Hyosung gt 250 comet - test

Konu, 'HYOSUNG' kısmında Serdar.Suner tarafından paylaşıldı.

  1. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    Merhabalar ;
    Siteye yeni kayıt oldum acemilik paçalardan akıyor..Yeni konu açmayı bulamadım siz dusunun..Yaklaşık 6 ay ilk motorum keeway speed 150 'ye bindikten sonra motorumu izmir-karsıyaka/girne'de bulunan hyosung yetkili satıcısından degistirmeye karar verdim. Yarın plakası ruhsatı vs. halledilmis bir sekilde teslim alacagım bi aksilik olmazsa. Almaya karar vermemin sebebi test surusu yapmamdır. Goruntusu zaten hosuma gidiyordu. 1.90 boyunda oldugumdan motorlar genelde sinek gibi duruyor , fakat bu fena durmadı :) test surusude gayet olumlu gecti. Motor hakkında forumdaki herseyi okudum diyebilirim. Krank kırılabiliyormus , lastikleri kotuymus vs vs.. Ben bu motoru oyle veya boyle aldım artık. Kullandıkca buraya yakıt olcumlerını hızlanmasını ve bilmek istediklerinizi yazarım. youtube'da videoları var zaten. Bu motor hakkında tecrubelerimi buraya aktarmayı dusunuyorum almak isteyenler icin. Ben sıfır aldım motoru.. motor gunlugumu buraya girmeyi dusunuyorum..ilgilenenler olursa eski motorumun yakıtı ve gidisi hakkında max. tecrubeye sahibim ;) suanda satılık zaten izmir/girne de cok uygun fiyata alabilirsiniz.. izmirdeki gt 250 comet kullanıcılarıyla gorusmek isterim..simdilik bu kadar..
     
  2. Turgay

    Turgay Site Müdavimi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.499
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Regal Raptor
    Serdar bey motorunuz hayırlı uğurlu olsun..
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  3. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Serdar motosiklet forum ailesine hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan.
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  4. azigun

    azigun Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2009
    Mesajlar:
    172
    Beğeniler:
    102
    Şehir:
    Istanblue
    Motosiklet:
    Suzuki
    İyi günlerde kullanın..hayırlı olsun..
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  5. Berkay

    Berkay Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2009
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    10
    kardeş iyi günlerde kazasız kullan. ben de o motordan almak istiyorum. tecrübelerini paylaşırsan burada çok yararlı olur gt 250 naked almak isteyenler için. mesela max kaça çıkabildin? hızlı giderken titreşim çok var mı?
     
  6. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    öncelikle herkese çok teşekkürler. Cuma günü teslim aldım motorsikleti fakat plaka ve ruhsatı yetişmedi. Bugun pazartesi yine yetiştiremediler. ÖTV indiriminden dolayı motorlu taşıtlar çok sayıda satışa uğrayınca bizim dosyaya baken eden gören olmamış anladığım :) torpil de yok herhalde takipçinin beklemedeyim hala..
    motora plakasız mlakasız yaklaşık 70 km yol yaptım. Rodajı fazlasıyla ciddiye alıyorum çünkü okuduğum forumlardan anladığım kadarıyla şakaya gelecek bişey değil..silindir blokları içinde pistonların ilk defa hareket ediyor olması orada kılcal çapaklanmalara yol açabiliyor. makina mühendisi olmamdan ötürü bu tip şeylere şahit olmuşluğumda vardır. o yüzden kitabına uygun bir şekilde ilk 800 km 80 km/h hızı geçmeyi pek düsünmüyorum. yuh bu kadar nasıl sabredeceksin derseniz ben zaten işe motorumla gidip geliyorum. 1 ayda bu iş tamam ;) daha sonra 1600 km'ye kadarda 110 km/h hızı gecmeyecegim..diye ümit ediyorum :)
    ilk izlenim : şık , dönüp bakanlar oluyor , güçlü , gücünü hissettiriyor , çok rahat , esneme çok iyi , konforlu ..
     
