Kask ve ceket konusunda yardım

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Ozgurr tarafından paylaşıldı.

  1. Ozgurr

    Ozgurr Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    NEWYORK
    Motosiklet:
    Honda
    Selamlar,

    mont konusunda kafamı karıştıran bir kaç konu var. Ben sezonluk motor kullanmak ıstıyorum yanı cok yagmur ve kıs kullanmayacağım.
    Textile deri ve ismini hatırlamadığım gtex gibi bir kaç farklı materyal seçeneği var.
    Bahsettiğim dönem içinde hangisi benim için uygun olur acaba bu konuda tecrubelerınızı paylasmanızı ıstıyorum.

    Halı hazırda benım sectıgım uyumlu olacagını dusundugum ıkı parça kask ve mont var sadece hosuma gitti ve urunlerın kaliteli oldugunu bildiğimden seçtim.

    http://www.ebay.com/itm/140788630475?va ... 1423.l2648
    http://www.ebay.com/itm/330728904899?ss ... 1423.l2649

    mont materyalı textıle olarak gecıyor ve bu benı ruzgardan dıs etkenlerden korumaya yetermı. Yorumlarınıza gore sipariş vermek istiyorum.

    Teşekkürler.
     
  2. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    valla kardeş kaliteyi uzakta aramaya gerek yok gerçi fiyatlar TR ye göre çok uygun ama bir misal vereyim yazlık mont olarak ben Bering kullanıyorum knox koruma var üzerinde fiyatı da makul gibi
    http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-AERO-YAZLIK-CEKET-pmu567.html
    ama kask için birşey diyemem fiyatı çok iyi o fiyata TR de bulmak zor...
    ama mont için biraz daha kalite olsun dersen revit in yazlık montu var oldukça iyi bir mont bakmanı tavsiye ederim.
    http://www.feyizoglu.com/Air-Yazlik-Mont_44377.html#0
    http://www.feyizoglu.com/Tarmac-Air-Yazlik-Mont_46810.html#0
     
  3. Ozgurr

    Ozgurr Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    NEWYORK
    Motosiklet:
    Honda

    Cevap icin teşekkürler,

    Kafamdaki soru işareti aslında su bu benim gönderdiğim mont sadece sekli yüzünden secim sebebim oldu. Yazlık mont alıyoruz ama bu montu sonbaharda giyemeyeceksek o zaman bu kadar parayı bosa veriyormusuz gibi hissedeceğim. 4mevsim fermuarli hava kanalları olan cokta kalın olmayan tabi öyle bir montun tanımı nasıl olmali nasıl almalıyım.

    Aslında söylede birşey olabilir yazın mont sadece güvenlik icin! Bu durumda yazın icin armor alıp 50$ falan incecik ama heryeri korumalı birde akşamları serin günler icinde normal mont baksam.

    Hatta 25$ mis
    http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=160853403202

    Nasıl fikir?
     
  4. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Valla Özgür ben clover marka 4 mevsim diye tabir edilen 2 katlı bir mont aldım.Satıcı bana yazında kullanabilirsin dedi içini çıkartman yeterli dedi,ama maalesef öyle olmadı içini çıkartmama rağmen Mayıs ayında montun içinde resmen çatladım dayanamayıp gidip bir yazlık mont almak zorunda kaldım.Ama bir fikir istersen yazlık bir mont al havalar soğuduğunda altına şu suyu rüzgarı geçirmeyen yelekler var onlardan alabilrisin diye düşünüyorum.
    Ayrıca şu yukarıda gösterdiğin linkteki koruma o fiyata süpermiş onu alıp dediğin gibi havalar soğuduğunda üzerine bir mont da giyebilirsin bu da farklı bi seçenek tabi :)
     
  5. Ozgurr

    Ozgurr Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    NEWYORK
    Motosiklet:
    Honda
    Anladım Doğan.
    Ben montuma sağdık kalıyorum onu alayım en iyisi. Kaskta belli zaten. Valiz durumuma göre o armor settende alırım. Bı sorum daha kidney Belt diyorlar beline taktiğin kalın kemer icin rüzgardan böbreklerini belini koruyormuş. Ne dersin ondanda almalimi?
     
  6. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Aslına bakarsan imkanın varsa kesinlikle al derim.Ben onların omurgayı komple koruyanı alacaktım ama monta 220 TL verince üzerindeki korumayı çıkartıp onuda altına takmak işime gelmedi açıkcası.Ama montu almasaydım kesinlikle bir tane alırdım,gerçi senin dediğin kısa olanlar sanırım işte onlar aklıma hiç gelmedi düşününce para bile değil valla al kardeşim ilk fırsatta bende alacam iyi aklıma getirdin böbrekler daha bize lazım dimi :D
     
  7. Ozgurr

    Ozgurr Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    NEWYORK
    Motosiklet:
    Honda
    Tamamdir Doğan arkadas icin aldım zaten birde kendim icin alayım. Fazla yer kaplamaz Sende İstanbuldasin dilersen sanada getirrim sorun olmaz yani çok para vermezsin oralarda. Sen ebayden fiyatları kontrol et istersen :)
     
  8. Doğan PARILTI

    Doğan PARILTI Site Müdavimi

    Kayıt:
    21 Aralık 2011
    Mesajlar:
    1.070
    Beğeniler:
    511
    Şehir:
    İSTANBUL
    Motosiklet:
    Yamaha
    Doğan arkadaş dediğin kişi benmiyim yoksa..? :)

    Valla kabulumdur parasını hemen vereyim :D
     
  9. Ozgurr

    Ozgurr Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    14
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    NEWYORK
    Motosiklet:
    Honda
    :) virgül unutunca bak neler oluyor :)

    Kendi arkadasım icin aldım ama doğan arkadasada alırız. Doğan arkadas baksın beğensin gerisi kolay.