Crf 250 l test !!!

Konu, 'Servis ve Teknik Destek Genel Konular' kısmında Erhan Başımoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Erhan Başımoğlu

    Erhan Başımoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    375
    Şehir:
    istanbul/beşiktaş
    Motosiklet:
    Yamaha
    Arkadaşlar selam bu aralar crf 250 l çok konuşuluyor... Çok merak ettiğim bir motordu bugün üsküdar zeynep kamil' de kullanma fırsatım oldu... 15 Dk lık sürüşüm içersinde bu motorun yol motoru olmadığını anlamış bulunmaktayım...Bu zamana kadar hem enduro hem SS hemde naket motorlar kullandım...Crf' yi test edebilecek birisi olarak görüyorum kendimi...başlayalım... motorsiklet yüksek mesela boyum 1.78 bana yüksek ağır olmam işimi kolaylaştırdı...motor baya atak bir motor kalkışlarda cbr 250 R a plaka okutur...gidişte problem yok ama duruşu bi cross için zayıf geldi bana...artı üzrindeki lastiği asfalt için kesinlikle önermem titreşim muhteşem ve yolu tutmuyor.. O yüzden süpermotolar tasarlanmış diye aklıma dankk etti :) Üsküdardaki yedi emin otoparkında toprak bi arazi var oldukça büyük oraya girince bütün işler değişti tabi...toprak yolda harika gidiyor... hatta 2 metrelik bi toprak rampadan çıkmanın keyfi süperdi :D yakıtı için bişey diyemiyorum ... genel olarak motor kullanışlı ama cross için asfalt yol için lastiklerin uygun bişey ile değişmesi lazım... uzun yol yapar mı? sırt çantan oldukdan sonra neden olmasın ama bu motorla 110 km hızı geçince ön çamurluk gidişi çok zorlaştırıyor....Demedi demeyin ;)
     
  2. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Honda da zaten motoru aldığında fix lastik sorunu ile karşılaşıyorsun benim CBF150 de de aynı sorun vardı ama titreşim yoktu o ayrı.Acaba titrşim lastiklerin dişli olmasından kaynaklı olması muhtemel mi,.. bence kesin gibi ama yinede deneyimlerin bizim için önemli paylaştığın için çok sağol kardeşim :)
     
    Erhan Başımoğlu bunu beğendi.
  3. Berkay Ömür

    Berkay Ömür Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    519
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    İstanbul, Tekirdağ/Çorlu
    Motosiklet:
    Kawasaki
    titreşimin dişli lastiklerden olduğunu düşünüyorum ben de doğan abi gibi. test edip artılarını eksilerini paylaştığın için çok sağol, çünkü gerçekten düşündüğüm motorlardan biriydi crf. :)
     
  4. Berkay Ömür

    Berkay Ömür Kıdemli Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    519
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    İstanbul, Tekirdağ/Çorlu
    Motosiklet:
    Kawasaki
    abi başlık açtım, artılarını eksilerini oraya yazarsan sevinirim.
     
  5. Erhan Başımoğlu

    Erhan Başımoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    375
    Şehir:
    istanbul/beşiktaş
    Motosiklet:
    Yamaha
    Yazalım abisi :D
     
  6. Mehmet CINBIL

    Mehmet CINBIL Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    bence lastikten ziyade cantlarda deişmeli yani tam bi sm ye cevrilmesi gerekio aletin yoksa istanbul için çok amaçsız
     
  7. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ama o zaman Süper Moto olur Endurodan çıkar ve amacımızdan sapmış oluruz :)
    Ama Süper Moto sevdalıları bence senin bu düşündüğünü eminim düşünmüştür ve jant,lastik haricinde sekment farklılığından dolayı başka modifikasyonlarda gerekebilir diye tahmin ediyorum :)