  7. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    plakam ve ruhsatım da geldi allahım allahım :) yagmurda durdumu tamam..iyi ki yeni bişey aldık arkadas..hala kullanıcam adam gibi de yorum yazıcam :) ama hava gunesliyse bilinki motora biniyorum ;)
     
  8. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    forumumuza hoş geldiniz.
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  9. BoraKarakas

    BoraKarakas Üye

    Kayıt:
    18 Ocak 2008
    Mesajlar:
    65
    Beğeniler:
    44
    Şehir:
    adana
    Motosiklet:
    Hyosung
    çok keyif alacağınız bir motor seçmişsiniz.güle güle kullanın.bende bundan 2 motor önce COMET kullandım (7200 km.)ADANA'dan-DATÇA(MARMOK FESTİVALİ'ne) gittik geldik.yaklaşık gidiş-geliş 2500 km.son derece rahat,seri,keyifli gittim-geldim.üstelik arkamda 55 kg.lık bir yükle.km.ye 100 kr.yaktı.120 km.lerde çok rahat sürüşü olan bir motor.o krank kırıyor filan laflarına da fazla kafayı takma kardeşim.vatandaşın birisi,500-600 km.lik yolun büyük bir kısmını son gaz gitmiş ve kırankı kırmış.her makinenin belli bir sınırı vardır.sürekli son süratle,en iyi otomobilin/motorun bile gidemeyeceğini siz daha iyi bilirsiniz.benimle aynı günlerde alan bir arkadaşım ki ikimiz iki cometle datça'ya beraber gittik geldik,şuan 11,000 km.oldu tık yok.normal bakımlarını yaptıktan ve limitlerini bilip de yormadan,üzmeden kullanılırsa,değil HYOSUNG'un,çinli motorların bile sorun çıkartmayacağına eminim.herkesin tanıdığı sevgili ÜMMET PERKİTAN abimiz 125 cc.lik MONDİAL'i ile defalarca TÜRKİYE'yi dolaştı.forumlarda bilende yazıyor,bilmeyende,hatta bırak kullanmayı,o motorun üstüne oturmamışlar bile yazıyor.250 cc.sınıfının en güçlü (29 hp)motoru,yağ soğutmalı,ön-arka disk fren,daha ne olsun.6000-7000 devir arası vites büyütürsen en iyi torku alırsın.sevgilerimle.
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  10. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    Bora bey;
    Yazdıklarınızdan dolayı cok tesekkur ederim. Gercekten beni ve bu motoru almak isteyenleri buyuk bir olcude rahatlatacak bir yazı yazmıssınız. Kesinlikle katılıyorum , amacına uygun kullanım her zaman benimde tavsiyemdir. Yakıt olarak ciddi anlamda az yakmıssınız. valla km'de 100 kurusu gorunce agzım kulaklarıma vardı :) ben onceki motorumda da hep depomu doldurdum , benzin bitine kadar bindim ve km'leri kaydettim. bunda da aynı sekilde yapmayı planlıyorum. bir depo ile yaklasık 500 km gidebilir diye dusunmeye basladım bu yazıdan sonra..bakalım rodajda bir depo ile (17lt) kac km gidecegim cok merak ediyorum.
     
  11. Önder Yıldırım

    Önder Yıldırım Kıdemli Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2009
    Mesajlar:
    749
    Beğeniler:
    140
    Şehir:
    Tuzla, İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Hayırlı olsun...
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  12. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    seri hızlanmalarda sakın 9000 devirleri zorlama...6000-8000 aralığında kullan.. ömrü uzamış olur...
     
  13. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    soylediginiz herseyi dikkate alıyorum , okuyanlarında alacagına eminim..kesinlikle seri kalkıslarda vs. cok marjinal bir durum olmadıkca 9000 devir ve ustunu zorlayacagımı zannetmiyorum , kimseyede tavsiye etmiyorum ;) dediginiz gibi motorun ömrünü ciddi şekilde kısaltan veya motordan gelen seslerin artmasına sebebiyet veren bi durum..
     
  14. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    tabi bu söylediklerim hyosung için geçerli..diğer kaliteli japonların yapılış amaçları bu gibi sıkıştırmaları kaldıracak şekilde yapılırlar.. çin motorları için konuşacak olsam 7000 deviri hiç bi zaman tavsiye etmem..ha benimde 2006 model 125 cc çinde yapılma bianchi hunter'ım var. 11.000 devir saati var. 10.000 devirde kesici devreye giriyor. uzun yolda en fazla 8000 devirde yol alıyorum..ömründen yiyor muyum? hem de ne biçim... umurumda mı? hiç değil..8000 devirde 5. vitesde 90 km yapıyor.. ne yapıcam?? 60 ile mi gidicem.? hahaha..:)
     
