Firmalar'dan Şikayetçi olanlar..

Konu, 'Servis ve Teknik Destek Genel Konular' kısmında Turgay tarafından paylaşıldı.

  1. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Evet arkadaşlar...

    Herkez bu başlık altında, motosiklet firmalarıyla yaşadığı sorunları dile getirirse, diğer motor alacak arkadaşlarımız için daha bilgilendirici olur. Ben ilk örneği aşşağıda belirtiyorum..

    MONDİAL Kullanıcısı (http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-----1-401383-.html)
    Kw 125 in arka lastiği KDV dahil 28, 38 TL idi ve arayıp sipariş vermek istedim ancak perakende satış yapamayacaklarını gidip servisinden değiştirmemi istediler ve bunun üzerine Marmaris'teki servislerini aradım ancak bana lastik 55 TL dediler.

    Sitedeki fiyatı söyleyince de o Mondial'in fiyatı biz kar koyuyoruz gibisinden şeyler söylediler ama ne kar? % 100'e yakın. Ama Mondial'in sitesinde de KDV dahil perakende satış fiyatıdır diyor ama satış yapmıyor.

    Bu ne gayri ciddilik anlamadım sanırım tüketiciyle dalga geçiyorlar. Koca Uğur Mondial gibi firmalar servislerin elinde oyuncak olmuş servis ondan 28 TL'ye belki de daha ucuza aldığı lastiği insafına göre istediği fiyata satıyor ve eminim tek tek bütün parçaları servisle karşılaştırırsanız bu bütün parçalar için geçerli.**
     
  2. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    YAMAHA Servisin Ciddiyetsiz Çalışması Müşteriyi Mağdur Ediyor pergamum [07 Temmuz 2008, 09:00]

    29.05.2008'de Dikili'den Yamaha motor aldım.10 gün sonra kontaktan çalışmaz oldu. Şu anda Bergama'da ikamet ediyorum. Yetkili servise (Paksoy şirketi)götürdüm. Siz motoru Dikili'den almışsınız, oraya götürün dediler. Ayrıca akü bozuk, garanti kapsamına girmez dediler. Yetkili servislerin sorumlulukları konusunda tartıştıktan sonra, aküyü değiştirdiler.

    3 gün sonra yine aynı sorun yaşandı. Hiç kontrol etmeden konjektör bozulmuş sipariş verelim, 1 hafta sonra gelir dediler. Bilgilerimi aldılar.1 hafta sonra aradım" Bilgilerinizi kaybettik, gelin bilgilerinizi alıp başvuralım” dediler. Yamaha diye güvendik, pişman olduk. &
     
    Özüm Bekdeşer bunu beğendi.
  3. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    tüketici olarak hakkımız aramayı bildiğimiz sürece lafta değil özde haklıyız arkadaşlar yeterki doğru şekilde organize olup hakkımızı aramayı bilelim
     
  4. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    YAMAHA Sıfır Motosikletle Yolda Kaldım!
    asker44a [28 Haziran 2008, 09:00]

    25.06.2008'de Yamaha 125cc Cinnus diye motor aldım. Aldığıma da pişman oldum. Aldığım gün servisten almaya gittim, çalışmadı. Marş motoruna basa basa motor ne olur bilmem, her yeri oksit kaplamış. Bir şey olmaz denildi. Akşam gittim almaya, yapılmış, hazır. Eşimle birlikte aldım.

    E5 ortasında 60 ya da 70 kilometre tahminen hızla giderken geceleyin farlar, lambalar, ışıklar gitti. İstop etti E5 ortasında. Çekici geldi, aldım götürdüm. Sabah servis açtı, baktı akü bitmiş. Neyse söktüler ettiler, kabloları çıkmış, onları taktılar yine çalışmadı. Halen serviste, çözemediler. Bu arada haberiniz olsun ve servis ustası dedi ki olabilirmiş. Aldığım yer Şirinevler Yamaha.%
     
    red ahmet bunu beğendi.
  5. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    unnamedist [27 Kasım 2008, 09:00]

    Motorumu ilk aldığımda hevesli hevesli binmeye başladım. İlk olarak motorumun km teli koptu neden koptuğunu bilmiyorum garanti kapsamında değişmedi benden 35 YTL para istendi neyse verdim. Normalde bunu garanti kapsamında değişmesi lazımdı. Daha sonra motorumun arka plakanın takılı olduğu yer kırıldı 50 YTL servise verdim buna da eyvallah dedim.

