aşağıda sizlere birkaç motocross modeli ve teknik detayı veriyorum. ilk önce benimde çok sevdiğim bir model bu model 150 ve 450 cc arasında 5 model olarak piyasadadır. Honda Crf 450 X TEKNİK ÖZELLİKLER Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 4 sübaplı SOHC tek silindirli Motor hacmi (cc) 449 Silindir çapı & strok (mm) 96x62 Sıkıştırma oranı 12 : 1 Yakıt sistemi Gaz kelebeği konum sensörlü (TPS) 40mm´lik FCR karbüratör Max güç (ps @ dev/dak) 49.2 / 7500 Max tork (Nm @ dev/dak) 46.8 / 7000 Ateşleme Elektronik avanslı ve ateşleme bobinli bilgisayar kontrollü dijital kapasitör desarj sistemi Çalıştırma Elektrikli / Kick Start Şanzıman 5 vites Güç Aktarım T-ring zincirli Boyutlar (UxGxY)(mm) 2176x825x1254 Tekerlekler arası mesafe (mm) 1478 Sele yüksekliği (mm) 963 Yerden açıklık (mm) 348 Yakıt kapasitesi (litre) 8,3 Tekerlekler Ön 21x1,60 alüminyum telli jant Arka 18x2,15 alüminyum telli jant Lastikler Ön 80/100 21 51M Arka 110/100 18 62M Süspansiyon Ön 47mm´lik ters Showa kartuş tipi teleskobik ön çatal, aks çatalın önünde,16 kademeli sıkıştırma ve açılma ayarlı, 315mm esneme aralıklı Arka Showa amortisörlü pro-link ,ayarlanabilir 13 kademeli düşük hızlı, 3.5 turlu yüksek hızlı sıkıştırma ve 17 kademeli açılma ayarlı ; 315mm esneme aralıklı Frenler Ön Çift piston kaliperli 240x3mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı Arka Tek piston kaliperli 240x4mm´lik disk, cüruflu metal balatalı Ağırlık 115,7 kg KTM 450SX-F bu da 125-450cc arası Engine type Single cylinder, 4-stroke Displacement 449.3 cc Bore x stroke 97 x 60,8 mm (3.82 x 2.39") Compression ratio 12.5:1 Starter E-Starter/12 V 4 Ah Transmission 5 gears Carburetor Keihin FCR MX 41 Control 4 V/DOHC with finger followers Lubrication Pressure lubrication with 3 oil pumps Engine lubrication Motorex, SAE 10W50 Primary drive 29:74 Final drive 14:52 Cooling Liquid cooling Clutch Wet multi-disc clutch, operated hydraulically Ignition Kokusan YAMAHA 125-450 Serisi. Type 449cc liquid-cooled DOHC 4-stroke; 4 titanium valves Bore x Stroke 97.0 x 60.8mm Compression Ratio 12.5:1 Fuel Delivery Fuel Injection (FI), Keihin® 44mm Ignition TCI Transmission Constant-mesh 5-speed; multiplate wet clutch Final Drive Chain Drive Chassis Suspension/Front KYB® Speed-Sensitive System, inverted fork: fully adjustable, 12.2-in travel Suspension/Rear KYB® Fully adjustable single shock; 12.4-in travel Brakes/Front Hydraulic single disc brake, 250mm Brakes/Rear Hydraulic single disc brake, 245mm Tires/Front 80/100-21-Dunlop® D-742FA Tires/Rear 120/80-19-Dunlop® D-756 Dimensions Length 86.3 in Width 32.4 in Height 51.6 in Seat Height 39.3 in Wheelbase 58.7 in Ground Clearance 15.0 in Fuel Capacity 1.6 gal Wet Weight 245 lb
Bmw g 450 12bin tl fiyatı ile bunların hepsini mazi yaptı.Şu foruma resim koyma işi beni uraştırmasa koyacam bir tane.Herşeyi ile süper 450.
Barış Hocam senin koyduğunu farketmedim resimleri,halbuki g450 yi herkesten çok sen önermelisin,biliyorsun,tatmışsın Bmw nin ihtişamlı sürüş keyfini...
abi çorba da benim de tuzum bulunsun Make Model BMW G 450X Year 2008-09 Engine Liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valve Capacity 449 Bore x Stroke 98 x 59 mm Compression Ratio 12.0 :1 Induction Electronic fuel injection Ignition / Starting Clutch Multiple plate in oil bath Max Power 37 KW 41 bhp @ 7000 rpm Max Torque 32 lb/ft @ 6500 rpm Transmission / Drive 5 Speed / chain Gear Ratio 1st 2.46:1 / 2nd 1.71:1 / 3rd 1.35:1 / 4th 1.04:1 / 5th 0.88:1 Frame Stainless Steel Precision Tube Front Suspension 45mm Upside-down forks, 11.8in 300mm wheel travel. Rear Suspension Direct Mounted Öhlins Shock, 12.6in 320mm wheel travel. Front Brakes Single 260mm disc 2 piston floating caliper Rear Brakes Single 220mm disc 1 piston floating caliper Front Tyre 90/90-21 Rear Tyre 140/80-18 Seat Height 911 mm / 35.9 in Dry-Weight 120 kg / 245 lg Fuel Capacity 8 Litres
bmw sürüyorum ama bu modeli ne ktm'nin ne de diğerlerinin eline su dökemez neyi "mazi" yaptığı tartışılır?? fim yarışları, yani uluslarası hiç bir yarışta değil g 450 bmw nin herhangibir motorunu görmek imkansız enduro, motocross mx1-mx2, süpercross da bmw henüz yer edinmedi. belki superbike da yaptıkları gibi bir takım kurarlar ve iyi birkaç transfer yaparlarsa onda ismini görürüz.ama ne yazıkki superbike da şu anda 6. sıradalar zaten 7 takım var
Ben 9000 dolar verip 250lik hondayı almaktansa 12binleri verir paşalar gibi BMW alırım diyorum.Zaten 450 cc bir motorla her halükarda yarışamaz o 250cikler di mi ama? BMW nin ölüsü yeter bence japon takıntısı yoksa??? He biz de severiz japon motorsikleti ama takıntı yok!
