kanuni storm 150 kullanıcıları !!!

Konu, 'Scooter - Maxi Scooter Kullanıcıları' kısmında birkan baysal tarafından paylaşıldı.

  1. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    :confused:Arkadaşlar ben kanuni storm 150 scooter almayı düşünüyorm kullanan arkadaşlar yada motor hakkında bilgi verecek olan varsa çok sevinirim...
     
  2. vehbi gül

    vehbi gül Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    manisa
    Motosiklet:
    Yamaha
    kardesım bende baktım o motora ama fıyatı yuksek geldı bende asya 150t19a almaya karar verdım sende bı bak ıstersen ıkısını karsılastır eger o paraya degecek bır fark gorursen bızlerede haber ver http://www.asyamotor.com.tr/content/view/48/43/
     
  3. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    ya aslında benimde dikkatimi çekti o asyalar ama kanuni biraz daha güvenilir gibi geliyo asya alsam serviste falan sorun yaşarmıyım bide asyalar 100% çinmi ??
     
  4. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Özel mesajlarına bir bakarmısınız.
     
  5. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    baktım ama bişey göremedim yeni üyeyim ben henüz gelen kutum bomboş...
     
  6. vehbi gül

    vehbi gül Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    manisa
    Motosiklet:
    Yamaha
    asya cındır ama saglam bır motordur 4.5 senedır kullanan arkadaslarım var sorunsuzlar dıger cın lere gore servıs tabıkı sehırden sehıre degısıyor ama mondıalden ıyı oldugu kesın sadıcım
     
  7. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    peki kardeşim saol fikrini göz önünde bulundurucam :)
     
  8. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Özel mesaj kutunuzda slm konu başlıklı mesajın içeriği

    Motosiklet Forum'a hoş geldiniz...

    Öncelikle sitemize üye olduğunuz için teşekkür ederiz. Motosiklet Forum, diğer forumlardan farklı olarak herkesin gerçek kimliği ile var olduğu, sadece sanal ortamda değil gerçek yaşamda da arkadaş olabildiği bir ailedir. Forum kuralları da diğerlerinden farklıdır.

    1) Kullanıcı adları ad.soyad formatında olmalıdır. Aynı adlı başka bir üye yok ise sadece ad da kullanılabilmektedir. Yine de ad.soyad formatı önerilmektedir. Değişiklik talepleri www.motosikletforum.com/showthread.php?t=1436 adresine yapılmalıdır.

    Bu şekilde kayıt olduysanız ya da düzeltmeyi yaptıysanız teşekkür ederiz.

    2) Üye bilgileri eksiksiz ve doğru olmalıdır. Bu ayarlar http://www.motorsikletforum.com/prof...do=editprofile adresinden erişilecek profil bilgilerinden yapılmaktadır.

    3) Yeni kullanıcıların www.motorsikletforum.com/forumdisplay.php?f=21 adresinde yeni bir konu açarak kendilerini tanıtmalarını (adları, yaşları, meslekleri, kilo ve boyları, motorsiklete ilgileri/tecrübeleri, bu foruma nasıl ulaştıkları, forumdan beklentileri, vb) beklemekteyiz. Bu şekilde hem sizi daha iyi tanımış olacağız, hem de sorularınıza daha verimli yanıtlar verebileceğiz.

    Forum kurallarının bütününe www.motosikletforum.com/showthread.php?t=26 adresinden erişebilirsiniz.

    Sizden ricamız en kısa sürede yukarıdaki konuları okumak, tanışma konusu açmak ve/veya profil ayarlarını yapmak için birkaç dakikanızı ayırmanızdır.

    Kurallara uymayan kullanıcılar yanıt alamayacak,

    Anlayışınız için teşekkür eder, saygılarımızı sunarız.

    Motosiklet Forum
     
    Turgay bunu beğendi.
  9. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    söylediklerini tek tek yaptım abi saol :)
     
  10. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Birkan, çin mallarından uzak dur. O motorlara veceğin parayla 2006 -2007 model Suzuki an125 al sorunsuz bir şekilde bin.
     
  11. vehbi gül

    vehbi gül Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    manisa
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla cin min motora baktınmı oda sana bakıyor japon da olsa motora bakmassan cin malından farkı yok erol abı nın tafsıyesı fena degıl ama yıne de 2.el temız bulamassan bıtane asya al
     
  12. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    abi o motorda çok cılız duruyo ufak bi çukurda falan çok sallıyo kendini o yüzden biraz büyük motor tercihim daha önce tvs scootey pep kullandm 2 yıl boyunca oda ufak bi motordu biraz büyümek istiyorum :)
     
  13. vehbi gül

    vehbi gül Üye

    Kayıt:
    22 Haziran 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    manisa
    Motosiklet:
    Yamaha
    erol abının tafsıyesıde guzel ama 2.el temız bulamassan sen yınede asyaya bak
     
  14. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Öncelikle Çin mallarından uzak durun.Kim ne derse desin uzak durun.

    Diğer yandan 2 yıldır sukuter kullandığınız yazmışsınız daha büyük bir sukuter almak istediğiniz belirtmişsiniz

    Herşeyden önce size benim tavsiyem "Güvenli Sürüş teknikleri" eğitimleri almanızı tavsiye ederim.İllede full korumalı kıyafet ve ekipmanlarınızı sürekli kullanın.
    Kafanızı koruyacak kalitede bir kask alın ve bunaltıcı sıcaklara rağmen en kısa mesafeye giderken bile kullanın.
    "Güvenli Sürüş teknikleri" eğitimi veren kurum http://www.lamatech.com/ Rahmi BARUTÇU'dan eğitim alın.

    Öte yandan dedim ya çin mallarından uzak durun.Hesaplı sukuter istiyorsanız mesela Kymco modellerine bakmanızı tavsiye ederim.
    Piaggio da kampanyalar var birde onlara bakın.Biraz fazla para ödersiniz ama bu araçlarda öncelik gösterişten çok Güvenlik ilk planda gelir.Birde jesaplı başka model SYM de bakabilirsiniz
    TVs hakkında fazla bilgimiz yok.Piyasaya yeni girmiş bir model marka.Geleceği ne olur bilinmez.Ama SYM den çok memnun arkadaşımız var.

    Keyifli ve Güvenli Sürüşler
     
  15. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    piaggo türü motorlar biraz tuzlu benim bütçem en fazla 3000 tl arkadaşlar.
     
  16. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    beyler 100 kişiden gelen yardım bu kadarmı....
     
  17. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Nasıl yani 100 kişiden 100 mesajmı bekliyorsunuz. :)
     
  18. Bülent.Ö

    Bülent.Ö Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.571
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    İdealtepe / İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Birkan, Kanuni Storm 150 sahibi ve/veya uzmanı o kadar fazla kişi olmayabilir aramızda... Ne yapalım :(
     
  19. birkan baysal

    birkan baysal Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul ümraniye
    Motosiklet:
    Yamaha
    tabikide 100 kişiden 100 cvp beklemiyorum ama istediğim verimiz alamadım onu söylemek istiyorm :)
     
  20. Aktuğ Eligür

    Aktuğ Eligür Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    birkan baysal kanuninin fiyatının yuksek olması %50 turk yapımı olduğu içindir bende storm 150 almayı düşünüyorum kanuniden almanı tercih ederim...