    Daha sonra arka stop lambasının dışında ki plastik sürüş halindeyken düştü neden düştüğünü bilmiyorum arka stop lambasının plastiğini almak istediğimde servisten bana bu parçanın bütün olduğunu ve 170 YTL civarında bir fiyatı olduğu söylendi. Kısacası bir stop lambasın 170 YTL olması çok saçma.

    Parçalar bu kadar pahalı olur mu artık bıktım servise bu kadar para vermekten. Kuralkan'ın kendi sitesinden parça fiyatlarına bakıyorum o kadar pahalı ki motoru aldığıma bin pişman oldum. Bir daha asla Kanununi tercihim olmaz mümkünse de benim stopumun sadece dış plastiğini almak istiyorum.170 YTL bir stopa veremem.*


    KANUNI firmasının cevabı

    Sayın Yetkili,

    Tarafımıza iletilen müşterimizin km teli şikayeti hakkında; km teli sarf malzemesi olduğundan dolayı garanti kapsamı dışında değerlendirilmektedir. Bu bilgi garanti belgesi üzerinde de yazmaktadır. Ücretli değiştirilmiş olması normaldir.
    Kırık parça hakkında ise; fabrika olarak maalesef kırık ve çatlağa garanti vermemekteyiz, bu nedenle servisimizin ücret talep etmesi normaldir.
    Stop lambası ise; komple satılan bir parça olduğundan dolayı eğer arzu eder ise müşterimiz bu parçayı komple olarak satın almak durumundadır. Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    Satış Sonrası Hizmetleri Müdürlüğü

    KURALKAN MOTORLU ARAÇLAR A.Ş.
     
    red ahmet bunu beğendi.
  6. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    metehan3458 [07 Ekim 2008, 09:00]

    3 ay önce Kanuni motor aldım, her yerinden arıza çıktı. Elektrik tesisatı yandı, fren teli koptu, ayak kolu çalışmıyor, akü bitiyor, ön fren disklerinden ses geliyor.

    Motorun 2 bakımını servise yaptırdım. 3 bakımında km geçti diye ücretli yapacaklarını, garanti kapsamı dışında olduğunu Topselvi Kartal'dakı Kanuni servisi belirtti. Ben motoru alırken yerli diye aldım. Aynısı bir başka motorda var hem de yarı fiyata.^^

    KANUNI Firmasının Cevabı

    Sayın Yetkili,

    Tarafımıza iletilen bu şikayet ile ilgili yetkili servisimiz Yeşilyurt Motor ile görüşülmüştür. Servisimiz aracın arka fren teli kopması şikayeti ile kendisine başvurduğunu, fren teli sarf malzemesi olduğu için ücretli olarak bu problemi gideriklerini bildirmişlerdir. Ayrıca aracın 3. bakımı 1500 km geciktiği için garantisinin iptal edildiğini, bu nedenle de garantiden işlem uygulayamacağını bildirmiştir. Aracın bakımlarından herhangi bir tanesi gecikir ise aracın garantisi iptal edilir. İleride herhangi bir problem ile karşılaşılmaması için bakımların zamanında yapılması gerekir. Bu konu ile ilgili gerekli bilgi garanti belgesinde de belirtilmiştir. Müşterimiz ücreti dahilinde servisimize başvurarak hizmet alabilir. Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    Satış Sonrası Hizmetleri Müdürlüğü

    KURALKAN MOTORLU ARAÇLAR A.Ş.
     
  7. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    metinn79 [25 Ağustos 2008, 09:00]

    2005 yılında Kanuni markasına güvenerek Seyhan 125t model motor aldım. O yıldan beri bu motor ilgili sorunlarım bitmedi. Motor aldığım 4 ay servisten çıkamadım. Halen şu günde bile sorunlarla uğraşıyorum.

