Kamerama nazar degdi

Konu, 'Motosiklet Aksesuarları' kısmında Gürsu tarafından paylaşıldı.

  1. Gürsu

    Gürsu Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    boston
    Motosiklet:
    Hyosung
    Kac gundur burada gopro hero 2 muhabbeti yapiyorduk basimiza gelene bak. Sabah sezonu resmi olarak actim. 6:00'da yola ciktim. Kamerami yeni ayarlariyla actim ve cekime basladim. Otobanda 120-130 gibi giderken bir anda dizime bir sey carpti ve panik oldum. Tabi kafama dank etti saniyesinde. Aynadan bir baktim bizim kamera dizligime carptiktan sonra bir guzel havalanmis seke seke gozden kayboldu. Tabi parcalari falan tam goremedim. Sol seritte oldugumdan ve trafik deli gibi aktigindan sabah, ancak 500metre sonra falan saga cekebildim. Geriye geldim baktim kameradan eser yok. Ya yol kenarindan asagi gitti, ya da un ufak oldu. Gopro'ya email attim boyle rezalet mi olur diye bir umit bekliyorum simdi :)

    Neyse giden gitti artik. En azindan yerinden ciktiktan sonra gidip bir arabanin camina carpip birine kaza yaptirmadi. Hamam bulsam hamama gidicem artik, kac gundur isim rast gitmedi bir turlu :)

    Bundan sonra birbirimize, motorlarimiza, aksesuarlarimiza bol bol masallah diyelim lutfen :)
     
  2. Fahrettin

    Fahrettin Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2012
    Mesajlar:
    114
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Yamaha
    Geçmiş olsun yav umarım tatmin edici bir yanıt gelir diğer taraftan :(
     
    Gürsu bunu beğendi.
  3. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Tüh valla üzüldüm :(
     
  4. Bilgin Turan

    Bilgin Turan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Ocak 2012
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    288
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    gecmis olsun kotu olmus gercekten.
     
  5. Gürsu

    Gürsu Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    boston
    Motosiklet:
    Hyosung
    Sagolun arkadaslar. Gopro'dan mail geldi. Kaybolmasindan sorumlu degiliz diyor eleman dogal olarak. Zaten ben bir olta atmistim sadece. Yoksa pekala kamerayi kaybedip yenisini istiyor da olabilirdim. Adamlarin inanmamasi veya inansa bile degistirmemesi normal. Sansimizi denedik yani. Artik yenisini alicaz obur ay elimize para gecince. Ama uzuldum gercekten. Sapasaglam cillop gibi makineydi. Internette gordum baskalarinin da basina gelmis. Ama cok nadir.
     
  6. Erhan Başımoğlu

    Erhan Başımoğlu Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    375
    Şehir:
    istanbul/beşiktaş
    Motosiklet:
    Yamaha
    Sağlık olsun dostum..Düşen aksesuarlar olsun bize birşey olmasında :) Yanlız bu Hero 3 almana bi işaret olabilir :)
     
  7. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bir yıldır Midland XTC200 kameram kaskımda hala tık yok.Şarj edip edip kartını boşalta boşalta her gezimi kayda aldım.Şu ana kadar 324 gb kayıt etmişim.Hiç sorun yaşamadım.Bence sizde kaskınıza çift taraflı banta yapıştırın ve önlem olarak bir misine ile kask kayışına yedekleyin.Düşerse en fazla kaskınızda takılı kalır.
     
    Gürsu bunu beğendi.
  8. Gürsu

    Gürsu Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    boston
    Motosiklet:
    Hyosung
    valla dusunmuyor degilim :) simdi tum aksesuarlar zaten oldugu icin sadece kamerasini alabilirim. Ucuza gelir. Hele bir mayis olsun bakalim :)
     
  9. Gürsu

    Gürsu Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    boston
    Motosiklet:
    Hyosung
    Senol Hocam kamera deponun ustundeydi. Ama misina aklima yatti valla. Depo ustunde bile olsa yapilabilir. 2 karis misina yeter de artar bile.
     
  10. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Tecrübe = yediğin kazıkların bileşkesidir :D
     
    Savaş Gürbüz bunu beğendi.
  11. Mehmet CINBIL

    Mehmet CINBIL Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2013
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    55
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Amerika black edition satıs fiyatı 399 dolar + vergisi
    Silver edition da 299 + vergisi bu ay öle bi düşünceniz olursa ay sonu los anglesden getirebilirim...
     
  12. Gürsu

    Gürsu Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    boston
    Motosiklet:
    Hyosung
    tesekkurler ben de amerika'dayim.