halı saha turnuvasına ne dersiniz ?

Konu, 'Geleneksel Motosiklet Forum Buluşmaları' kısmında okankosova tarafından paylaşıldı.

  1. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    düşündümde halı saha turnuvası düzenlemek en azından birkac hafta üst üste birkac mac yapıp yazı dahada güzel karsılamak adına iyi olmazmıydı diye.
    arkadaslar düşüncelerinizi bekliyorum ptansiyele göre bi planlama yapalım.
    veya 2 takım cıksa her hafta mac yapılsa mesela avrupa yakası anadoluya karsı olmazmı ?
    tutuneker.com avrupa tarafının sahası olabilir mesela orada bizden sayılır.
    bilindik halı saha ortamından farklı oldugu icin misafirlerimizide getirebiliriz. yokmu top oynayası gelen arkadaslar
     
  2. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Neden olmasın , meraklılar haydi organizeye başlayın, oynayamasak bile tezahürata geliriz güzel bir zaman geçiririz.
     
  3. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Bencede süper olur hem spor yapmış oluruz
     
  4. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    Bencede yapin halisaha organizasyonunu,simdi zaten kisin göbekler büyümüstür...iyi gelir spor tabii...:):)
     
  5. Tayfun Seyrekbasan

    Tayfun Seyrekbasan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Aralık 2009
    Mesajlar:
    505
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    valla banada uyar.ama ben seyirci olurum :)
     
  6. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    yapalım valla bi pazar amac ter atıp sosyalleşmek.
    hadi bakaım kimler kadroya girmek ister ?
    sahayı ben ayarlarım o sorun degşl yeterki ciddi bi topluluk olsun
     
  7. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Benden iyi kaleci olur.:D
     
    okankosova bunu beğendi.
  8. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    kalecimiz var artık.
    hadi beyler kadro olusuyo ufaktan :)
     
    Erdal Özgüner bunu beğendi.
  9. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    Bende oynarım
     
  10. Ahmet Yürekli

    Ahmet Yürekli Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    diyarbakır
    Motosiklet:
    Yamaha
    bende çok iyi sağ bekim ama malesef çok uzaktayım.

    zaten sağ bek deyince bi dani alves bi ben :)

    neyse size iyi eğlenceler... dikkat edinde sakatlanmayın özellikle uzun zamandır

    oynamayanlar iyi ısınsın maç öncesi.
     
  11. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    1. erdal özgüner
    2.hakan cıtır
    3.okan kosova
    evet haydi arkadaşlar mf milli takımı day kadrosuna yokmu girmek istiyen
     
  12. Hakan Çıtır

    Hakan Çıtır Site Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.472
    Beğeniler:
    398
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Kanuni
    gelişme yok hadi m/f canlanın bakalım makara süper olur
     
  13. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    aynen işte saha arkadaslar. bir bakın isterseniz. http://tutuneker.com/