    İlk aldığımda şu parçalar fabrika hatası olarak garanti kapsamında değişti. Arka jant, km saati, devir saati, vites göstergesi, akü, far düğmesi, anahtar kontak takımı. Bunlar şaka değil gerçek, araştırırsanız görürsünüz. Şu an da motor ön aksamında sola eğim var. Karşıdan bakıldığında motor ön tekerlek kısmı sola kaçık duruyor. Bu da yolculuk yaparken motorda sola çekme yapıyor.

    Bu sorunum yüzünden motoruma binmek içimden gelmiyor. Bu sorunumu şehirler arası yolculuk yaptığımda fark ettim. Motor virajlarda savurdu ve yalpa yaptı. Bu sorunumu halletmeye çalışır mısınız bilmiyorum ama ben bıktım artık. Bana lütfen bu şikayet karşısında servisimize gidin demeyin servis bir şey yok diyor.

    Zaten ben bu motoru Kilis'ten aldım. Kilis'te bayisi bile yoktur Kanuni'nin. Hayatımın en büyük yanlışını Kanuni'ye güvenmekle yapmışım. Kanuni'nin bütün yetkili kişilerine bu şikayeti gönderdim, hiçbirinden cevap gelmedi. %
     
  8. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    cihan108 [02 Ağustos 2008, 09:00]

    2 ay önce beğenerek Mondial 100 km model aldım. Motoru alırken bir ilgi ve alakaya maruz kaldım. Fakat her şey motoru satana kadarmış. Aldığım günden bu yana servisle ilgili sıkıntı yaşamaktayım.

    İstanbul'da olmama karşın aşağıdaki sorunlarımı 3 tane servise başvuramama rağmen çözemedim. Böylece tüm servislerin servislik yapmadıklarını anladım.

    1. Servislerde orjinal yedek parça sıkıntısı yaşanıyor. İstediğinizi bulamama gibi sorununuz oluyor. Yan sanayi parçalara çok yüksek fiyatlar çekiyorlar ve orjinal parça için ise 2 - 3 hafta gibi ileri bir tarih veriliyor.

    Yan sanayi parçalarda motora uyum sağlamama gibi bir ihtimal de doğuyor. Yahu bir ayna veya elcik serviste olmaz mı? Stok tutulmuyor mu? Tutulan stoklarda ne var?

    2. Motorum seyir halinde giderken egzos patlatıp duruyor. Bunu servise söyledim. Normal olduğunu, benzin sıkışmasından dolayı patladığını söyledi. Ben bu zamana kadar hiç bir motordan egzoz patlama sesi duymadım. Yaşım 28 bu arada.

    3. Seyir esnasında cep telefonum çaldı, yavaş hızda seyir ederken telefonumu açtım. Dolayısıyla motorumu telefonu elle kullanır pozisyona geçtim. Tam bu sırada motorum acayip şekilde kafa sallamaya başladı.

    Servis ismi vermek istemiyorum, İstanbul'da 2 adet servise bu sorunumu gösterdim. Görevliler cantın yamuk olduğunu, bu sebeple motorun kafa salladığını söylediler. Ben de 2 aylık motorun nasıl cantı yamulur diye servis yetkilisine soru yönelttim.

    Çukura girilince can yamulabilir diye tarafıma cevap verildi. Böyle saçma bir şey olabilir mi? Çukursuz yol mu var? İstanbul merkezde kullanılan motorun nasıl bir çukura girmesi gerekiyor ki cantı yamulsun.

    Garantiden değişim yapalım dedim. Mümkün değil. Cant garanti dışı denildi. İçtenlikle söylemek istiyorum ki sert bir çukura girmedim. Bu kadar çabuk cant yamulur mu? Bu motorun garanti kapsamında neler var?

    4. Servise bakım için verdiğim motorumdan sadece yağ değişimi yapılıp tarafımdan 30 YTL para alınmıştır. Yedek parça ve servis ücretleri acayip el yakıyor. Ben de garantisi zaten bir şeye yaramayan motorumu servise götürmekten vazgeçerek özel motor servislerinde daha uygun fiyata yaptırmayı düşünür hale geldim. ^^
     
  9. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    ı! CBR1000RR [31 Mayıs 2008, 09:00]
    2006 model bir Honda cbr 600 f kullanıcısıyım. Daha doğrusu kullanıcısıydım. 7 Mayıs 2008'de motosikletimle seyir halindeyken, 2. viteste motorumun vitesi bir anda boşa düştü. Tekrar denediğimde yine aynı şey oldu.

