El Emeği Göz Nuru

Konu, 'Sahibinden kullanılmamış motosiklet ürünleri' kısmında Ümit ÇAKIR tarafından paylaşıldı.

  1. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    selam arkadaşlar, resimde gördüğünüz çantalardan sipariş üzerine yapılır.

    isteğe göre her türlü model yapılır.aynı zamanda motorlarınızın koltuk döşemeleri istediğiniz renkte yapılır. bilgilerinize


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    A.HAMDİ ve Ferhat Taskın bunu beğendi.
  2. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ellerine sağlık abicim güze3l gözüküyorlar.
     
  3. basist

    basist Üye

    Kayıt:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Keeway
    dostum bu modellerin fiyat aralığınıda geçersen ii olur sanırım
     
  4. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    ilginiz için teşekkürler. fiyatımız 80 ytl modele ve deriye görede değişebiliyor.
     
  5. temreaydin

    temreaydin Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhabalar ,
    ürün çeşitlerini Nasil Görebiliriz ? Yamaha Drugstarim Var Ona Uygun çanta Yaptirmak Istiyorum Ama Model Veya Tip Olarak Kafamda Bir şey Yok Sadece Kilitli Olmasi Tercih Ediyorum
     
  6. pelin

    pelin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    286
    Beğeniler:
    244
    Motosiklet:
    Yamaha
    Maceracı abimiz nerelerdesin.?

    Benim de bir arkadaşım sorup duruyor seni. Bir iletişim bilgisi iyi olurdu aslında.
     
  7. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    ellerine saglık abicim güzel ürünler insallah motorumu yenileyince seninle görüşürüz suanki pek çantaya müsait deyilde ayrıca forumda ki arkadaşların forumun butür nimetlerinden faydalanması çok güzel dayanışma örnegibence.
    aslında bununiçin ayrıbir sayfa açılabilir ulaşbe bukonuda bir çalışma yapar inşallah
     
  8. Celil

    Celil Kıdemli Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2008
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    121
    Şehir:
    İzmiR/Çigli
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    eLLeRine saqLık:):)
     
  9. oguzhan

    oguzhan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Eylül 2008
    Mesajlar:
    269
    Beğeniler:
    101
    Şehir:
    istanbul-tuzla
    evet ulaş abi çanta için sana yönlendirmişti beni özelden mesaj attım 1-2 hafta hiç cevap vermeyince bende başka bi yerden buldum bilseydim buralarda olduğunu sana yaptırmak isterdim...
     
  10. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    selam arkadaşlar,malum sezonluk tatile çıkıyorum 4 ay gibi , bu yüzden herşeyden kopuyorum. Neyse tekrar buluıştuk,ilginize teşekkür ediyorum. görüşmek dileğiyle.
     
  11. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    selam arkadaşlar mağlum kış geliyor,DERİ MONTLARINIZIN bakıma ihtiyacı olabilir

    deri montlarınızın BOYASINDAN tutunda ASTAR değişimlerini vs MOTORDA kullandığınız

    BOTLARINIZIN TAMİR ve bakımları en iyi şekilde yapılır arkadaşlar
     
  12. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ya Ümit Abicim nerelerdesin yahu.. Bir çok kişiyi sana yönlendiriyoruz ama sen ortalıkta yoksun. Yoksa yengeyle Türkiye turuna mı çıktınız ne yaptınız
     
  13. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    ulaş kardeşim biliyorsun ,kamp hayatımız uzun sürüyor aşağı yukarı eylül sonuna kadar kalıyoruz.tabiki teknolojiden uzak. bundan böyle aranızdayım. eşim ve ben gözlerinden öpüyoruz.görüşmek dileğiyle.
     
  14. murat acar

    murat acar Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2014
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Kanuni
    Selam umit usta.gerci konu nun tarihi epeyce eski ama Ben yinede yazayim dedim.kanuni tiger 250 benzin deposuna deri kilif istiyorum,bir de arkaya sirt cantasi tipinde deri kilitli canta olursa nekadar tutar.ilgilenirseniz,goruselim saygilar usta.