Diadora bot

Konu, 'Güncel Haber ve Duyurular' kısmında Abdullah Deniz tarafından paylaşıldı.

  1. Abdullah Deniz

    Abdullah Deniz Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    Yeşilpınar/Alibeyköy
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Motmaxtan satın alıp 10 ayda 2 defa giydiğim diadora botumun derisinde soyulma ve çatlamalar oldu faturasıyla motomax a başvurdum inceleyelim dediler ve cevap geldi garantiye girmezmiş ve kaldıki diadoranın fabrikası kapanmış yardımcı olamazlarmış
     
  2. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    geçmiş olsun. ama biraz mantıksız cevap. tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyor musunuz? sonuçta kullanızı hatası değil.
     
  3. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    motomax bu tip konularda normalde yardım eder ama neden böyle bir cevap vermişler enteresan !!!!! konunun üzerine düşmenizi tavsiye ederim !!!!!!
     
  4. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    Tüketici haklarına başvurun. Ürünü bilir kişiye gönderecekler. Eğer bilirkişi sizi haklı görürse hemen yenisi ile değiştirebiliyorsunuz sanırım. Olmadı fatura değerinde farklı bir şeyler alabiliyorsunuz bildiğim kadarıyla.
     
  5. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Çok mantıksız bencede tüketici haklarına başvur
     
  6. Abdullah Deniz

    Abdullah Deniz Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2010
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    Yeşilpınar/Alibeyköy
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Bu botu 04:01:2010 tarihinde satın aldım yanılmıyorsam 10. ayda faturasıylada motomax,a başvurdum ama yukarıda bahsettiğim cevabı aldım yinede imail attım olumlu yada olumsuz bir cevap gelmedi ve sonrasında ilgilenmedim ama bu olay bence yanlarına kar kalmasın sizlerde mağdur olmayın diye bu konuyu açayım dedim
     
  7. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    tüketici haklarına bir dilekçeyle başvuru yaptığınızda konuyu kızlı bir şekilde hallediyorlar. bakın ozaman sizinle nasıl ciddi olarak muhattab olacaklar. paylaşım bizim için faydalı oldu, ama bu olayın gerçekten onların yanlarına kar kalmaması için bence girişimde bulunun. üstelik zararınızı da karşılamış olursunuz.
     
  8. ahmet geyin

    ahmet geyin Organizatör

    Kayıt:
    28 Nisan 2009
    Mesajlar:
    703
    Beğeniler:
    240
    Şehir:
    tekirdağ - çerkezköy
    Motosiklet:
    Hyosung
    abtullah abi geçmiş olsun sana yapılırmı bu abi ya.biliyosun geçende muratın mont olayı vardı neyseki çözüldü benim düşüncem okladar çok müşterileri varki artık zannedersem hassasiyetlerini ve müşteri memnuniyetini biraz zayıflattılar sanıyorum başka ne olabilirki böyle durumlarla karşılaşmamak için hukuk mücadelesi verip bikaç hamle yapmak lazım ve müşterilerin haklarını arayabileceklerini ispatlamalıyız bence sende bunun peşini bırakma abtullah abi botunu kurtarmaktan ziyade buradaki maduriyetin giderilmesi önemli ve tabiki ciddiyetin korunması
     
  9. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Birkaç gün müsade edin konuyla ilgileneyim. Sorunu çözebilecegimize inanıyorum.