G650gs duyan var mı?

Konu, 'BMW' kısmında F.Sokmen tarafından paylaşıldı.

  1. F.Sokmen

    F.Sokmen Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    turkiye
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar şu aşağıdaki linkte G650gs den bahsediyor.

    http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2009-bmw-g650gs-review-87721.html

    bu nasıl bir şeydir? Orada üretim çin flan bişeyler yazıyor ama ingilizcesi iyi olan birisi varsa 2009 dan sonra Çin de mi üretilecek anlamında yazıyor tam olarak anlayamadım. Eğer öyleyse pes diyeceğim.

    Yani BMW de orada üretim yaptıracaksa artık söylencek bişi kalmamış demektir diyorum.
     
  2. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Çok şaşırmamk lazım.Daha önce F 650 GS i Aprillia da üretildiği bilinen bir gerçek.Hatta Pegaso ile bir çok parçasının birebir uyduğuda biliniyor.
    Aralarında tek fark pegasonun 5 subap 650 GS in 4 subap olduğuydu.
     
  3. F.Sokmen

    F.Sokmen Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    turkiye
    Motosiklet:
    BMW
    Şenol Bey motorda rotax dı ve 2000 yılına kadar avusturyada üretiliyordu ama şasi yine almanyadaydı. Bu linkte ise çin den bahsediyorlar. Rotax 'ın motor konusundaki tecrübesini ve başarısını biliyoruz. Ama bu çin yani.

    Yani bu bana ferrarinin çin versiynu gibi geldiği için inanmak belki de kabullenmek istemedim. Çünkü bu adamların baştan savma işçiliği yüzünden pek çok arkadaşımız hayati tehlike geçirdi. Mutlaka sizinde vardır tandıklarınız. bir marka isim vermek istemiyorum yolda giderken çatal ikiye ayrılır mı? evet çinden geliyorsa ayırlıyormuş bunu öğrendik. Arkadaşımız ölümden döndü..bir değil bir kaçtane benzer olaylar anlatabilirim. Zaten ülkemizde motosiklet kullanmak enteresan bir hobi olarak görülüyor hala bir gün olmasın ki kaza haberi almadan geçsin. Sonuçta ikitekerin üstünde zaten risk alıyoruz. Neden ben o kadar para verip kredi bilmem ne gidip BMW aldım? hiç olmazsa makinadan kaynaklanan riskleri bertaraf edebileyim diye.. işte bu nedenle benim açımdan şaşırmamak böyle bir konuya çok zor..Ha BMW üretim kalitesini orada kontrol altına almış ve hiç bir taviz vermeden uygulayabiliyor olsa bile bana tuhaf geliyor

    cevabi tarzdaki mesajım biraz uzun oldu.Ama sizin de şaşırmamak lazım demenizden global ekonomi böyle giderse daha neler duyacağız ve yaşayacağız demeye getirdiğinizi varsayarak aslında bir nevi dertleşmek gibi oldu..
     
    Şenol SEL bunu beğendi.
  4. Hakki Orun

    Hakki Orun Site Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    148
    Beğeniler:
    257
    Şehir:
    Almaty KZ - Istanbul TR - Mobil Alabama USA
    Motosiklet:
    BMW
    F650GS in artik Cinde uretildigini yaziyor, ve herhalde Amerikalilarin cok sevdigi G650GS in de tekrar baslayacak uretimi F serisi gibi Cinde uretilebilir diyor. Artik BMW alirken de dusunmek lazim. Hani vardir ya bir laf Sah idi Sahbaz oldu diye aynen oyle iste.
     
