honda virago xv 250 mi ? regal raptor dd 250 mi ?

Konu, 'Chopper - Cruiser Kullanıcıları' kısmında LEVENT BOZDEMİR tarafından paylaşıldı.

  1. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    arkadaşlar arkadaşım motor almayı düşünüyor. regal raptor dd 250 ve yamaha virago xv 250 arasında kalmış durumda. ben kendisine regal raptor tavsiye ettim.
    sonuçta diğeri yamaha ama 97 98 model oldukları için 2007 model regal raptorun daha iyi olcağını düşündüm. arkadaşım yamahanın daha kolay satılacağını düşünüyor.
    sizlerinde fikrini almak isterim sizce hangisi daha iyi?
     
  2. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Yamahayı bilmiyorum ancak motor satın almadan önce regali baya bir incelemiştim, hakkında ufak tefek söylentiler hariç olumsuz bir şeyle karşılaşmamıştım. Ancak japon malı her zaman daha iyidir tabi temiz bir tane bulabilirseniz.
     
  3. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    evet japonun kalitesi tartışılmaz. yalnız regal raptor hakkında hep iyi yorumlar duyuyordum. regal raptorun duyduyğunuz yada bildiğiniz sorunları varmı? ayrıca 98 model virago çok sorun çıkartırmı? gerçi kullanıma göre değişir ama nerden baksanız 12-13 senelik motor.
     
  4. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Yamahayı gerçekten bilmiyorum, dediğim gibi motor alacağım zaman fiyatından ve su soğutmalı oluşundan dolayı regali baya incelemiştim güzem motora benziyor ve hatırımda kalan tek şey, radyatörünün yetersiz olduğu ve yerli radyatörlerle değiştirdikleri başka bir sorun çıkartıyormu bilmiyorum ve hatırlamıyorum..

    Sizin yerinizde olsam yamahanın temizini bulurdum sorun çıkartacağını sanmıyorum. şimdi netten baktımda galiba yamaha iki silindir..

    Tam araştıramadım eğer gerçekten iki silindir ise kesinlikle temiz bir virago işinizi fazlasıyla görecektir.
     
    LEVENT BOZDEMİR bunu beğendi.
  5. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Hiç bir çinliyle japon bir olur mu.Yapmayın.Alırken bir kere sevinirsin çinliyi satarken bin kere lanet okursun.Kullanabilirsen eğer çenen tutulur küfrederken.
    Japonun ölüsü her zaman parayı da kapar kullanıcıyıda.
     
  6. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    =)))) çinli motor kullananların duygularını çok güzel özetlediniz. raptor çinlinin en kalitelisi diyorlardı sürücüleride memnundu . yoksa asla karşılaştırılmaz japon böle duyumlar ve modelin yeni oluşu soru işareti yaptı.
     
  7. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Sevgili arkadaşım.
    Bizim atasözlerimiz boşuna söylenmemiştir.
    Bakınız ne demiş atalarımız

    Ucuz etin yahsi eksi olur.

    Görüntü var ses var bizim insamız için bu yeter.Bizim insanımız ALLAH'ın sevgili kulu ya.Ölüm bizim insanımıza vız gelir.Ya güvenlik.Ona nasıl çözüm bulunur.
    Siz önce regal yetkili servislerini göz atın.Sonra japon servislerine bir göz atın.Aradaki bariz kalite farkını görün.
     
  8. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    evet haklısınız memnun olanlarında neleri baz alarak memnun oldukları meçhul.
     
