Motor Kazası olmaması sizce de mucize değil mi?

Konu, 'Motosiklet Kaza Haberleri' kısmında ulas tarafından paylaşıldı.

  1. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
     
  2. Ferhat.Ulucan

    Ferhat.Ulucan Site Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Şubat 2008
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    261
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Hocam burası neresi.
    Gerçekten de bir kaza olmaması mucize.
    :)
     
  3. Latif Korkmaz

    Latif Korkmaz Site Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    319
    Beğeniler:
    310
    Motosiklet:
    Honda
    türkiyeyi böyle düşünemiyorum korelilere helal olsun
     
  4. gurkan

    gurkan Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    11
    Motosiklet:
    Piaggio
    hocam bence motora sağyı var onun için kaza olmuyor
     
  5. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Ya hayret verici bir şey :)
     
  6. yesim

    yesim Kıdemli Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğeniler:
    102
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Çok komik bu olay Türkiye'de olsa millet birbirine girmişti şimdi
     
  7. pelin

    pelin Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    286
    Beğeniler:
    244
    Motosiklet:
    Yamaha
    Gerçekten de çok komik
     
  8. mert_ua

    mert_ua Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Şubat 2008
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    2
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    ohaannjj ben burada olucam kessin kaza yapardım herhalde bunların hepsi usta olmuş ve ya cameradan yada gerçekden öle hızlıda gidiyolar he:S entresan
     
  9. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    motor kültürünü bu kadar özümsemiş bir toplum olamaz herhalde onlar için normal bizim için garip dimi :)
     
  10. homeless0028

    homeless0028 Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Mart 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    7
    Ben bu videoyu daha önce izlemiştim. Doğru hatırlıyorsam burası hindistanın günlük trafiği. Şaka gibi demi sanki bilgisayar oyunu gibi hatasız herşey:))
     
  11. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Karınca yuvası :D
     
  12. agcam

    agcam Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    139
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    KTM
    hindistan olması lazım, jaipur ve delhi de bu tip görüntüler çok idi 2 sene öncesinde...
     
  13. Mustafa.Dağ

    Mustafa.Dağ Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    17
    süper bi olay ya biri Allah korusun bi dursa lastiği falan patlasa yada benzini bitse,heralde zincirleme birbirlerine girerler çünkü sn. lik bi olay yaaaa vuhahaha süperrr
     
  14. crosserkan

    crosserkan Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Nisan 2008
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    2
    Yok Yok Bunların hepsi araba ve Motorsiklet cambazı ve burasıda sirk diilmi ? diilmi? diilmiş!
     
  15. tayga berat kılıç

    tayga berat kılıç Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2008
    Mesajlar:
    183
    Beğeniler:
    55
    inanamıyorum bu maanzaraya motosikleti bu kadar bahrına basan bir millet yoktur diye düşünüyorum herhalde(italyanlar dışında)