motoru bilen duyan fikri olan

Konu, 'Ne Almalıyım Nereden Almalıyım' kısmında MELİH tarafından paylaşıldı.

  1. MELİH

    MELİH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Asya
    volkan.unal bunu beğendi.
  2. semih_55

    semih_55 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Honda
    valla ilk defa duyuyorum ama bunu alcama gider honda titan alırım daha ii böle şeyler almayın yaa 3. el alın japon alın tşkler
     
    volkan.unal ve Recep Varlı bunu beğendi.
  3. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    acaba gerçekten hondamı? bence eski model daelim motorlara benziyor semihe katılıyorum eski ve temiz titan veya ybr daima yedek parçasını bulabileceğiniz ve 2. el piyasada yeri olan motorsikletlerdir
     
  4. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    servisliğini yapıyorum yarım balta krank var motorda piyano kısmı çok kaliteli çok rahat 200 cc ye çıkartıla biliyor(silindir piston sekman takımı ile)bunlara bide çift halatlı kalbirötör eklemen lazım kurşun gibi bi yapısı var.çok rahat kıvrak kullanışlı bi motor aynı motoru araştırırsan aynı kasada zealsunda ve zongshen grubundada olduğunu görürsün.motorla ilgili hiç bi sıkıntı yaşamzsın inan bana.fiyatıda makum.2000-2200 e gidior bizim buralarda(hatay)
     
    MELİH bunu beğendi.
  5. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    hellboy un uzman görüşüne bence kulak ver derim bizden daha detaylı yardımcı olacağı kanaatindeyim ...!
     
  6. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    bencede süper honda abi ötesimiver çoktauygun bence çinmalları opara
    bence hellboy dorudiyor al
     
  7. semih_55

    semih_55 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Honda
    ilanda adam 140 km çıktım diyo ibre zaten o kadar ancadır bende honda cgl125 var ibre 160 130km gördüm daha gitmiyo honda ibreyi oturtmuyo bu motormu oturtcak sen git japon al bunlara hiç bulaşma bence
     
  8. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    semih_55 kardeşim öndişliyi 17 arkayı 44 dişli yap 4.viteste görmeye başlarsın o hızı kalkışbiraz yavaşlar ama işe yarar hafif bi mailde 4le 130 u görürsen 5lediğinde ortalama 150 km/h hız yapacaktır.
     
  9. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    bide semih kardeşim cgl de hepsi aşağı seri şanzıman var krank standart krank bu motrun üstündeki krak baltası yarım daire şeklinde deilyuvarlak bi penirin 4 öle bölüp bi parçası alınmış gibi kısacası krank çarkını tamamlarken devir kazanıyor hafifliyor.zaten pistonta yalnış hatırlamıyosam 62,50 ama boydan kısa kısacası biyar koluda uzun bu nedemek oluyor dersen senin cgl nin 1000 devri ile bu motorun 1000 devri aynı deil yüksek devirlerde ise bu fark katlamalı olarak kendini gösteriyor.
     
    Turgay bunu beğendi.
  10. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    dostlarım bu arada titan ve cgl hindistan malıdır.ek bilgi olarak aklınızda bulunsun japon honda 250 cc ve altında cg 125 efsanesindedir ve gördüğüm tek rektefe yapılamayan özel bi gömlek yapısına sahiptir.
     
    Turgay bunu beğendi.
  11. semih_55

    semih_55 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Honda
    hellboy yazdıklarına göre bu işin ustadısın eyw. ama bu dişli falan bunlar orji. değil ben orji.den bahsediyorum tabi dişlileri büyütürsen daha hızlı gider ama bu ilandaki orji ve hiç bişeye yaramaz bence benimki lafım vardır 500 lira 1 lira fazla veririm markadan şaşmam zaten ilerleyen zamanda servise git gel git gel aynı para oluyor
     
    Turgay bunu beğendi.
  12. MELİH

    MELİH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Asya
    motorun sahibine sordum motorun kasası başka bir marka motor kısmı honda ya ait miş hellboy arkadaşizmir de bu motora hang servis bakıyor biliyormusun
     
  13. MELİH

    MELİH Yeni Üye

    Kayıt:
    17 Eylül 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Asya
    hellboy birde senin söylediğin bu değişikler ne kadara yapılır benim aradığım hız değil sağlamlık ve uzun ömürlü olması benim için önemli olan bu. motoru alıp satmak için almıyorum kullanmak için alıyorum yorumlarınızı buna göre yaparsanız sevinirim. ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim
     
  14. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Bence ne olduğu belli olmayan motora para verme kardeşim,parana yazık,para kolay kazanılmıyor,hele hiç kolay biriktirilmiyor...Bence ikinci el bir HONDA TİTAN al çok daha iyi...En azından ne olduğu belli,servisi belli,parçası belli...Sonra söylemediniz deme...!!!!!
     
  15. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    motora verdiin parayla değil, üstüne bindikten sonra maceraya atıl bencede.
     