Japon kesinlikle iyidir.Hem ne yapacak vatandaş BMW yi ya.Al bi honda keyfine bak. (Ulen bende cinsini göremeyince TL dir dedim ama eşşolusuları yukarı euro yazmış.Dünden beri yaptığım bütün planlar mort.Neyse Honda bakarız artık,bilemedin yamaha )
kimsenin zevkine laf söylemek haddim degil elbet ama bana bu cros motorlar ne kadar çirkin görünüyor anlatamam
ne bileyim "mazi" oldu diyince yakından takip ettiğinizi sandım!!! ama olsa, olsa gazi olur 12.000euro yaklaşık 25.000TL eder
cross motorları görünce dayanamadım bişi yazıyım dedim.içimdeki ateş alevleniyor her cross gördüğümde bir seferinde bi ktm gxe 50 serisi alıp üzerindeki pert motoru değiştirip 2t 125cc motor bulup koymayı amaçlıyordum ama bu değişikliği ancak geniş çevre sahibi olan motorcular yapabiliyor bende malesef elimdeki ktm yi verip bir nx 250 almıştım.sonradan cok pişman oldum çünki bir cok 2t motor buldum.Anlatmak istediğim ktm lerin süspansiyon yapısına bayılıyorum ama içlerinden birini secmem gerekse şuan bir karar veremezdim sanırım
Dünkü şakam anlaşılmamış yani daha vurgulu anlatayım.9000 dolar 250lik makinaya vereceğime 12000 bin 450lik makinaya veririm dedim(01.29 itibarıyla gönderdiğim mesaj).Gökhan hocam "TL mi " dediğinde farkettim 00.28 itibarı ile gönderdiğim mesajda 12bin Tl yazmış olduğumu,ama el alışkanlığı.Kaza ile yazmışım.Yine de şakaya vurup ses etmedim.Sadece 250lik makineye 13000 TL vereceğime 450liğe 25000 verilir demek istiyorum.450nin 250 ye oranı 1.8 ;25000 in 13000 e oranı da yaklaşık 1.9 .Yani japon yerine alman alırım aynı hesaba geliyor.Umarım bu şekilde detaylı anlattığımda anlaşılmıştır.bir arkadaş şakalı üslübumuzu beğenmediğini yazmış,inşallah şimdi anlamıştır.
Sizin BMW ye binmeniz BMW yi çok iyi bildiğiniz anlamına gelmez.Şöyle ki; BMW dünyanın en populer ve bilinen yarışmalarından olan Formula 1 e 2005 yılında katılmış ve ilk yarışını 2006 yılında yapmıştır.İlk Formula 1 şampiyonası ise 1950 de yapılmıştır yani BMW tam 56 sene sonra yarışlara katılır.BMW'nin bir yarışa girmemesi orada yarışamayacağı anlamına gelmeyecektir.Şirket neyi hesaplar bilmem ama bugüne kadar BMW nin yarışa girmiyor,geçemez diye yorumlandığını duymadım. 6.sırada olmaları motorlarının performansına gölge düşürmeyecek,şirketin belki yarış politikaları sorgulanacaktır.Yani en iyi araçları yapıyorsan en iyi pilotu bulman da gereklidir,ama bulamadıysan da aracın kötü değildir. Ama asıl sorun "mazi"ye baktığımızda,geçmişi "takip ettiğimizde" geride iyi şeyleri bulamamak olacaktır.Yoksa BMW de Honda da bize çalışmıyor.Yeri gelir 91 model hondamızla mutlu oluruz,yeri gelir son model g 450mizle heyecan dolarız.Ama iyi arkadaşlar yanımızda olduğunda mutluluklarımızda, heyecanlarımızda anlam kazanacak.
"Barış Hocam senin koyduğunu farketmedim resimleri,halbuki g450 yi herkesten çok sen önermelisin," diyen sizsiniz ben bmw'yi çok iyi bilirim iddaasında değilim konumuz f1 hiç değil burası motosikletforum "Bmw g 450 12bin tl fiyatı ile bunların hepsini mazi yaptı." araştırılmadan, bilgisizce yazılmış bir cevap hem fiyat yanlış, hem de mazi konusu bunların hepsi derken dünyanın ilk sırasında ki üç(3) motosiklet firması var lütfen bilgimiz dahilin de, mantıklı yorumlar yapalım. emin olmadığımız, bilmediğimiz konular da birşeyler çiziktirirsek konuyla ilgisi olmayan, bilgi edinmek isteyen kişileri yanlış yönlendirmiş oluruz. konuları yorum tabi ki yapılacak ama biz motosikletforum yönetimi sorulan sorulara ve yeni gelen arkadaşlara net bilgiler verebilmek için buradayız.