Konsere Gidiyoruz

Konu, 'Geleneksel Motosiklet Forum Buluşmaları' kısmında ulas tarafından paylaşıldı.

  1. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Arkadaşlar,


    Metin Ulucan'in (film ve latin müzükleri) konserine gidiyoruz

    22 mayıs saat 18.00 -Kadıköy-eminönü iskelesi(halka açık)...

    Gelmek isteyen arkadaşlar burada belirtsinler

    Bu arada Metin Ulucan forumun en aktif üyesidir ;) Abimize destek olalım :)
     
    pelin bunu beğendi.
  2. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    22 mayıs konserinde karma program var(klasik,film müzikleri, yabancı ve türkçe parçalar)Ulaşcım bana destek olacağınız birşey yok, görüşelim yeter...:D
     
  3. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    hadi millet ekşın zamanı motosikletforumda hareket hiç bitmez Metin hocamıza destek için hepinizi bekliyoruz

    forever motosikletforum
     
  4. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    evet abi sadece biraraya gelebilirsek yeter.umarım güzel vakit geçiririz.
     
  5. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bir araya gelmiş oluruz... Bundan daha iyi ne olabilir ki :)
     
  6. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    süper olur:)
    işlerimi ayarlıyabilirsem oradayım dostlar:)
     
  7. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Hadi arkadaşlar, şu zavallı adamdan desteğinizi esirgemeyiniz :) Allah rızası için orda motorsiklet görmek istiyorum..:) Sizi de tabii :)
     
  8. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    :) oo bizdeki 5 motorlu ortam başka biryerdeki 100 motorlu ortama eş değerdir metin abi.inş orada oluruz hep beraber.bakarsın bizde egsoz sesleri ile senfoniye eşlik ederiz ;)
     
  9. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Biz bangır bangır pop ve latin çalıyoruz ama... :) Motor ve Motorcu görmekten daha güzel birşey olurmu yaw...;)
     
  10. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşlar Cemal Reşit Rey konserine KESİN gelecek olanlar ad ve soyadlarını yazarlarsa adlarını girişe yazdırıp içeri bedava almaya çalışırım..;) Bu arada Ulaşcım forumda aktif üye olmasak görüşmeycez manasına mı geliyo yani... :confused::)
     
  11. Ferhat.Ulucan

    Ferhat.Ulucan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Ben gelip gelmeyeceğimi yazmıyorum, (Gerçi soranda yok) Alışkanlık oldu galiba :D
     
  12. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Gelmeyen forum polisi olsun mu FULU arkadaşım... :)
     
  13. Dr_Wiktor

    Dr_Wiktor Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    56
    Motosiklet:
    Honda
    bende gelmek isterdim makul izmirdeyim ama olsun eğer birgün izmirde konser verirsen bende burdaki motorcu arkadaşları toplar gelirim............
     
  14. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Valla süper olur...Eşim İzmirli olduğu için bende yarı İzmirli sayılırım;) Arasıra yazları geliyorum:)
     
  15. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Aşk olsun be abi :) Beni bilirsin sana canım feda ;)
     
    Metin bunu beğendi.
  16. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Senin canın sağolsun Ulaşcım...:)
     
    ulas bunu beğendi.
  17. Dr_Wiktor

    Dr_Wiktor Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    56
    Motosiklet:
    Honda
    abi butaraflara gelirsen haberim olsun buluşuruz kordonda birer çay içeriz denize karşı beklerim........
     
  18. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Valla süper olur... :)
     
  19. okankosova

    okankosova Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    26
    Motosiklet:
    Hyosung
    ben geliyorum metin hocam:)
    şimdi son durum nedir kimler geliyo cumartesi
     
  20. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Tamamdır okankosova kardeşim...;) Nickin adın soyadın mı?