  16. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    semih-55 kardeşim ilk olrak orjinalliği bozma olayı geri dönüşü olamyan değşikliklerle olur sana tavsiye ettiğim dişli olayı ise motorsikletin ön zincir dişlisi ve arkacantın üstündeki tahrik dişlisi oluyor hepsi toplam 20 ytl yi geçmez aklında bulunsun hocam.bu arada ön dişli sadece hız arttırmak içindir araka dişli ise ince ayar içindir diye bilirim motorsikletin öndişliyi değiştirdiğinde güçsüz kalacağı için arka dişliyi büyütmeni tavsiye ettim.servis olayına gelince zip star zealsun zngshen grubu motorsikletleri aynıdır özelliklede zealsunun motorsikletleri çok özeldir üsten egzantrik diee tabi ettiğimiz sübop çalışma sistemi zincir aktarımıyla kranktan direkt olarak üst piyanonun çalışmasını sağlamaktadır.buda zamanlama hatasını sıfıra indirmektedir.ve üst devirlerde inanılmaz sonuçlara imza atmaktadır.özelliklede 125-7 moeline orjinal haliyle ne cgl ne ybr nede cbf 150 nin yeteşibileceğine inanıyorum.4. vites motoriklet 130 kmh yapıyor.5 viteste otobanda rampa aşağı bastım sırf sonunu göre bilmek için kadran döndü 9000 devirde 10 km/H ye geri döndü ve halatı kırdı.ortalam hızı 170 km/horjinal haliyle hiç bi 125cc 4 zamanlı motorsikletten bu hızı görmedim.araştırırsanız görürsünüz.
     
  17. hellboy

    hellboy Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2008
    Mesajlar:
    30
    Beğeniler:
    11
    melih kardeşim bi çok çin çan çon servisine bakıyorum ama dostum bilen gören söken ve bi motor tutkunu olarak motorsikletin sisteminin çok güzel olduğuna inanıyorum ama senden rücam motorsikleti almaya karar verdiysen silindir üst kapak ve karter silindir arası bağlantlara dikkat etmen conta taşmışmı kırmızı renk sıvı conta izleri varmı? karter sağ sol kapakların vidaları ve gene aynı şekilde conta taşmış mı?özelliklede sol kapağa bakmanı tavsiye ederim.eğer bu taşma ve sıvı conta izleri varsa hiç yanaşma derim.hiç bi motorcu başkasının söküp topladığı motoru sökmek istemez.bende de böledir başkasının pisliğini temizlemek istemem.mobileyt tamircisi bile günümüzde 4 zamanlı motor sökmeye başladı arkadaşlar bizim burdaki yamaha honda servislerinde bile bi çoğu bisiklet tamircisi dükkanını kapatıp çalışmaya başladı.arkdaşlar eğitim şart öğrenmek şart.ya başımdan geçen bi olayı anlatayım bi gün bi motor geldi hero honda herkes biliyordur nese biyar kolu boşluk yapmış egzantirikte sorun sentede 1 kaç derece kaymış bi derccce daha kaysa çıkış sübobu pistona değcek sübop eğilcek nese.söktüm baktım egzantirik zincirini 100 cup die tabir edilen mçin malı denilen motorlardan temin ettim bu parçası yok bu arada hondanın bu modelinin.krank okada çok tamir görmüşki işkenceyle tornaya gitmeden ben ayıra biliyordum.doğal olarak direk bu böle olmaz bi krank lazım dedim müşterime gitti geldi tav 220 ytl imiş dedi oda sadece bi yerde 1 tane var.bana dediki tamir et olmaz dedim ben tamir etmem dedim sonuç olarak aldı götürdü.2 gün sonra binerek geldi yanıma olmaz dedin sen usta deilmişsin al işte oldu diee.sustum hiç bişe demedim. birinci vitese taktı kalktı 10 mt gitmedi bi ses ianaılmaz çıktım araksında dışarı motorsikletkrangı dağıtıyor.biyar kolu 3 parça kısa milin üstündeki 1.3. vites dişlileri marş dişlisi krangın bir parçaısı pistonu delip üst kapağa kadar gelmişti ve karter ön alt taraftan batlmıştı.dostlar çin malının kötülenmesindeki bu dr-urumlara gelmesindeki en büyük etkenin ustalar olduğunu bende bi usta olrak söliye bilirim.tabk maden kalitesi olrak fark var hatta çin malları kendi içinde bu kalite farklılık gösteriyr ama bu okadar büyük farklar deil inanının bana.
     
    MELİH bunu beğendi.
  18. semih_55

    semih_55 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    89
    Şehir:
    samsun
    Motosiklet:
    Honda
    hellboy abi ii hoş diyonda bu zealsun dediğin markanın bi honda bi yamaha kadar ömrü varmı bizim burda var bitane adamda 200 cc motor teneke gibi çalışıyo ben cgl'yle yapıştırdım onu