze... sonuna kadar izle lütfen :)
     
    A.Ulaş ve Murat Ateş bunu beğendi.
  17. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Sadece motosiklet yetmez.
    İllaki eğitimde alın.
    Eğitim almaz gerçi bizim millet.Her şeyi çok iyi bilir ama aslında hiç bir şeyi bilmediğinin farkında değildir.Parayı basar videodaki MAL gibi kafaya kaskı takar basar gaza.
    Çok sürücü bilmez mesela 100 KM/h ile giderken saniyede 27,7 metre giittiğini.Çok sürücü bilmez aslında yolda olmaktır amaç anı yaşamaktır.Hedefe nasıl varacağındır önemli olan ne zaman varacağın değil.
    Aslında açtığın kontak ile kendi kapattığın kontak sayısının aynı olmasıdır amaç
    Ama maalesef başta aileler olmak üzere alayımız her konuda olduğu gibi eğitim konusunda da zır cahiliz ve hep eğitimi ret ederiz.Bize göre çok iyi kullanandan tüyolar almaya bakarız araştırmayız nedir ne değildir nasıl olursa hayatta kalırımı araştırmayız.Aaa bu adam çok iyi kullanıyor der taklit etmeye çalışırız.Ama o adam nasıl size göre iyi kullanıyor kriterleri nedir sorgulamayız.
    TV lerde yarışları izleriz orda gördüklerimizi ahmakça yollarda uygulamaya çalışırız.Ama hiç sorgulamayız araştırmayız TV lerde ki yarışcılar neden o şekilde araç kullanırlar diye.Aaa bu adam boyle kullnıyorsa bende oyle kullanırım deyip atarız kendimizi trafiğe.Hatta yolda bir kaç maymunda görürsek iyice gaza gelip başlarız hiç bilgisiz şov yapmaya.Sonra kaza yapınca önce aileler feryat figan motosiklet tehlikeli vızıltıları.Hiç bir aile demez dememiştir benim evladım eğitim almadı kendini korumadı salakça telef oldu diye.Her kes motosikleti suçlar.Oysa başta aileler evladım sen bunu hakettin mi sen bununla baş edebilecekmisin sen bunun eğitimini aldın mı evladım sen full korumalı kıyafet ve kaskını al kullan demez.Sadece evlatları kaza yapınca telef olunca veya sakat kalınca hemen vızıltılara başlarlar.Motosiklet tehlikeli diye.
    Ama hiç bir aileye kabul ettiremezsiniz asıl tehlikenin evlatlarında ve kendilerinde olduğunu.Parayı veren düdüğü çalıyor ceremesini biz çekiyor.Bir kaç kendini bilmez Ahmak yüzünden.
     
  18. Berkan İzmir

    Berkan İzmir Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    konak/ İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    aldığım eğitimden sonra ''ben motor kullanmıyormuşum yaaa'' dediğimi hatırlıyorum...
     
    Erdi Meyva, A.Ulaş ve Şenol SEL bunu beğendi.