    F.Sokmen ve Şenol SEL bunu beğendi.
  5. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    ABD müşterilere tekrar dinlemek için başlangıç gibi görünüyor. Ancak son zamanlarda Harley Davidson sonunda Amerikalı binici acı içinde XR yokluğunda içinde kıvranan iki yıl sonra eski Avrupa-sadece Sportster XR1200 ev, tabiri caizse, getirdi. Şimdi, BMW geri popüler 650GS, getiriyor ama biraz farklı bir isimle.
    2007 yılında görülme tarihi bu 652cc yakıt F650GS gibi enjeksiyonlu, sıvı-, dört-valf DOHC Tek '00 ve '07 arasındaki satışlarında komisyon; Dakar modeli de dahil olmak üzere 105.800 adet, sekiz yıllık dönemde satıldı soğutmalı
    Roy Oliemuller, İletişim Yöneticisi BMW Kuzey Amerika için göre, G650GS büyük ölçüde bir Amerikan kitle için, ama bir kaç çoğunlukla olmayan diğer Avrupa ülkeleri de sınırlı sayıda Littlest GS göreceksiniz döndü. Yaşasın bizim için!
    Yani, Amerikalı tüketicilerin insancıl koltuk yüksekliği ile ekonomik Beemer için bağırır dinledikten sonra, G650GS olarak GS döndürür. BMW sonunda onun bazen kafa karıştırıcı-adlandırma kurallarına bir kez giderilebilir gibi görünüyor (umarım!) For all. Tümü Tek silindir G harfi, tüm paralel Twins ile F ile başlar başlar, tüm Boxer Twins hala bir R ile başlayacak in-line Fours hala K modeller, olacak ve yakında biz S1000RR gibi S modelleri görürsünüz . Serin! Şimdi anladım, çoğunlukla. Hala BMW'nin kafa karıştırıcı mantık's zaman yeni F650GS adını gelir. Çoğu şimdi biliyorum, F650GS, F800GS kardeşi, aslında aynı zamanda bir 800cc paralel İkiz, ve bir 650 olduğunu. Tam da bunu açık olduğunu düşündüm
    Ama bu aynı Thumper bu G650Xcountry kullanılan's 2000 Paris dayanmaktadir F650GS-Dakar Dakar modeli kazanan, şimdi 7.000 rpm ve 44 ft-lbs @ 5.250 rpm 53 hp () daha @ üç beygir gücü üreten zaman F650GS olduğu ve Şu anda inşa ... Çin! Aman!
    Xcountry ilk modeli motor Çin'de yerleşik, bu yüzden doğal G650GS takip edermiş. BMW motoru inşaat, ama aynı katı standartlara tüm Beemers yerine getirmesi gereken karşılayan Çin bağlantısı açık özellikle işgücü ile maliyet tasarrufu girişimi, bize sağlar. Sürpriz, değil mi? , Bu BMW için fiyat bilinçli model olarak G650GS tutmak zor olacaktı motor Almanya'da yerleşik veya başka bir Avrupa ülkesi Were. Bu motosikletin inşaat kalan Almanya'da devam ettiğine dikkat çeken değer.
    Orada sorular BMW personel de volleyed bir çok dış kaynak Çince, ama diyorum, "Big Deal bu hareket üzerine teknik brifing sırasında." Emek sorunu üzerinde görüş var, ama kalite açısından ben olacak değilim kadar silindir duvarları yeşil çay dondurma gibi erimeye başlar bir zerre endişeleniyorum. Sonuçta, motoru karbon-eski 650 kopyası olan Rotax kimden kaynaklandığı görülmüştür.
    Styling ve ergos da neredeyse önceki küçük GS ile aynı, ancak yeni bisiklet önemli özelliklere bir çift daha kolay olan çift spor üzerine odaklı rakip motosikletin maliyeti haklı yapmak vardır. 7.670 $ 2.009 G650GS için standart olarak değiştirilebilir ABS ve ısıtmalı kulpları sunmaktadır. Evet, bu iki incelikler her bisikletle, mevcut seçenekler olarak, ama zor "standart" modeli BMW düzenli olarak mal üzerinde değildir.
    Standart koltuk yüksekliği ile G650GS yaklaşık iki inç daha düşük V-Strom, kendisini üç kir düşük daha kısa bir inç oturuyor-dualies benzeri bisiklet. Kuşaklar için, DR 33 inç oturuyor, bir yüce 37 inç az 35 inç de KLR ve XR. Ayrıca, göz önüne iki üç hava soğutmalı ve tüm ve carbed olan GS 'tek gerçek rakibi olan yakıt-Wee-Strom enjekte ile. Emin, Suzuki, bir kuyruklu $ 171 BMW yere kaydeder ama kendinizi 'Strom için satış sonrası kavrama ısıtıcıların kümesi olsun, ve alışveriş yükleme veya zaman faktör-bunları kendiniz yükleme keder soymaktan ve tasarruf tartışmalı olduğunu.
    Bu GS 'ABS daha iyi hissetmek için, güncellenir üç paund önceki ABS daha hafiftir ve kolaylıkla basit bir geçiş gidon ve tabanında bulunan via kapalıysa veya tüm BMW daha cazip hale getirir.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    F.Sokmen ve Şenol SEL bunu beğendi.
  6. F.Sokmen

    F.Sokmen Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    turkiye
    Motosiklet:
    BMW
    Evet gerçekten düşünmek lazım. Mevcut F650 me şimdi daha farklı bir gözle bakıyorum..satmaya da niyetim yok çok büyük bir aksilik olmaz ise Allah vermesin..

    Yaş olmuş zaten 42 bir 10-15 yıl daha yılda ortalama 35.000km 10 yılda 350.000 Allah uzak tutsun cümlemizden bir kaza bela olmaz ise bineriz diye düşünüyorum..yaş olur 50-55 ondan sonrada Allah Kerim..:)

    İşin esprisi bir yana yakında insanlarıda maliyet düşük diye orada ürettirecekler sanırım.." Avrooopa da çok pahallı siz orada üretin biz buraya alalım..sarı saçlış olsun mavi gözlü olsun..falana filana benzesin.." vs vs .. artık olur mu olur böyle giderse ona da şaşırmam .:confused: