Kawasaki KLX 250

Konu, 'Enduro Kullanıcıları' kısmında celal serdar çelikten tarafından paylaşıldı.

  1. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Arkadaşlar Kawasaki KLX 250 kullanıcıları bu başlık altında motosikletle ilgili olumlu ve olumsuz görüşlerini yazarsa güzel bir paylaşım olur. Bu motosikleti düşünen arkadaşlarda faydalanır.Teşekkürler.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Enes ŞİMŞEK

    Enes ŞİMŞEK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    Konya
    Motosiklet:
    Honda
    Ergin Beyde var bi tane yeşil kertenkele, yeni aldı, ilk yorumu o yapar sanırım :)
     
  3. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Bekliyoruz yorumları
     
  4. Ergin YILMAZ

    Ergin YILMAZ Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    KLX 250

    Öncelikle fiyatı vereyim. 2010 model 4000 km de ve hiç düşmemiş temizlikte KLX 250 yi İstanbul dan 8500 TL ye aldım.

    1. Bu motosikletde asfalt yol sıkıcı :D. Çünkü çok hız yapmıyor ve rüzgardan çok etkileniyor. En fazla hızı 120 km (biraz aşağı meyilli bir yolda). Amacı da hız değil zaten. Tabi bir de ön çamurluğu yüksek olduğu için tüm yağmur suyunu dizlere alıyorsunuz. Yağmurluk kullanmak şart.

    2. Special bir enduro kadar değil ancak tork gayet iyi. Umut Hoca mın Transalp i ile kalkışta aynıyız.

    3. İlk bindiğinizde sanki bisiklete bindiğinizi düşünüyorsunuz ancak verdiği tork performansı ve sürüş sırasındaki esneklik, bunun aslında bir özellik olduğunu size dikte ediyor.

    4. Hemen kaldırıma çıkın yada kasis, çukur, bozuk yol, taş, çakıl demeyin üstünden geçin. Tek şart; rahat olun, ayağa kalkın ve ileri bakarak sürün. Ne kasis, ne taş ne kum dinliyor.

    5. Yakıt tüketimi: 135-150 km lik yolu 5.5 litre ile alıyor. Eğer uzun yolda en son hızına kadar gaza basarsanız yakıtı 100 km de bile bitirebilirsiniz (öyle yaptım çünkü:)). Ancak hız yapamayacağınız bozuk yollar ve arazi sürüşünde 150 km gidiyor.

    6. Bu gerçek bir special enduro olmadığından, ciddi anlamda enduro yapılamaz diye düşünüyordum ki, Ankara Rider Motosiklet de bir kişinin çamur içinde araziden geldiğini gördüm. Bir baktım KLX 250. Tabi zor iş bu motorla ağır enduro yapmak. Çünkü special ler kadar yüksek torka ve dayanıklılığa sahip değil.

    Son olarak şunu söylüyorum: Akşam işten eve geldiğimde motoru bırakmak istemiyorum (varadero'mda bile böyle düşünmedim). Hatta gecenin 3 ünde mahallemizin gezmediğim en ücra sokaklarına girip çıktım. İnsan sürekli binmek istiyor bu motora. Çok eğlenceli.

    Bir dağ var uzakta, seyrediyorsun uzun uzun ve yol alıyorsun ona doğru KLX inle. Ne yol düşünüyorsun ne çamur, sadece sürüyorsun....


    Not: Sorularınız olursa memnuniyetle yanıtlarım. Benim aklıma şu an bunlar geldi ve yazdım.
     
    Omer, o.somuncu, Metin ve 3 kişi daha bunu beğendi.
  5. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Verdiğiniz aydınlatıcı bilgiler için teşekkürler Ergin bey. Peki bu dişli lastiklerle şehir içinde ve asfaltta sorun yaşanıyormu.Firenajlarda,virajlarda kayma olayı nasıl acaba?
     
  6. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ben sürdüm Ergin'in Kawasaki'yi inanılmaz eğlenceli. Mutlaka garajda bir tane durmalı.
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  7. Ergin YILMAZ

    Ergin YILMAZ Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Fabrikanın taktığı ve benim motosikletimde de olan dişli lastik hem asfalt hem de hafif arazi için tasarlanmış durumda. Bu lastiklerle ciddi anlamda PERFORMANSLI arazi sürüşü yapamazsınız.

    SPOR mahiyetli enduro yapmak isteniyorsa gerçek bir enduro lastik (sizin bahsettiğiniz, asfaltta kayan lastik budur) alınmalı ki, o da asfaltda kesinlikle kullanılamaz.

    Üzerinde gelen mevcut lastiklerin ise asfalt tutuşu gayet iyi. Zaten motosikletin üretilme amacı da asfalt ve hafif arazi.
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  8. Eren Göksel

    Eren Göksel Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.293
    Beğeniler:
    388
    Şehir:
    Sincan, Ankara
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Benim de bu motosiklet ile birkaç km tecrübem oldu. Bozuk asvaltlı yollarda harika gidişi var. Ayrıca virajlarda harika, süspansiyon özelliği etkisini belli ediyor.
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  9. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Öğrenmek istediğim buydu teşekkür ederim. Sonuçta girilecek araziye sürerek gidilecek.Sipesyal ler gibi araçta taşınmıycak. Onun için sormuştum.Arazide hoplayıp zıplamak için değil de stabize,toprak ve çamurlu yollarda rahatlıkla kullanılabilir ozaman.
     
  10. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Amaç inşallah o zaten Özgür bey. Ben arazide gezinmeyi ve doğayı çok seviyorum.Bunun içinde versys'le gidiyorum birazda zorlu yerler tabii(inanın GS'ler cesaret edemiyor:)) fakat versys'e kıyamıyorum açıkcası bu bana bir sol granaj birde çamurluğa maal oldu:eek: Birkere yapışkan bir çamura girdim yaklaşık 200metre kadar tabi çamurluk sıkışıp buumm:( patladı resmen.Bir keresindede motoru durduğum yerde dengesini kaybederek (ayağımın altındaki çukuru fark etmedim:rolleyes:) motoru soluna bırakınca orada bulunan bir taş sol grenajı çatlattı.Onun için versys'i daha fazla parçalamadan böyle birşey alayım istiyorum:) (çamurluk ve grenaj yaklaşık 800TL) ve amaca uygun olarak Kawasaki KLX tam benlik gibi geldi.
     
  11. Özgür

    Özgür Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.480
    Beğeniler:
    1.302
    Şehir:
    Trabzon
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bence hiç pişman olmazsın.
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  12. Ergin YILMAZ

    Ergin YILMAZ Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Kesinlikle çok rahat kullanılabilir. Special ler gibi bakım aralığının saat le olmayışı da (special ler her 10-15 saat kullanımdan sonra bakım ister), asfalttan gidip, araziyi gördüğü zaman araziye doğru sürmek isteyen kişilere artı bir rahatlık sağlıyor.

    Zaten specialleri olan insanların onları çekicide taşıma nedeni, hem lastiklerinin asfalta uymaması hem de kısa olan bakım saati aralığını asfaltta yemek istememeleri.

    Bu klasmanda alınabilecek fazla motosiklet ne yazık ki yok. Bir Suzuki nin DRZ400 ü var, o da artık TR ye getirilmiyor. Mevcut ikinci elleri ise oldukça pahalı.
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  13. Ergin YILMAZ

    Ergin YILMAZ Üye

    Kayıt:
    8 Mart 2011
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    78
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Honda
    Çok güzel çekilmiş bir fotoğraf.


    [​IMG]
     
    celal serdar çelikten bunu beğendi.
  14. celal serdar çelikten

    celal serdar çelikten Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    410
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    BMW
    Kartpostal gibi maşallah :)
     
  15. Enes ŞİMŞEK

    Enes ŞİMŞEK Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Aralık 2009
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    Konya
    Motosiklet:
    Honda
    Hayır efendim, bozmayacağım niyetimi :)
     
  16. ozan baş

    ozan baş Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Ekim 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    motosiklete yeni başlamak istiyorum ve dağ bisikleti kullanıcısı olduğumdan hafif, küçük hacimli kroslarla ilgileniyorum. ancak motoru arazi sürüşü seçeneğini yanımda bulundurup aslında trafikte kullanmak niyetim. izmirin kaygan ve yağdığında yok artık dedirten asfaltında asfalt-yağmur lastikleri ve uyarlanmış süspansiyonuyla bu motoru tercih edebilir miyim? sürüş güvenli olabilecek mi? yüksek hızlarda sürmeyi ve virajlarda yatmayı düşünmüyorum kesinlikle.
     
  17. Ethem Doğru

    Ethem Doğru Site Bağımlısı

    Kayıt:
    8 Eylül 2010
    Mesajlar:
    1.112
    Beğeniler:
    399
    Şehir:
    Kartal İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    yağmur lastikeriyle şehir içinde gayet avantajlı olur. yalnız, klx 250 cc 22 hp. başlangıç için fazla olabilir. dikkat etmek lazım.
     
  18. egemen öztürk

    egemen öztürk Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    çok iyi bir motor toprak yolda çok iyi asılıyor (gidiyor) .
    :)
     
  19. ercan sekitmez

    ercan sekitmez Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    mersin / tarsus
    Motosiklet:
    Honda
    öncelikle hepinize merhabalar, kendime bir motor almak istiyorum ve galiba kawasaki klx 250 kestirdim. sizin tecrübelerinize ihtiyacım var yaılanları okudum. baya fikir sahibi oldum. şöyle söyleyeyim fazla uzatmadan, benim zaten hali hazırda bir honda cbf 150 m var fakat fazla kullanmasamda biraz kullanmışlığım var. tabi benden çok babam kullandığı için, ben klx almak istememin sebebi arkasına fotoğraf makinamı atacam, gerekirse çadırımı tulumumu atçam gezcem boş zamanlarımda, sizce benim bu düşüncemi karşılicak bir motormu, fiyat olarakta araştırdım en uygunu buydu. eğer bildiğiniz başka bir model varsada yardımcı olursanız sevinirim.
     
  20. ercan sekitmez

    ercan sekitmez Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2012
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    mersin / tarsus
    Motosiklet:
    Honda
    şunuda sölemeyi unuttum ilk başlarda bir ramzey veya zeulsan alıp acemiliğide atmayı düşündüm ama bu bana masraf açacağından vede zaten daha önceden kullandığım hondadan edindiğim tecrübeden dolayıda gerek duymadım yinede bu konuylada ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim:)