  15. Omer

    Omer Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.595
    Beğeniler:
    692
    Şehir:
    SAKARYA
    Motosiklet:
    Yamaha
    Serdar bey foruma hoşgeldiniz yeni motorunuz hayırlı olsun.
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  16. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    hayır yagmur gitsin baraja yagsın arkadas neden sehre yagıyo :) agaç yok bisey yok.. neyse .. dün 20 km kadar motorumu sürme sansı yakaladım. tabiki 80 km/h 'ı gecmeden fakat 7000 devirlere cıkartarak zaman zaman kullandım.
    hemen yeni tecrübeleri aktarayım : her motor gibi ıslak zeminde hafif kaymalar yaşanıyor. yolun üstünde duran kocaman beyaz yön işaretlerine gelince kaymalar yapıyor. bununla birlikte hafif tümseklerde kaygan zeminle birlikte ufak ufak kaymalar oluyor. test sürecini en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyorum. hiç çekinmeden çukurlara giriyorum tepkilerini ölçmeye çalısıyorum. genel anlamda lastikler diger forum konularında da bahsi gectiği gibi biraz kayma eğilimi var. fakat bu şartlar zorlandığında ortaya çıkıyor.
    sele inanılmaz esniyor. sele ayarıma bakmadım , 2 kademe var biliyorum fakat denemedim henuz. orjinal hali inanılmaz esniyor ve bu gercekten cok cok rahat ettiriyor cukurlarda vs. on susp. oldukca sert..
    bu sabah işe gelirken istemeden 100km/h hıza cıkmak durumunda kaldım..titresim , rahatsızlık verici durum vs. vs. hiç bisey yok simdilik..cok cok rahat bir sürüs saglıyor 100kmdir. 7000 devirin biraz ustunde 100 km/h hıza ulastı bu arada. fakat sabit 7000 devir ile giderken ne gurultusu oluyor ne titresimi ne biseyi..daha dusuk devirlerde zaten ruh gibi..
    bu arada gazı suana kadar yarım bile acmadım , ve inanın ihtiyac da duymadım. cunku bu ceyrek gazla bile eski keeway speed'imden cok cok cok daha tatmin edici.
     
    Omer bunu beğendi.
  17. Omer

    Omer Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.595
    Beğeniler:
    692
    Şehir:
    SAKARYA
    Motosiklet:
    Yamaha
    :):):) Çok güzel anlatmışsınız son izleminizi...


    Bunun gibi izlenimleri motosikletiniz 5-6 bin km. oluncaya kadar düzenli aralıklarla bu konu altında paylaşırsanız, bu motosikleti almak isteyenler için de önemli bir kaynak oluşturursunuz.Tüm bilgiler için teşekkürler...
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  18. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    bilgi için teşekkürler..
     
  19. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun..
     
    Serdar.Suner bunu beğendi.
  20. Serdar.Suner

    Serdar.Suner Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Hyosung
    arkadaslar uzun bir süre sonunda tekrar yazabiliyorum..
    motorum cok esniyo diyordum..goturdum izmir\girneden aldıgım yer olan motoshop'a..ordaki ömer bey sagolsun amortisorun ayarı var sertlestiririz arkadas hemen halleder dedi..arkadas dogan bey oluyor..1 saatlik bekleyisim sonunda dogan bey amortisorumu sıktı tum mudahele boyunca yanındaydım..daha sonra motor haliyle alcaldı tabi..dogan bey iceriye gitti geldi..servis bolumu dukkanın arkasında..abi bi bakarmısın dedi..ve ömer bey ile birlikte bana aynı anda amortisorunuz patlak dediler..sinirlenmek bi kenara sok oldum tabi ki..sıfır motorda patlak amortisor..neyse sen boyle bin nasıl olsa rodajda 80'i gecmiyorsun problem olmaz dediler..tabi o moralle direk eve dondum..fakat eve donerken motor bariz alcaktı ayarı ellendiginden..eve geldim bi baktım esnemeden dolayı zincir koruma tekerlegi tutan aksama carpıp kırılmıs..iyice tepem attı..telefon ettim omer beye boyle boyle dedim..onu da garantiden degistiririz dediler..bakalım arkadaslar ne olacak..bekliyorum..ne yapmam gerektigi konusunda fikri olanlardan yardım bekliyorum..