    Motoru aldığım yer olan Kızıltoprak'taki Mototal Honda yetkili servisine götürdüm, vites dişlisinde sorun olabileceğini söylediler. Ben de tahmini masrafı sorduğum zaman çok uçuk bir rakam verdiler. Motorumun garanti süresi henüz dolmadığından ve de arıza benden kaynaklanmadığından arızanın garanti kapsamında değerlendirilmesini istedim.

    İşte zaten bu noktada işler sarpa sardı. Daha 5 dakika önce "tabii hemen bırak yaparız" diyen servis yetkilileri, garanti lafını duyunca servislerinin çok yoğun olduğundan, işin uzayacağından bahsedip motorumu başka bir yetkili servise götürmem için baskı yapmaya başladılar.

    Her ne kadar iyi niyetli düşünmeye çalıştıysam da servisimi değiştirmek istemedim. Ancak diğer tanıdığım yetkili servislere danıştığımda onların da tavrı aynı oldu. "Hemen getir yaparız" diyenler motorun garanti kapsamında olduğunu öğrenince "bize getirme" diye açık açık söylediler. Düşünebiliyor musunuz bir yetkili servis size sorumlu olduğu markanın ürünü için sırt çeviriyor.

    Kendi servisim de benden intikamını ben motoru bıraktıktan tam 9 gün sonra işe başlayarak aldı. Ne de olsa benden alacağı fiyatla, garanti kapsamına girdiğinde Honda'dan alacağı fiyat farklı olacak. Her gün aramama rağmen bir kere bile bana geri dönülüp bilgi verilmedi.

    2 defa Honda'nın sözde müşteri hizmetlerini arıyorum. Sözde diyorum çünkü orada çalışan insanların ne teknik konuda ne de prosedürler hakkında bilgisi yok. 2 defa *** hanımla 1 kere **** beyle görüştüm, Honda'dan bana geri dönüş olacağını söylüyorlar ama neden hala dönmedikleriyle ilgili bir cevap veremiyorlar.

    Honda Türkiye'den bir yetkili gelip motorumun parçalarının resimlerini çekip gitmiş. Bu olayın üzerinden bugün itibariyle tam 2 hafta geçti ve hala bana garanti onayıyla ilgili bir cevap gelmedi. Ve hala servis zahmet edip de bana bir telefon etmedi, her seferinde ben arayıp olumsuz yanıt alarak kapattım.

    En son aradığımda artık servis bile Honda Türkiye'yi arayıp şikayet etmemi söyledi. 30 işgünü içinde sorunun çözüleceği gibi bir taahhüdü olan Honda bakalım bir hafta sonra (Haziran'ın ilk haftası) bu süre dolduğunda benim kaybımı nasıl karşılayacak? %

    Çözüm:

    09.06.2008 CBR1000RR Honda Türkiye A.Ş beni arayarak konunun gecikmesinden dolayı özür diledi.Motorumun parçalarının değişimini garanti kapsamına sokarak konuyu tatlıya bağlamış oldu,kendilerine ve size teşekkür ederim.
     
  10. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    HONDA Motosikletimin Kronikleşmiş Problemi! maçavale [18 Mart 2008, 09:00]
    2007 yılının 12. Ayında 2. el olarak 1700 kilometrede 2006 model Silverwing 600 abs modeli maksi scooter aldım. Bu motoru tercih etmemdeki neden marka olması, çift silindirli ve çift ABS'li olması idi. Çift silindir olmasının avantajını bana bayii kesinlikle vibrasyon yapmaması olarak anlatmış olması etken oldu, malum vibrasyon uzun yolda sürücüyü ve biniciyi inanılmaz derecede yorar.

