Hysung gt 250 r ozellıklerı merak eden arkadaslar ıcın

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Oguz küp tarafından paylaşıldı.

  1. Oguz küp

    Oguz küp Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Renkler Siyah-Siyah/Turuncu-Siyah/Kırmızı-Siyah/Gri

    Motor Tipi DOHC, 8 Sübap Hava&Yağ Soğutma 75° V-Twin

    Motor Hacmi 249 cc

    Çalıştırma Sistemi Elektrik
    Silindir Adedi 2

    Maksimum Güç 29,3 Hp - 10500 d/d

    Maksimum Tork 22,68 Nm - 8000 d/d

    Boyutları UxGxY 2060x655x1125 mm

    Tekerlek Mesafesi 1435 mm

    Yerden Yüksekliği 130 mm

    Ağırlık 171 kg

    Vites Adedi 5

    Ön Fren Çift Disk

    Arka Fren Disk

    Ön Lastik 110/70-17 54H

    Arka Lastik 150/70-17 69H

    Sele Yüksekliği 780 mm

    Yakıt Tank Kapasitesi 17 Lt

    Akü 12 V 12 Ah


    [​IMG]
     
  2. Oguz küp

    Oguz küp Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Ben bu motora karsı oldukca farklı gorusler beslıyorum hem ınsanı race tutkusuna bır anlamda karsılık verıyor hemde hız yapma olanaklarını daraltıyor ve sızı frenlıyor herkese tesekkur ederım
     
  3. Hasan.Sencer.Sarı

    Hasan.Sencer.Sarı Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    42
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Malaguti
    Hysung son 3-4 yıldır türkiye piyasasında çok görülüyor çin malı olduğunu duydum ama kalitesi nedir bilmiyorum
     
  4. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kesinlikle çin değil ama yeni modeller artık Kanuninin insafında.Eski modeller Kore malıydı.Baktı ki kanuni çok tutulmaya başladı aldı onun hakkını koreden şimdi kendi montajlıyor.Ama şimdi hayati parçaları nerde yaptırıyor bilinmemekle beraber benim şahsi görüşüm Çin de yaptırıldığıdır.
     
  5. Umut Karkın

    Umut Karkın Organizatör

    Kayıt:
    23 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.760
    Beğeniler:
    980
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Aprilia
    Hyosunglar görünüş olarak harikalar ama haklarında bir sürü olumsuz görüş dolaşıyor, özellikle krank kırma problemi konusunda internette dolaşan bir sürü yorum var. hatta bir tanesi 2 ayda garantili olduğu halde motorunu servisten çıkartamamış ve mahkemeye başvurmak zorunda kalmış.
    Bu motorlarda devir kesici olmadığı söyleniyor, belkide insanlar 250 cc lik motorun üst sınırlarını zorladıkları için krank kırıyordur bilemiyorum ama madem bu motor krank kıracak fabrikanın tedbirini alması lazım devir kesicimi koyacaksın krankı dahamı sağlam yapacaksın, birşeyler yapması lazım üreticinin.
    Gönül isterki yerli üretici olan kanuni adam akıllı motorlar yapsın bizde seve seve alalım, endurosundan tutunda yarış motoruna varana kadar, kaliteli ürün yapıldığında bu ülkede kimse bu avrupa malı, bu japon malı söyle kaliteli böyle sağlam demez diye düşünüyorum.
     
  6. Oguz küp

    Oguz küp Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Aralık 2009
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    krank kırma durumu 2006 modellerden oncesınde varmıs bılgı edındıgım kadarıyla ve fabrıka bu durumu cozdu ve daha saglamlastırdı vebu bırazda kullanıcıyada baglı tabıkı devır kesıcı olmaması bır handıkap bu motorlarda keske olsa umarım kanunu bu sorunuda gıderır ve bende gonul rahatlıyla bır gt 250 r alırım kendıme hayırlısıyla yorumlarınız ıcın tesekkur edıyorum umarım konu bıraz yararlı olabılır
     
  7. Eren KOÇAK

    Eren KOÇAK Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    istanbul avp
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    bende istiyorum ama aynı sıkıntıları bnde duydum çok canım sıkıldı bu gişle zaten motorum zor olur.
    ne adar zormuş ilk motoru aalmak
     
  8. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bu kategori ilk motor olacak cinsetten değil ama.29 bg ilk başlayana çok fazla.O yüzden bence siz Yamaha ybr 125 veya Honda Cbf 150 ile başlayın."Güvenli Sürüş Teknikleri" eğitimlerinden sonra 20 bin i doldurduktan sonra alın.İnanın çok daha keyfli bilgili bir süreç yaşar ve çoook uzun yıllar motosiklet kullanma şansına sahip olursunuz.
     
    Eren KOÇAK bunu beğendi.
  9. anil.yurtseven

    anil.yurtseven Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    İzmiR
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Hyosung gt 250r ehliyetimi alıp güvenli sürüş tekniklerinide aldıktan sonra alacagım motor :) bu arada bu motorlardaki krank kırma olayının başlıca sebebi şeklinni 600 cc gibi görünmesine aldanıp motorları redline sokmalarıymış.Ve Duydugum bir bilgiye göre v tipi motorların hepsi çok fazla zorlandıgında aynı şeyi yapıyrlarmış...
     
  10. Eren KOÇAK

    Eren KOÇAK Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    istanbul avp
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    hocam size bir soru sordum ama görüntülemiyorum.

    YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR...

    Kontrol panelinden yeni mesaja girip sorumu oraya yazdım ve ana sayfaya döndüğğümde sorumu bulamadım...

    teşekkürler şimdididen...!:confused:
     
  11. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Nerde hangi topikte yazdınız bana link verin bakayım
     
  12. Eren KOÇAK

    Eren KOÇAK Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    istanbul avp
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    sayın hocam özel mesajlarım bölümünde yeni mesajların olduğu yere yazdım ...?

    Orada alıcı kim olsun bölümün de ingiliz ce olarak en fazla 5 kişi görebilir bölümünede herkesin görebilmesi için tüm motor sevdalıları die not düştüm çok uraşmıştım...:(:(:(:(:(:(:(
     
  13. Burçin Arıcı

    Burçin Arıcı Üye

    Kayıt:
    10 Eylül 2009
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Ilk kez motosiklet kullanacak biri icin gt250r cok stres yapabilecek bir motosiklet kisisel fikrim.Agir bir kere.Ben arkadasimin verdigi gaz arti cevreyolunda 120-140km arasinda rahat surebilmek icin aldim.Acikcasi trafikteki itibari ve cevreyolu surati acisindan hicbir sorun yok.Bu guzel bir arti.Fakat soyle ciddi bir sorun var.Dusuk suratlerdeki manevra kabiliyetini gelistirmek, yokus inis ve cikistaki kontroller acisindan harbi zorr.Hep bir stres.Istanbul'un heryeri yokus.Talim yapacak bir yer bulamadim gitti.Honda GS1 den kalan bir temel var fakat kendi motosikletim uzerinde yeterince tecrube edemedim.Ogrenme egrisi daha saglikli ve hizli ilerleyebilir hond.125cbr veya yamh.ybr125 ile.18 yasindan beri araba suruyorum, istanbul trafigi tecrubem var.Bu son madde olmasa intihar biraz bu tip bir motosiklet.ya bilemiyorum yanlis yonlendirmeyeyim kimseyi.Hedefim 15bin km imha olmamak, honda egitimlerine devam etmek, aslinda bir de alternatif egitimler var baharda onlara katilayim diyorum.

    Keyifli kazasiz surusler!