Motorsiklet için özel müzik sistemi...

Konu, 'Motosiklet Aksesuarları' kısmında Metin tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Arkadaşım Heingericke mağazaların satış sorumlusu gibi birşeyi olmuş,bende bugün ona hayırlı olsuna Hasanpaşa daki Heingericke mağzasına uğradım... Neyse konuşurken gözüme birşey çarptı,uzun zamandır aradığım ama bulamadığım birşey- Motorsiklet için özel müzik sistemi...:) Nasıl birşey bu dedim,valla çok güzel kapış kapış satılıyo dedi,çok hoşuma gitti bende hemen kaptım birtane..:) Niyeti olan arkadaşlar var ise bu adresten bakabilirler...;):) http://www.heingericke.com.tr/products/urun.php?id=1581
     
  2. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    vay metin abi ne bu müzik keyfi ya nesıl randıman alabiliyormusun çok merak ettim doğrusu hayırlı olsun...
     
  3. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Ufak bir anfisi var (2x15watt),gidona takılıyor...Hoparlörler de aynalara monte ediliyor...:);)
     
  4. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Orko kardeşim bizim motor keyif motoru,hızdan da zevk alma yaşımız geçtiğine göre,şöööööyle müzik dinleye dinleye gezmek iyi olur diye düşündüm...:);)
     
  5. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    çok iyi yapmışsın metin abi hayırlı olsun valla bi test ederiz inş..
     
    öner coskuner bunu beğendi.
  6. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Teşekkür ederim Orko kardeşim...:);)
     
  7. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    Helal metin arkadasim,vallahi bizim alete pek gitmedigi icin kullanamayiz,insallah sen zevkini cikarirsin.:):):)
     
  8. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Abicim sizin müziğiniz başka bilirim...:)Sizin zaten hariçten birşeye ihtiyacınız yok,maşaallah o egzost sesi herşeye bedel..:);)
     
    öner coskuner bunu beğendi.
  9. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    :)Aynen:)olay bu!
    Hava güzel olursa yarin cikicagim,belki Mehmet begec le bulusur turlariz.
    Zaten pazartesi olunca bir an önce haftasonu gelsin diye sayiklayip duruyoruz.:)
    Fotograf ceker yarin aksama forumda sizinle paylasirim.Buarada benin siyah sahin 52000 i devirdi....
     
  10. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    Orjinal ve güzel bir şeye benziyor benim capoya düşünebilirim olursa Metin hocam fiyatı ve montajı hakkında bilgi verirsen neyle kullanabiliriz merak ettim ?
     
  11. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Aynalar gidonda olan her motora oluyor,aynaları söküp hoparlör ayakları ile birlikte tekrar sıkıyorsun,hoparlörler gidondaki hidrolik depoların üstünde oturuyo,anfinin de gidona tutturma aparatı var,ona anfiyi cırt cırt ile tutturuyorsun(anfi sigara paketi kadar zaten),istediğin zaman alıp takabiliyorsun...MP3,radyo,Cd player vs vs ile kullanabilirsin...:);) Fiyatı da 80 euro... Krom rengi olduğu için ben siyaha boyatmak için bıraktım,taktırınca resimleri koyarım...
     
    Hakan Karael bunu beğendi.
  12. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    öner abi seni tebrik ediyorum 52000 çok büyük rakam.malum bizim burada 9000- 5000 böyle biniyor insanlar makineye helal olsun sana kim tutabilir öner abimi vede hayabusa'sını..;)
     
  13. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    52000 km birşey değil ki o motor için,benim motorun bile 300000km garantisi var...;):)Nice 52000 km lere Öner arkadaşım...:)
     
  14. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Müzik sistemini nihayet taktırdım,valla performans olarak hepimizin beklentilerini aştı,yolda giderken sesi yarısına kadar bile açamadım...:):)
     
  15. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    metinabi bunlarıtakınca aynalar iptalomazmı
     
  16. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    İptal olmuyor Nitro61 kardeşim,gidona aynalar ile birlikte vaidalanıyor...;)
     
  17. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    anladım metinabi sanada hayırlıolsun gülegüle kullan inşallah
     
  18. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Sağolasın Nitro61 kardeşim...
     
  19. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    [​IMG]
     
    S.SONAY BALTACI bunu beğendi.
  20. OrAy

    OrAy Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    24
    Beğeniler:
    6
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    abi Süper Görünüyor HayırLı oLsun . KeyifLi DinLemeLer abime :)
     
    Metin bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.