    Bir gün tesadüfen Fazer 600 kullanan bir bey yanıma gelerek motorumda debriyaj ve kayıştan bir ses gelip gelmediğini sordu. Ben de bir ses var ama nerden olduğunu henüz anlayamadığımı söyledim. Kendisinde ve 2 arkadaşında daha aynı motordan olduğunu bu vibrasyon ve ses sorunun motoru aldıktan kısa bir süre içerisinde ilk 2000 kilometrede yaptığını ve bir türlü giderilemediğini, defalarca servise gittiğini ve bu arızanın garanti kapsamından çıkarıldığı için kendisi ve arkadaşının motorlarını sattığını ve dikkat etmemi söyledi.

    Bunun üzerine özen motora gidip konuyu sorduğumda arızanın fabrikaya bildirildiğini ancak bu arızayı yapmasının normal olduğunu, bakıma geldiğimizde debriyaj sisteminin V tahrik kayışının temizleneceğini bildirdiler. Konuyu Honda Türkiye'nin resmi internet sitesine 3 Mart 2008 tarihinde yazıp bilgi istememe rağmen hala bir bilgi veren çıkmadı.

    Bu sitedeki diğer Honda şikayetlerini okuduğumda Honda Türkiye'nin şikayetlere geri dönmemesinin tarzı olduğunu üzülerek anlamış bulundum. Keşke motoru almadan önce Honda hakkındaki şikayetleri bu siteden okusaydım diyorum.

    Şu an motorumda kalkış sırasında bir Çin motorunda olmayacak derecede vibrasyon var ve tahrik kayışının oradan sanki içerisine sıkışan bir kedinin can çekişmesi gibi sesler geliyor. Tabii bu sesi maalesef sürekli yapmadığı için servislerde derdini anlatmaya çalışan çaresiz ve sinir harbi yaşayan biri olmamak için henüz ciddi bir girişimde bulunmadım. Ancak Honda firmasının ne kadar müşteri memnuniyetine önem verdiğini anlamak için son çare buraya yazmaya karar verdim. Umarım bu sefer bana dönüp kronikleşmiş bu sorun için bir çözüm önerisinde bulunmalarını bekleyeceğim.%
     
    Önder Yıldırım ve A.HAMDİ bunu beğendi.
  11. İlhan.Aydınlıoğlu

    İlhan.Aydınlıoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Kasım 2007
    Mesajlar:
    531
    Beğeniler:
    320
    Şehir:
    Zonguldak
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Paylaşım için teşekkürler.
    Okuyunca gerçekten şok oldum. Böyle marka motosikletlerde böyle sorunlar yaşanabiliyorsa bizim işimiz çok zor gibi görünüyor.
    Demek oluyorki motosiklet almadan önce iyice araştırmak lazım.
    Ben 1960 model BMW kullanıyorum inanın (şeytan kulağına) bu kadar sorunum olmuyor.
    Böyle olayları burada paylaşmaya devam edersek bir sürü insana bu konuda yardım etmiş olacağız.
    Tekrar teşekkürler.
    Ayrıca başından böyle olaylar geçmiş olan arkadaşlar durumu buraya da yazarsa bilgimiz olur .
     
