Hyosung GT 250 Naked :\

Konu, 'Naked Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Mert Kurt tarafından paylaşıldı.

  1. Mert Kurt

    Mert Kurt Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    marmaris
    Motosiklet:
    BMW
    arkadaşlar merhaba hyosung'un 250 naked'ı nasıl bir motordur kullanan veya sahibi olan varsa bilgilendirirmi acaba.? yedek parcaları kolay bulunuyormu yakıt tuketımı nasıl en onemlısı yol tutuşu nasıl ? yüksek süratte savuruyormu bunun gıbı konularda bılgılendırırsenız sevınırım. :) teşekkurler şimdiden. :)
     
  2. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Ben bayaa kafaya koymuştum bu motoru, ama son dakkada beni bile şaşırtan beklenmedik bi hamleyle enduro aldım, memnunum. :) Neden vazgeçtim? Pek çok kişi alma dedi bende bi bildikleri vardır heralde diye düşündüm :) Sanırım biraz kalite sıkıntısı var diyebiliriz japomnlara göre ama performanslı motor ve az yakıyor.
     
  3. Mert Kurt

    Mert Kurt Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    marmaris
    Motosiklet:
    BMW
    motorun görünüşü cok guzel alasım da var bir tane naked ama dedıgım gıbı nasıl acaba özellikleri tam kesin bir bilgi varmı elinizde :)
     
  4. Hakan.Ulukavak

    Hakan.Ulukavak Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    4 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.219
    Beğeniler:
    504
    Şehir:
    ankara/polatlı
    Motosiklet:
    Honda
    Kesin olan şu: çok uzun süre devirli kullanmamak lazım, yoksa motor krank sarıyormuş. Ayrıca kalite kesinlikle japonlardan daha düşük.
     
  5. onur ekmekcı

    onur ekmekcı Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    344
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Honda
    Aynen uzun yolda dusuk devır kullanıcan buyuzden pek bır performans beklemıcen yag yakma sorunu var ayrıca bi müddet sora pistonun biri devre dısı kalıo kıranks sarıo hatta kırıyo cok duydum bunları..
     
  6. Mert Kurt

    Mert Kurt Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    marmaris
    Motosiklet:
    BMW
    o zaman el sürülmez bu motora :D hiç bulaşılmaz bosuna para ve sinir sitres :D
     
  7. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    bir arkadaşta vardı. zaten 250 cc liklerinde hep aynı motor kullanılmış. sürekli arıza yapıyordu , pek tamirciden kurtulamadı en sonunda sattı. bence de uzak dur.
     
  8. Özüm Bekdeşer

    Özüm Bekdeşer Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    140
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Kanuni
    Sanırım, kalitesi veya markası-menşei ne olursa olsun, uzun süreli red line da kullanılan bütün motosikletler ve hatta arabalar krank krabilir, başka bir sürü soruna yol açabilir. Okuduğum forumlardan elde ettiğim bilgiye göre, bu krank kran arkadaşlar, otobana çıkıp, son hız dolaylarında ve "tehlikeli bölge" devirde uzun süreli yol yapmaya çalışmışlar, 250 cc motosilkletten 600-1000 cc performansı beklemişler.. Şahsen ben bu motoru Hakan Ulukavak abimin daha önceki tavsiyesi üzerine uzun zamandır araştırıyorum. Kullanıcılarıyla görüşüyorum. Şenol Bey'in maymun tabir ettiği tarzda insanlarla konuştuğumda, krank kırdığı, motorun yavaş kaldığı yönünde yorumlar alıyorum.
    Full koruma-eğitim gibi donanımlı kullanıcılarıyla konuştuğumda ise, motorun performansının, torkunun son derece yeterli olduğu, bakımları aksatılmadığı takdirde üzmediği yorumlarını alıyorum. Ortak tek bir şikayet var: üzerinde gelen zincirin sürekli gerilmek zorunda kalınması. Bunu da, bir arkadaş 25 tl ye aldığı bir zincirle çözdüğünü, bu yeni zinciriyle 40.000 km yaptığını söylemişti.

    Birde, GT250 comet (yani naked modeli) 75 derecelik çift silindir, GT250R (yani ss modeli) 90 derecelik çift silindir kullanıyor diye biliyorum. Yani tam olarak aynı değil motorları.

    Demem o ki, motorun sınırlarını bilip, ona göre davrandıktan sonra, hele bir de bakımlarını zamanında, eksiksiz ve kaliteli yaptıktan sonra her motosiklet kullanılabilir diye düşünüyorum. Şu an da elimde çinli bir 125 lik var, yakında bunu satıp sıfır bir S&T Kanuni 250 comet almayı düşünüyorum. Yeni kasaları daha güzel olmuş onların gelmesini bekliyorum :D
     
  9. goksel ozdogru

    goksel ozdogru Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.457
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Honda
    gt250

    Renkler Sarı-Siyah-Kırmızı
    Motor Tipi DOHC, 8 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin
    Motor Hacmi 249 cc
    Çalıştırma Sistemi Elektrik
    Silindir Adedi 2
    Maksimum Güç 29,3 Hp - 10500 d/d
    Maksimum Tork 22,68 Nm - 8000 d/d
    Boyutları UxGxY 2080x760x1120 mm
    Tekerlek Mesafesi 1445 mm
    Yerden Yüksekliği 180 mm
    Ağırlık 153 kg
    Vites Adedi 5
    Ön Fren Disk
    Arka Fren Disk
    Ön Lastik 110/70 - 17 54 H
    Arka Lastik 150/70 - 17 69 H
    Sele Yüksekliği 780 mm
    Yakıt Tank Kapasitesi 17 lt
    Akü 12 V 12 Ah
    --------------------------------------------------------------------
    gt 250r

    Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri
    Motor Tipi DOHC, 8 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin
    Motor Hacmi 249 cc
    Çalıştırma Sistemi Elektrik
    Silindir Adedi 2
    Maksimum Güç 29,3 Hp - 10500 d/d
    Maksimum Tork 22,68 Nm - 8000 d/d
    Boyutları UxGxY 2060x655x1125 mm
    Tekerlek Mesafesi 1435 mm
    Yerden Yüksekliği 130 mm
    Ağırlık 171 kg
    Vites Adedi 5
    Ön Fren Çift Disk
    Arka Fren Disk
    Ön Lastik 110/70-17 54H
    Arka Lastik 150/70-17 69H
    Sele Yüksekliği 780 mm
    Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt
    Akü 12 V 12 Ah
    ----------------------------------------------------------------------
    gv 250:

    Renkler Siyah/Gri-Kırmızı/Gri
    Motor Tipi DOHC, 8 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin
    Çalıştırma Sistemi Elektrik
    Motor Hacmi 249 cc
    Silindir Adedi 2
    Maksimum Güç 28,13 Hp - 10000 d/d
    Maksimum Tork 22,03 Nm - 7000 d/d
    Boyutları UxGxY 2270x800x1090 mm
    Tekerlek Mesafesi 1500 mm
    Yerden Yüksekliği 155 mm
    Ağırlık 167 kg
    Vites Adedi 5
    Ön Fren Disk
    Arka Fren Tambur
    Ön Lastik 110/90-16 59S
    Arka Lastik 150/80-15M/C 70S
    Sele Yüksekliği 700 mm
    Yakıt Tank Kapasitesi 14 lt
    Akü 12 V 12 Ah

    şimdi sıra aralarındaki 3 farkı bulmada
    bu motorlar aynı diye biliyorum . birde ustalarına sormak lazım tabi ;)
     
    Özüm Bekdeşer bunu beğendi.
  10. Özüm Bekdeşer

    Özüm Bekdeşer Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2011
    Mesajlar:
    140
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Kanuni
    Ben nerden duydum-okudum o zaman bu GT250R 90 derece mevzusunu :D

    Şimdi de bulamadım bi kaynak bu konuda. Forumdaki R ve Comet kullanıcıları görse de, bizi daha net bi şekilde aydınlatsa süper olucak aslında :)
     
  11. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    sevgili arkadaşlarım ben 2006 siyah gt 250 comet kullandım.eğerki ben uzun yol yapmıycam yada bana uzun yolda max 110 km/h yeter diyorsanız ve yüksek devirde kullanmam dıyorsunuz güzel makına.parça sorunu yok temın edılebılıor hatta direk olarak koreden bile getirilebiliyor. ama motorun görüntüsüne kanıp cc gücünü unutup zorlarsanız başınıza sorun açabilir.ben bir sorun yaşamadım ama uzun yolda beklediğim randımanı bana vermedi. ve sattım cbf 600 yada enduro tarzı bir motor almak en ideal ve en güzel tercihtir
     
  12. Guray Ayan

    Guray Ayan Yeni Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Hyosung
    ben Hyosung GT250 Comet sahibiyim

    Bi ust yorumda sölendıgı gibi 110 140 160 yeter dıyorsanız motor yeni başlayacaklar icin süper bi motor.
    Ama yoook ben redline sınırlarını zorlarım
    kas'lı duruşuna aldanıp 600 lük makına gucu performansı beklersenız Elinizde kalır.
    Kullanıyorum bıldıklerımı söleyeyım..

    1. Acaip derecede az yakıyor.
    2. Konforlu suruş
    3. Titreşim Minimum
    4. Yol tutuşu, agırlıgı guven veriyor ( Sağlam lastik! )
    5. Görünüşü sağından solundan geçenlerın motorunuzu söle bi süzüşü ;)

    Herseyiyle güzel bir motor.

    yedek parca sıkıntısı yok.
    Sitelerde arastırabılırsınız isterseniz bende size bi site veriyim inciginden buncuguna hersey war 3 gun icerisinde elinizde oluyor.
    Yağ yakma problemi demiş bi arkadas, o motorun ilk sahıbının rodajını duzgun yapmaması weya motoru asırı derecede zorlaması weya yıpratmasından dolayı olusmaktadır. benım motorum gram yag eksiltmemekte.

    Araştırın biraz sizin soyledıgınız problemler 2005 2006 da kaldı motor ilk cıktıgında suan 2012 gelmek uzere, motor turkıye piyasasında cok tutuldu. Honda bile 2012 model hyosung tipi bi motor uretti tutuldu diye.

    Alacakların korkmadan alabilecekleri bi motordur arkadaslar.
    Ben bile alırken hıc bı ustaya göstermeden aldım geldim biniyorum memnunum. :)
    insan mal'ına kötu demez dıyeceksınız ama inanın guzel makına tawsiye ederim

    Duruşu yeter. ;)