  9. Berkay Canbulat

    Berkay Canbulat Üye

    Kayıt:
    16 Eylül 2008
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    Granada / İSPANYA
    Motosiklet:
    Triumph
    merhabalar,normalde a motor mu b motor mu diye sorulduğunda bak sen git şu c motoru al daha iyidir diyen ve alakasız ya da 2 kat pahalı motosikletlerden bahseden insanlardan pek hoşlanmam ama(çok sık görmeye başladım) anlayışınıza sığınarak hyosung gv 250 yi tavsiye ediyorum japon çin arası fakat japon'a oldukça yakın..bizzat kullanıp satmışlığım var inanın çok üzülüyorum hala sattığıma..4 ila 5 bin tl arası temiz bir tane kıstırmak zor ama olursa çok iyi olur.sadece bir seçenek olarak aklınızın bir köşesinde bulunması için söyledim.iyi akşamlar dilerim.
     
    mehmet MORCU bunu beğendi.
  10. Ergun Erensir

    Ergun Erensir Aktif Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2009
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    İstanbul/Bostancı
    Motosiklet:
    Honda
    Berkay'ın da belirttiği gibi gv 250 yide aklınızda bulundurun.Virago 250 ye gelince 3 ünün arasında en sağlam makinadır.İlk motorumdu ve yaklaşık 15.000 km.hiç acımadan kullandım çoğunluğu uzun yol olmak üzere.Yağ değişimi ve ufak bir kaza yüzünden değişmesi gerekenler dışında hiç bir ekstra masraf çıkarmadı.Temizini bulabilirseniz hiç düşünmeyin alın derim.
     
  11. A.HAMDİ

    A.HAMDİ Organizatör

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.105
    Beğeniler:
    472
    Şehir:
    ALANYA-ANKARA
    Motosiklet:
    Kawasaki
    bende ergun arkadaşıma ve şenol hocama katılıyorum,
    temiz bir yamaha isterse 15 yaşında olsun benim gibi ah edersin sonra
     
  12. burakgoral

    burakgoral Üye

    Kayıt:
    7 Şubat 2010
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    Giresun
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    İyi bir makine almak çok akıllıca ama işin ucunda hevesin kaçması da var bence (affınıza sığınarak görüş bildiriyorum tecrübeli abilerim). roadstar yada regal gibi bir motor ile başlayıp çok fazla masraf etmeden neler yapıp yapamayacağını görmek daha mantıklı geliyor. Düşündüğü gibi olmayanların ve hevesi çabuk geçenlerinde 10-15 bin gibi masraflar edip üzüldüğünüde görüyoruz, okuyoruz.Giresunda birkaç yerde aprilla ve kawasaki gibi makinaların ölülerini gördüm. insan üzülüyor.
     
    yavuzyagiz bunu beğendi.
  13. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    racing motosiklet olsaydı bende düşünmezdim. ama cruiser tarzı motosikletlerin çok yıpratılmadığını düşünüyorum
     
  14. LEVENT BOZDEMİR

    LEVENT BOZDEMİR Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2009
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    sakarya
    Motosiklet:
    Honda
    arkadaşım 3000 tl nin üstüne para çıkartamıyor ne yazıkki 2500 3000 arası cruiser bakıyoruz en iyi seçenek olarak bu 2 motosiklet diye düşündük bu fiyat aralığında
     
  15. halidun kaya

    halidun kaya Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    bostancı
    Motosiklet:
    Hyosung
    arkadaşım
    98 model motor km si önemli digeri 2007 çinli ama japon kadar güzel ve saglamdır malzeme yorgunlugu denen bir şey vardır motorun modeli km si önemli ancak satarken yamaha daha çok müşteri bulabilir ben olsam regal alırım zamanında 2500 tl aldım 2007 model 25 000 km yaptım 3000 tl ye sattım regalden memnundum bu km de biraz sert kullandım sanzıman dişlisi kırdım oda kullanıcı hatası özetle regali tavsiye ederim hayırlısı olsun
     
  16. Ziya Çerezci

    Ziya Çerezci Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    531
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    İlk uyarımı görmediniz sanırım lütfen imzamdaki kuralları inceleyin ve uygulayın.
     
  17. halidun kaya

    halidun kaya Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    252
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    bostancı
    Motosiklet:
    Hyosung
    bana bir uyarımı yapıyorsunuz ama ben ne demek istiyorsun anlamadım lütfren açıklayıcı yazarmısınız
     
  18. Ziya Çerezci

    Ziya Çerezci Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.207
    Beğeniler:
    531
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    Tabiki açıklıyayım forum kuralları gereği önce kendinizi tanıtan bir konu açmalısınız
    bu arada profil bilgilerinizi tamamlayınız bunları yapmak için gereken linkler imzamda mevcut.
     
  19. deniz deniz

    deniz deniz Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Mart 2011
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    0
    merhaba
    bende gv 250 ile virago 250 arasında kaldım.ikiside ikinci el ikiside çok temiz kullanılmış.
    gv 250: 20.000 km de fiyat:3500
    virago:30.000 km de. fiyat:3000

    sizce hangisini tercih edeyim yardım lütfen
     
  20. tolga.sensoz

    tolga.sensoz Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    32
    Şehir:
    Tekirdağ
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    İki motorda çok hoş,
    Beklentilerin neler bir motordan?

    TEKNİK ÖZELLİKLER-gv 250

    Deplasman: 249.00 ccm (15,19 kübik inç)
    Motor tipi: V2, dört zamanlı
    Yakıt sistemi: Karbüratör. Mikuni 26 BDS
    Soğutma sistemi: Yağ ve hava
    Şanzıman: 5 vitesli
    Debriyaj: Islak Multi-Levha Tipi
    Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
    Ön süspansiyon: Teleskopik
    Arka süspansiyon: Kol Swing
    Ön lastik ölçüleri: 110/90-S16
    Arka lastik ölçüleri: 150/80-M15
    Ön frenler: Tek disk
    Arka frenler: Genişleyen fren (fren davul)
    Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
    Kuru ağırlık: 155,0 kg (£ 341,7)
    Oturma yüksekliği: ayarlanabilir, düşük ayarda ise 700 mm (27.6 inç).
    Toplam yükseklik: 1090 mm (42.9 inç)
    Toplam uzunluğu: 2270 mm (89.4 inç)
    Genel genişlik: 800 mm (31.5 inç)
    Yerden yükseklik: 155 mm (6.1 inç)
    Yakıt kapasitesi: 14.00 litre (3.70 galon)

    Yamaha;

    Silindir: 249.00 ccm (15,19 kübik inç)
    Motor tipi: V2, dört zamanlı
    Sıkıştırma: 10.0:1
    Delik x inme: 49.0 x 66.0 mm (1.9 x 2.6 inç)
    Yakıt sistemi: Karbüratör. 26mm Mikuni
    Yakıt kontrolü: SOHC
    Soğutma sistemi: Hava
    Şanzıman: 5 vitesli
    Iletim tipi,
    final drive: Zincir
    Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
    Ön süspansiyon: 33mm teleskopik çatal
    Ön süspansiyon seyahat: 140 mm (5.5 inç)
    Arka süspansiyon: Ikiz şoklara w / ayarlanabilir yaylı
    Arka süspansiyon seyahat: 99 mm (3.9 inç)
    Ön lastik ölçüleri: 110/90-V18
    Arka lastik ölçüleri: 130/90-15
    Ön frenler: Tek disk
    Ön fren çap: 282 mm (11.1 inç)
    Arka frenler: Genişleyen fren (fren davul)
    Arka frenler çapı: 130 mm (5.1 inç)
    Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
    Kuru ağırlık: 137,0 kg (£ 302,0)
    Oturma yüksekliği: ayarlanabilir, düşük ayarda ise 686 mm (27.0 inç).
    Toplam yükseklik: 1140 mm (44.9 inç)
    Toplam uzunluğu: 2189 mm (86.2 inç)
    Genel genişlik: 815 mm (32.1 inç)
    Yerden yükseklik: 145 mm (5.7 inç)
    Dingil açıklığı: 1491 mm (58.7 inç)
    Yakıt kapasitesi: 9,46 litre (2,50 litre)