  12. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Herkese selamlar
    bu konuyu sizlerle paylaşmayı istedim
    benim s&t kanunu ms3 250 maxi scoterim var. 2,5 ay evvel beşiktaş fulya yokuşundan yıldız teknik ünv çıkan parke taşlı bir yol üzerinde iken akşam 17,30 civarı trafiğin en yoğun saatlerinde takriben 50-60 kere dur kalk yapmak suretiyle motorumun debriyaj aksamını tamamen yaktım debriyaj tası dahil yandı tabi o anda geride dönemedim ters yön olduğu için neyse kamyonet falan çağırıp servise götürdük motoru. Hemen ertesi gün motorun parçasını garantiden talep ettik bize gelen cvp beklediğimiz gibi oldu debriyaj aksamı garanti dışı dediler bizde ok dedik kaderimize küstük sonra parçanın fiyatını sorduğumda parça fiyatı belirlenmemiş onlarda bilmiyorlardı kuralkan motor a.ş. Daha sonraki gün fiyat belirlendi kore ile konuşmuşlar 802 tl dendi (tam takım kit olarak satılırmış gtr 250 modelinin debriyaj balatasının teki 25 tl civarı ms3 250 modelininki 802 tl)takım bölünmezmiş
    acayip sinirlendim o hışımla müş hizmetlerini aradım dalga geçiyosunuz herhalde dedim yanımdan o yokuşta çin malı 125 cc scoterlar hemde 2 kişi rahat rahat gitti ben yolda kaldım bu mudur marakanızın ciddiyeti diye baya bi sölendim bana işte motorun ağırlığıyla orantılı 180 kg ve benim ağırlığımı koydular 180 + 85 =265 kg ve yokuşta böyle olması normal falan ben tabi çıldırmış durumda şöyle dedim yokuş çıkmayalım o zaman verilen cvp çımayın bende hemen mahkmeye vericem falan dedim servisten ist müdürünün telefonunu aldım onada aynen mahkemeye vericeğimi söyledim. Tabi benim motor hurda yatıyor servis al bunu götür yerim yok falan tabi adamlar haklı aldım tekrar kamyonet ile depoya koydum motoru daha sonra 1 ay içinde bana telefon müş hizmetleri garantiyi ve motoru servise götürün parçanız garantiden verilecek dendi inanamadım koreye yollamışlar parçayı kullanım hatası deyil denmiş haklı olduğum anlaşıldığı için çok sevindim ve herkese tavsiyem arkadaşlar ne olursa olsun mantığa ters gelen onların vermicez dediği şeyin üstüne gitmek lazımmış sonuçta 2008 model ve garanti kapsamında
     
    Omer, Turgay ve Erol Ceyhan bunu beğendi.
  13. Erol Ceyhan

    Erol Ceyhan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    865
    Beğeniler:
    349
    Şehir:
    istanbul/Bayrampaşa
    Motosiklet:
    SYM
    Arkadaşlar ben sym gts 250 kullanıcısıyım şu ana kadar bir şikayetim yok şeytan kulağına kurşun 8000km yol yaptım bir adet ön arka balata bir hava filtresi bir adette buji değiştirdim yağ harici başkada 5 kuruş para harcamadım hep şikayetler yazılıyor bende memnuniyetimi dile getirmek istedim tşk..
     
    Önder Yıldırım ve Turgay bunu beğendi.
  14. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    allah bizi duyarsız motorla alakası olmayan işgüzar firmalardan ve sorumlularından korusun
     
  15. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    ne güzel erol kardeşim sevindim o muhteşem motoruna birşey olmaması dileğiyle
     
    Erol Ceyhan bunu beğendi.
  16. Utku Can Varol

    Utku Can Varol Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    64
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    bu konu başlığı çok iyi olmuş, burada en azından burada belirtilen servislere gidecek birileri daha olursa önceden tedbirini alabilir, hazırlıklı olur yaşayacaklarına karşılık. Aslında tam anlamıyla haklarımdan haberdar olan arkadaşlarımız varsa sorun yaşayan arkadaşlara bilgi verirlerse de güzel olur, herkes bilgilenmiş olur böylece
     
  17. Erol Ceyhan

    Erol Ceyhan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Aralık 2008
    Mesajlar:
    865
    Beğeniler:
    349
    Şehir:
    istanbul/Bayrampaşa
    Motosiklet:
    SYM
    İyi dileklerin için tşk hakancım bu arada seni hiç aramızda göremiyoruz geçen buluşmada mermi manyağı olduk sende gelseydinde beraber mermi manyağı olsaydık fenamı olurdu:):)
     
  18. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    erol bunlar daha iyi günleriniz kardeşim :)
     
  19. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    söyledim ya kardeşim evdeki pc bozulunca hafta sonları giremiyoruz cepten haber ver be kardeşim seve seve mermi manyağı yapardık :) hepsini biliyosun ben komandoydum 3 de leşim var
     
  20. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    İzmir Özgül Motorla sorunu olan arkadaşlar:
    Özgül Moto MF üyesiymiş.Firmamızdan aldıkları motorlarla veya bizim servisimizle ilgili sorunları varsa 0532 433 74 01 den beni arasınlar dedi.
    İlgili arkadaşlara duyurulur.