Honda Cbr 600f için İstanbul'lu Arkadaşlardan Yardım

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Umut Karkın tarafından paylaşıldı.

  1. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Arkadaşlar bir kısmınızın bildiği gibi motorumu sattım ve halen motor alabilmiş değilim...

    20 gün sonra Honda cbr 600f almayı düşünüyorum 2001-2004 model arası. 8000-9000tl aralığında bir rakam verebilirim (bankadan borç aldım)

    Sizlerin yardımlarına ihtiyacım var

    1- Bu motoru araştırdım oldukça güzel bir motor olduğuna karar verdim kendimce; sizce nasıl bir motordur?


    2- Ankara'da bulunan motorların fiyatları çok yüksek mecburen İstanbul'dan almam gerekiyor. İstanbul'a geldiğimde motoru nereye kime gösterebilirim? Güvenilir bir servis, tamirci, yada sizlerden biri varmıdır bana yardımcı olacak?

    3- Tanıdığınız biri varmı 600f satan?


    Hadi bakalım İstanbul görelim büyüklüğünü....
     
  2. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    sahibinden comdan araştırmanı tavsiye ederim !!!!!
     
  3. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Hocam araştırıyorum bir sürü seçenek var ama orası istanbul, adamı korkutuyor gece gelip motora bir şekilde güvenilir bir yere baktırıp pazarlığımı edip aynı gün içersinde dönmem gerekiyor..

    Yardım istemem ondan eften püften birşey almak istemiyorum, aldığım motor tam anlamıyla içime sinsin istiyorum.

    Hondadan hiç anlamıyorum servise böyle bir talepte bulunduğumuzda ne kadar inceleliyor ne yapıyor bilmiyorum..

    Hayırlısı..
     
  4. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    geçen ay bir arkadaşım netten motoru bulup taaa finikeden
    istanbula gitti.telefon da satan kişi her şeyi tam, motor full
    kazasız, garantili dedi. arkadaşım da o kadar yolu güvenip tepti
    sonra içine sinmemiş motoru istanbul da honda servisine götürdü, motor pert!!!
    insan da biraz vicdan olur.bari kazası olduğunu söyle de o kadar yol, zaman, para
    boşa gitmesin.
    aman hocam sizde dikkat edin.
     
  5. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    hatta şimdi hatırladım oda cbr 600 repsol bulmuştu.
     
  6. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Barış hocam İstanbul'lu arkadaşlar kızacak şimdi ama.. orası istanbul valla kimseye güven olmaz Ankara bir nebze daha güvenli her konuda.

    Benim de korkum o gidipte boşa vakit ve para harcamak üstünede can sıkıntısı..

    Bakalım hayırlısı neyse o olsun..İnşallah buluruz düzgün birşey
     
  7. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    ankarada bulamazmıyız??
     
  8. Cüneyt ÖZEN

    Cüneyt ÖZEN Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    18 Haziran 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul/Sarıyer
    Motosiklet:
    Keeway
    Umut arkadaşım. İster istanbul ister ankara ister van. Hiç farketmez. Denk geleceksen heryerde denk gelir böyle şer......ler. Senin yapacağın en güzel şey, her halükarda İster içine sinsin ister sinmesin bir honda servisine götürmek olur. Tanıdığın usta tamirci falan olsaydı oda olurdu. Ana servislerden şaşma derim ben. Para vereceksin. Kolay değil. Azbuz da değil. İçin rahat gönlün ferah olur arkadaşım. Hondanın sitesinden servislere bir bak. Sana en yakın olanı seç. Motora bak al götür servise inciğini cıncığını söylesinler sana. Ben olsam başka hiçbirşey yapmam.
     
  9. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Umut Bey benim görüşüm size değişik gelebilir ama yazmak istedim: Bahsettiğiniz fiyatlarda ve modelde olan F600 lerde sorun yaşıyabilirsiniz..yakıt fazlalığı ve tekrar yapacağınız masraflar cabası olur..Bence 2005 ve 2006 model bir Transalp alsanız,daha az yakıt,hiç masraf etmeden,başınız ağrımadan her çeşit yolda kullanabilirsiniz..10 bin civarında km.yapmış,10 000 TL ye alınabilecek motorlar var...Tabii karar sizin!..
     
  10. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    abi istenen motor bmw değil honda.yani f 600 değil 600 f.
     
    o.somuncu bunu beğendi.
  11. Mustafa Bilgin

    Mustafa Bilgin Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
  12. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Hocam teşekkür ederim ilgine..

    Ben bu ilanı daha önce inceledim 2000 modeller karbiratörlü galiba olmuşken enjektörlü olsun diyorum..

    Zaten vakit kalmadı ancak temmuz 20 den sonra bakabileceğim motora ama araştırmaya devam.