Honda Twister

Konu, 'Honda' kısmında mehmet cihan tarafından paylaşıldı.

  1. mehmet cihan

    mehmet cihan Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    istanbul - Ataşehir
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşlar Honda Twister 250cc. motorsikletim için ön ve arka lastik ihtiyacım var. Marka ve taban deseni ile ilgili tecrübeliler yardımcı olabilirmi.
    Motorsikleti daha çok normal asvaltta ve düşük hızlarda kullanacağım.
     
  2. Engin YALÇINALP

    Engin YALÇINALP Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    156
    Beğeniler:
    107
    Şehir:
    Göztepe-İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bende 2,5 sene CBF 250 kullandım.Lastiklerimi yanlış hatırlamıyorsam 23.000 km de değiştirmiştim.Michelin'in Pilot serisinden takmıştım.Çok güzeldi,memnun kalmıştım.Sanada rahatlıkla tavsiye ederim.Lastikleri Buz Motor'da taktırabilirsin.Bir Bostancı'da birde Kabataş'da yerleri var.Hangisi uyarsa git.
     
  3. mehmet cihan

    mehmet cihan Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    istanbul - Ataşehir
    Motosiklet:
    Honda
    Engin selamlar, evim içerenköyde olduğu için Bostancı bana uygun. Sanırım Üst Bostancıda ...çok teşekkürler.
     
  4. mehmet cihan

    mehmet cihan Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2010
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    istanbul - Ataşehir
    Motosiklet:
    Honda
    Honda cbx yada cbf 250cc motorlar için vites değiştirme (yükseltme) devir aralığı nedir? Kısaca bu motorlar'ın vites değişimindeki uygun tork aralığını hangi devirlerde verdiğini öğrenmek istiyorum.
    Teşekkürler
     
  5. Gökhan TUNALI

    Gökhan TUNALI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir,yazları Ayvalık.
    Motosiklet:
    Honda
    Teknik özelliklerinden tork ve gücün maksimum olduğu bölge normal vites değiştirme aralığıdır. Spor kullanımda maksimum güç devrini biraz geçip redline denilen,sürekli kullanımda motora zarar verebilecek bölgeye bir anlık girip vites yükseltebilirsin.
    Motor : Hava soğutmalı 4-zamanlı 4 sübaplı DOHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) : 249
    Silindir çapı & strok (mm) : 73x59.5
    Sıkıştırma oranı : 9.3 : 1
    Yakıt sistemi : 32 mm´lik VE-L tip karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) : 22 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) : 22 / 6000
    Ateşleme : Elektronik avanslı dijital transistörlü
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 6 vites
    Güç Aktarımı : O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2035x745x1050
    Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1370
    Sele yüksekliği (mm) : 780
    Yerden açıklık (mm) : 175
    Yakıt kapasitesi : (litre) 16 (2,5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler :
    Ön/Arka U-profilli 5 kollu alüminyum döküm
    Lastikler : Ön - 100 / 80 17M/C 52 S
    Arka - 130 / 70 17M/C 62 S
    Süspansiyon : Ön - 37mm´lik teleskobik çatal, 130mm esneme aralıklı
    Arka - Monoshock, 100mm esneme aralıklı
    Frenler : Ön - Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Arka - 130 mm´lik kampana
    Ağırlık : 138,5 kg
    Renk seçenekleri : Gümüş, Kırmızı, Siyah, Mavi
     
  6. Gökhan TUNALI

    Gökhan TUNALI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir,yazları Ayvalık.
    Motosiklet:
    Honda
    Teknik özelliklerinden tork ve gücün maksimum olduğu bölge normal vites değiştirme aralığıdır. Spor kullanımda maksimum güç devrini biraz geçip redline denilen,sürekli kullanımda motora zarar verebilecek bölgeye bir anlık girip vites yükseltebilirsin.
    Motor : Hava soğutmalı 4-zamanlı 4 sübaplı DOHC tek silindirli
    Motor hacmi (cc) : 249
    Silindir çapı & strok (mm) : 73x59.5
    Sıkıştırma oranı : 9.3 : 1
    Yakıt sistemi : 32 mm´lik VE-L tip karbüratör
    Max güç (ps @ dev/dak) : 22 / 8000
    Max tork (Nm @ dev/dak) : 22 / 6000
    Ateşleme : Elektronik avanslı dijital transistörlü
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 6 vites
    Güç Aktarımı : O-Ringli zincirli
    Boyutlar (UxGxY)(mm) : 2035x745x1050
    Tekerlekler arası mesafe (mm) : 1370
    Sele yüksekliği (mm) : 780
    Yerden açıklık (mm) : 175
    Yakıt kapasitesi : (litre) 16 (2,5lt rezerv dahil)
    Tekerlekler :
    Ön/Arka U-profilli 5 kollu alüminyum döküm
    Lastikler : Ön - 100 / 80 17M/C 52 S
    Arka - 130 / 70 17M/C 62 S
    Süspansiyon : Ön - 37mm´lik teleskobik çatal, 130mm esneme aralıklı
    Arka - Monoshock, 100mm esneme aralıklı
    Frenler : Ön - Çift piston kaliperli 276x4mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
    Arka - 130 mm´lik kampana
    Ağırlık : 138,5 kg
    Renk seçenekleri : Gümüş, Kırmızı, Siyah, Mavi