çok sevgili üyelerimiz.

Konu, 'Sitemiz Hakkında Duyurular' kısmında Barış tarafından paylaşıldı.

  1. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    çok sevgili üyelerimiz sizinde takip ettiğiniz gibi forumumuz da
    birlik beraberlik adına tüm kullanıcıların kendisini tanıtıp, kendi
    isimleri ile forumu kullanmaları için elimizden geleni yapıyoruz.

    lütfen bu konuya duyarlı ve hassas davranalım. sizden ricamız
    foruma ''bi arkadaşlara bakıp çıkıcam'' tadındaki üyelerin açtıkları konulara
    örneğin;

    xboy= satılık düdüklü tencere. 194.845 tl.sahibinden.........
    yönetici= lütfen forum kurallarımıza uygun olarak ...............
    eski üye z= bu düdüklü tencereden bendede vardı.................

    hemen cevap vermeyelim.yönetici yada moderatör arkadaşların yaptıkları
    uyarılara dikkat edelim. bunun için açılan konu başlıklarındaki
    tüm cevaplara bakmadan acele bir şekilde cevap yazmayalım.

    ilginiz ve dikkatiniz için şimdiden teşekkürler.:)
     
    Turgay, Hakan ERSOZ, Metin ve 14 kişi daha bunu beğendi.
  2. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    katılıyorum
     
    Barış bunu beğendi.
  3. Selcuk Gurdal

    Selcuk Gurdal Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Haziran 2009
    Mesajlar:
    352
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    Bursa
    Motosiklet:
    Kymco
    mesaj alınmıştır bundan sonra daha dikkatli olmaya özen göstericem :)
     
    Barış bunu beğendi.
  4. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Ve bu tarz üyelere gerekli uyarıların yapılmasını sadece yönetim kadrosuna bırakalım..
    Aksi taktirde sert ve yanlış uyarılar gönderiliyor bir bakıp çıkıcam üyeler hoşuna gidip kalacağı varsa bile bir daha forumun adını hatırlamıyor..

    İlgi ve alakanız için teşekkürler..
     
    Barış ve Bülent.Ö bunu beğendi.
  5. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    herkesin ilgi ve alakası için teşekkürler.
     
  6. Erol Ceyhan

    Erol Ceyhan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    865
    Beğeniler:
    349
    Şehir:
    istanbul/Bayrampaşa
    Motosiklet:
    SYM
    Düdüklü tencere örneği süperdi barış hocam...
     
    Barış bunu beğendi.
  7. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığı ile;)
     
  8. fuat karadag

    fuat karadag Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Aralık 2008
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    89
    foruma kap kaşık bölümü açılsın :D. hocam örnek süper :D
     
    Barış bunu beğendi.
  9. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    o kadar pahalı düdüklü tencerede ancak ıstakoz falan pişer :) çok yerinde bir tespit gereksiz konu kirliliğine güzel bir önlem..
     
    Hakan ERSOZ ve Barış bunu beğendi.
  10. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    elimizden geldiğince birlik ve beraber olmak lazım sana katılıyorum barış hocam
     
    Barış bunu beğendi.
  11. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    hepimizin fikir birliğinde olmasına sevindim.teşekkürler:)
     
    Eren Göksel bunu beğendi.
  12. Mustafa Bilgin

    Mustafa Bilgin Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla çok güzel örnek hayırdır abi tencere falan mı satoyon ek iş yani ..valla çok pahalı indirim yap alalım..:)
     
  13. Cüneyt ÖZEN

    Cüneyt ÖZEN Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul/Sarıyer
    Motosiklet:
    Keeway
    Aaaaa düdüklü tenceremi ? Nerde kim satıyor :) Çeyiz için lazım belki ucuza anlaşırız :D

    Bende dediklerine aynen katılıyorum barış hocam.
     
  14. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    düdüksüz tencere isterseniz var;)
     
  15. Hakan ERSOZ

    Hakan ERSOZ Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    662
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    istanbul bakırköy
    Motosiklet:
    Suzuki
    birbirimize her konuda destek olmamız lazım