Islanıyoruzzzz

Konu, 'Cross - Off-Road Kullanıcıları Bölümü' kısmında Abdullah GÜNGÖR tarafından paylaşıldı.

  1. Abdullah GÜNGÖR

    Abdullah GÜNGÖR Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Suzuki
    Arkadaşlar bu corss motorların öndeki çamurluğu arkaya su gelmesini engellemiyor maalesef ve sırıl sıklam oluyoruz.Yağmurlu havalarda ayakkabı ve paçalar için koruma takıyoruz tamamda hava günlük güneşlik olduğu zamanlarda sulama falan apıyolar yada ablalar teyzeler yol kenarında halı yıkıyolar su borusu patlıyo yada arabanın birinin radyatörü su kaçırıyo falan falan falan netçe itibariyle yaz kış demeden ıslanıyoruz.Yokmu bunun bi aparatı takınca bizi koruyacak olan yada türk usulu çözümü olanlar vardır muhakkak.paylaşım için şimdiden teşekkürler.:)
     
  2. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Şimdi bunun bir çözümü var aslında. O da motosiklet alırkendir. Cross motorların kullanım amacı tamamen arazi oldu için böyle bir durum karşısında çözüm yoktur. Ben corssa şehirde bineceğim derseniz de yapmanız gereken tek şey ön çamurluğu indirmek olacaktır. Arka çamurluk için de ek bir parça uydurarak ( uydurarak diyorum çünkü başka yolu yok ) çözüm alabilirsiniz.
     
  3. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    bazı markalarda çözüm var.mesela benim motorun böyle bir aparatı mevcut
    normal f650 modellerde standart dakarda ise ayrıca takılabiliyor:)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Abdullah GÜNGÖR

    Abdullah GÜNGÖR Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Suzuki
    Ulaş dostum benim motor süpermoto arazi için değil ama en nihayetinde cross kasaya sahip.Keşke her kullanım alanı için ayrı ayrı motor almak mümkün olsaydı da şehir içinde eşimle gezerken chopper,yanlız gezerken süpermoto,uzun yola giderken enduro,araziye çıkarkende special bi cross motorum olsaydıda dediğin gibi sıkıntı çekmeseydik:)ama malesef ne mümkün.Barış bu küçük resimde tekerleğe yakın bir çamurluk var o ayaklarını koruyormu sudan arkası biraz yüksek geldi bana da şayet koruyorsa öyle bişi ayarlanabilir sanırım.
     
  5. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla ben taktırmadım ama normal f 650 ile aynı.mesut buna cevap verebilir.
     
  6. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Abdullah Bey senin motorun markası ne belki daha etkili olur. Yapan vardır. Resimdeki XT gibi gözüküyor
     
  7. Abdullah GÜNGÖR

    Abdullah GÜNGÖR Üye

    Kayıt:
    6 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    Antalya
    Motosiklet:
    Suzuki
    Yok xt değil resmini koydum hiç biryerde eşini bulamadım youtubede aradım avrupa ülkelerinde çekilmiş bi kaç video buldum.Qingqi diye bir firma üretiyomuş çinde

    [​IMG]
     
  8. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    JINAN QINGQI MOTOSİKLET CO. (JNQQ) 1956 yılında kurulmuş,burada Çin'in ilk sivil motosiklet yapılmış.JNQQ yılda 800.000 adet motosiklet, 1.000.000 adet motor üretim kapasitesine sahiptir. 50cc ile 700cc Motorlar, 50cc ile 350cc motosiklet kadar. Son yıllarda, "Türev" stratejisi ile, JNQQ, Ar-Ge gücü artan Almanya, Japonya, İtalya, Fransa, Brezilya ortaklar ile ortak laboratuvar geliştirme kurulan ve Tayvan. Sonra, birkaç Türev ürünler geliştiren bağımsız pazara geldi. JNQQ her zaman Almanya, Brezilya, Rusya, Ukrayna lider konumunda, ve Afrika pazarları olmuştur.

    yani anlayacağını piyasada gördüğünüz bir çok motor bu fabrikanın
    bantından çıkıp farklı isimlerle dünyaya dağılıyor;)

    http://www.qingqi.com.cn/en/index.aspx
     
    Abdullah GÜNGÖR bunu beğendi.
  9. ö. faruk

    ö. faruk Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Aralık 2008
    Mesajlar:
    194
    Beğeniler:
    46
    Şehir:
    silivri\istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    konuyu biraz gec gördüm size bir öneride bulunabilirim tabi kafanıza yatarsa ki bu cözüm cok kullanışlı olur.motorun alt koruma kapağının üst tarafında kalan civatasına raylı bi sistem kurup geniş bir koruma kafesi yapabilirsiniz.yani bu kurye motorlarındada sıkca gördüğümüz bacağı korumadada kullanılan demirlerin aralarının kapalı yapıldığını farzedin.eğer bu şekilde bir kapak yaptırabilirseniz sizinde dediğiniz gibi çeşitli hava şartlarında değişikbir stil motor kullanıyormuş gibi sizi rahat ettirir.
     
  10. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Koruma demiri arasını kapatmakla rüzgara karşı direnç de sağlamış olursunuz.Buda rüzgarda sürüş disiplininizi çok ciddi şekilde bozar.Koruma demirlerinin arasının oldukça açık olmasının sebebi sürüş esnasında ki rüzgardan etkilnmeyi azaltmak içindir.

    Ayaklarınızın ıslanma sebebi Motosiklet kullanırken Motosiklet çizmesi yerine spor ayakkabı giymek olabilir mi.
    [​IMG]

    Islak yerlerde veya yağışlı havalarda ıslanmayı istemiyorsak tercihen su geçirmeziliği olan motosiklet çizmesi giyin.Başka şeyler yapmaya gerek kalmaz ve en ekonomik çözümde budur.