Merhaba Arkadaslar Hyosung Hakkında Konuşalım mı ?

Konu, 'Racing Motosiklet Kullanıcıları' kısmında Murat Koseoglu tarafından paylaşıldı.

  1. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Selam Arkadaslar

    Siteye daha yeni üye oldum ve sizinle tanışmak birgün aynı yollarda motor sürmek isterim özellikle istanbulda olan arkadaslar cok sanslı bu konuda çünkü bulusma imkanları daha fazla oluyor diye düşünüyorum..

    Ben motor ehliyeti için bile yeni başvurmuş racer motor sevdalısı biriyim .. Hyosung Gt 250 R almayı istiyorum fakat başlangıç için tavsiye eder misiniz?

    Sıfır km alıp uzun zaman kullanmak istiyorum yani 1 2 ay sonra 600 cc 1000 cc değil amacım .. Ayaklarımı yerden kessin yeter de değil amacım ama yani görüntüsü ve heybeti de olmalı yalan mı yani? :D

    Düşünceleriniz , önerileriniz ve paylaşacagınız şeyler bence çok önemli arkadaslar şimdiden cevap yazanlara Teşekkür ederim..
     
  2. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    3 mesaj 3 üde hemen hemen aynı.Neyse hayırlı olsun.
    Önce ehliyetinizi alın.Ardından full korumalı kıyafet ve kalitel,bir KASK alın.Ve illaki "Güvenli sürüş eğitimi" alın.
    Ve ehliyetli olarak yola çıkın.
    Ve GT 250 iyi makinedir.Ama makine tek başına bir anlam ifade etmez.
    Unutmayın at sahibine göre kişner.
     
    Turgay bunu beğendi.
  3. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    onun yerine yamaha r-125 tavsiye ederim kalite ve güvenilirlik açısından bana daha oturaklı ve uzun sürekli kullanılabilir geliyor
     
  4. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Selam şenol abi mesajlar konusunda kusura bakma yeniyim yani acemiliğime verin cok heyecanlıyım ya sabah 4 te uyandım uyuyamadım inanın:D Ehliyet almadan gidip motoru almıcam zaten önce ehliyet sonra kask ve diger koruyucu kıyafetleri alayım diyorum.. Güvenli sürüş eğitimi 2 günlük dersler değil mi ? ücretleri cok yüksek geldi bana sizce cok gerekli mi ? yoksa motorcu arkadaslardan ders alıp ögrenmek yetmez mi?

    Selam recep abi dedigin motorda cok güzel ama 125 cc olması biraz kötü değil mi ? görüntü olarak cok güzel motor ama hyosung 250 cc daha uzun süre kullanırım gibi geldi bana .. Yzf R 125 i alıp hemen ögrenince model değiştirmeye falan kalkarım ben kendimi biliyorum :D yine de teşekkürler önerin için
     
  5. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    yamaha r-125 emin ol sana 125 cc motosiklet keyfinden fazlasını verecektir artı yamaha ve hyosung diye düşünürsen yamaha derim illaki 250 cc dersen kawasaki ninja 250 öneririm madem bir defa alacaksın hyosunga bulaşmamanı öneririm bence r-125 ama sen istersen ninja 250 arasında bir tercih yapmalısın
     
    Murat Koseoglu bunu beğendi.
  6. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Sana hak veriyorum aslında yani yamaha sonucta ama 250cc olsa fena mı olurdu ? o görüntü ne bileyim yani daha güçlü olmalıydı ya :(

    Önerin için teşekkürler bunu da değerlendircem ama ninjayı ben begenmedim pek bilmiyorum yamaha R125 bence daha güzel yani hyosung ve yamaha R 125 i kıyaslamak daha dogru olur .. Sizde ilk motorunuzu alırken heyecan var mıydı ya böyle? :)
     
  7. Bülent.Ö

    Bülent.Ö Site Müdavimi

    Kayıt:
    2 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.571
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    İdealtepe / İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Olmaz mı? Uyumayıp saatlerce İnternet'ten motor araştırıyorsun en başta... Sonra aylarca ehliyet bekliyorsun. Her günü sayıyorsun !
     
  8. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    Heyecan ne kelime bayılacam artık yaw motoru da aldım sayılır. Egitim e gidecem 15 gune birde ehliyet gelince 15 gun sonra ufaktan ruzgarı hissetmeye baslarım :):) Tabiki kıyafetleri de aldım
     
  9. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    bu gece 4 te kalktım :D ama ben ehliyeti almadan motoru alma taraftarı değilim beklemek gerekiyor ama beklicem ehliyeti alırım keyfime bakarım..:D

    Umarım herşey istedigim gibi olur da alırım bi motor bakalım kısmet..
     
  10. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    goktug egitime nereye gideceksin? bende eğitim almayı düşünüyorum da fiyatı ne kadar ?
     
  11. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha


    Karar senin.
     
    Murat Koseoglu bunu beğendi.
  12. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    dostum hyosunga bence de hiç girme. hakkında duyduğum eksiler artılarından çok fazla. biraz daha bütçeni zorla ve zx 250 r al derim. arkadaşlar sanırım ezberlediler. umarım can sıkmıyorumdur ama ben değiştirmek düşünülüyorsa 125cc motorları tavsiye etmiyorum. hyosung belki performans olarak başlarda beklentilerini karşılayacak. ancak bir zaman sonra eğer kapasitesini biraz zorlamaya başlarsan başına iş alacaksın. görüntüsü çok aldatmasın. onun yerine 1 yaşında kawasaki zx 250 r öneririm. illa race olması gerkemez diyorsan japon bi 250 lik tourer al.
     
    Murat Koseoglu bunu beğendi.
  13. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Ben 1-2 kurs gördüm motor egitimi üzerine ve kısa olmasından yana dert yandım yani 2 gün kısa değil mi? ücret 200 lira ..

    Bana Tavsiye edebileceginiz kurs veya motor egitim programı var mı ? bende eğitimden yanayım bu konuyu ciddiye alıyorum .. motoru alır almaz kendimi otobana atıp 150 mi yapar 160 mı yapar diyecek halim yok :D
     
  14. serkan thundercat

    serkan thundercat Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    610
    Beğeniler:
    257
    Motosiklet:
    Yamaha
    hiç motor kullanmadın mı daha önce?
     
  15. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    yok işte sıfır tecrübe ..
     
  16. ANIL

    ANIL Site Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.390
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Benimde ilk motorum 250cc'idi ki ben daha önceden motor da kullanmıştım vitesli250cc bi motordu aldım aldığıma bin pişman oldum motor sevdam dan uzak bıraktı beni bi süre halada öyle eğer gerçekten motorcu olmak istiyorsan sırasıyla; Ehliyet,Full korumalı kıyafet(ucuza kaçılmıycak kaliteli olucak),İşin ehli yerlerden Eğitim,Ve başlangıç motorları olarak kullanabileceğin istediğin tarzın en uygun motoru,125 cc olması seni düşündürmesin önemli olan CC değil.veya hız yapmak değil..Önemli olan bilinçli sürücü olabilmek..Benim demem o ki,başlangıç için 250 cc yanlış senin için.Senin kriterlerini ele alınca ben bu sonucu elde ettim.Yinede Karar senin..Şimdiden hayırlı olsun;)
     
  17. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    murat aramıza hoş geldin.
    bu konuyu forumda aratmayı denersen emin ol çok daha fazla
    bilgi ulabilirsin.;)
     
    Murat Koseoglu bunu beğendi.
  18. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    murat sen yamaha r-125 alabiliyorsan al emin ol değiştirmek istemeyeceksin ;)
     
    Murat Koseoglu bunu beğendi.
  19. Goktug Uguz

    Goktug Uguz Site Müdavimi

    Kayıt:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.564
    Beğeniler:
    747
    Şehir:
    İstanbul - Bahçeşehir
    Motosiklet:
    BMW
    honda 260 lira kuru
     
  20. Murat Koseoglu

    Murat Koseoglu Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    54
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Yamaha R -125 cok güzel motor ama 125 cc
    hyosung için yazılan yorumlar , kullanıp tecrübelerini anlatanlar pek olumlu konuşmadı sogudum bu markadan da motordan da

    Forumda bu konu hakkında yazılardan birazını az önce gördüm barış haklısın bir daha dikkat ederim başlık açarken .. Başlangıç için galiba yamaha daha iyi seçim tabii parayı ayarlamam lazım önce :D hayırlısı olsun mayısa kadar düşüncem

    kawasaki ninja 250cc
    Hyosung Gt 250 R
    Yamaha R 125

    bu 3 lüden biri olacak da hangisi bakalım