Motosiklet enstantaneleri

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında yunusemre tarafından paylaşıldı.

  1. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    Resimler GIF animasyonlardir. Yuklenmeleri biraz zaman alabilir, lutfen bekleyiniz.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    en güzeli sarı racing :) düşemedi gitti gidonu bıraksa düşerdi ama inatçı çıktı gidonu bırakmadı :)
     
  3. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    adam kafaya takmis, kollarida kirilsa, omzuda ciksa, ayaklarida yamulsa o motor dusmeyecek :D
     
  4. Erdal Özgüner

    Erdal Özgüner Site Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Şubat 2009
    Mesajlar:
    786
    Beğeniler:
    314
    Şehir:
    istanbul/küçükçekmece
    Motosiklet:
    Yamaha
    Şişman kadına n'oldu acaba bir daha motora binebildimi?
     
  5. ahmet atay

    ahmet atay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    475
    Beğeniler:
    235
    Şehir:
    BURSA
    Motosiklet:
    Yamaha
    heheheh demekki ön kaldırmak yetmiyor birde onu sapa sağlam yere indirmek önemli
     
  6. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    Erdal abi o hanima bisey olmaz ama motor zarar gormus olabilir, tekerlekler asinmis olabilir ustunden gecerken :D
     
    Erdal Özgüner bunu beğendi.
  7. Gökhan Yasdal

    Gökhan Yasdal Site Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    870
    Beğeniler:
    485
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Suzuki
    [​IMG]

    Buradaki motora ne olmuş olabilir? O yalpalama denge kaybından mı tekerleği falan mı patladı yoksa?
     
  8. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    fren olabilir mi?
     
  9. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
  10. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    cok afedersiniz ama buna ayri, ozel, kendi mesaji gerekli, buyrun:

    [​IMG]
     
  11. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    bu adam lastikten mi !! :D
     
  12. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    abicim anlamadimki, etten degil ama orasi kesin :D

    adam bildigin bile bile dusuruyor kendini
     
  13. Ertunc.İlbeyli

    Ertunc.İlbeyli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul-Tuzla
    Motosiklet:
    Honda
    o en son yolladıgın film cekimi falan olabilir:D birsürü kamera var yolun ordasında, planlı yapılmış bisey yani
    ama olmayabilirde bilemiyorum salladım:D
     
  14. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    ertunç her ne olursa olsun adam resmen çuval gibi hareket ediyor :) ben o kadar esnesem her yerım kırılır walla :D
     
  15. Ertunc.İlbeyli

    Ertunc.İlbeyli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2010
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul-Tuzla
    Motosiklet:
    Honda
    abi bende anlamadım ki adam nasl ayağa kalktı
    bacakları nasıl ters bükülüyo ama herif pisikopat azim var:D
     
    yunusemre bunu beğendi.
  16. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    yunus emre sen son videonun altına denenmsi sakıncalıdır die yazmalıydın bence :)
     
    yunusemre bunu beğendi.
  17. Erol

    Erol Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    5.997
    Beğeniler:
    3.113
    Şehir:
    İstanbul-Çamlıca
    Motosiklet:
    BMW
    Ya ne var ki bunda, aynısını bende yaparım, ama gözümü öbür dünyada açarım :)
     
    yunusemre bunu beğendi.
  18. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    walla başkanım bana "Honda Cbf 600,Yamaha x-max 250,Honda Today" bunlar benden sana hediye hele bi dene kardeşim desen yıne olmaz .çünkü ölürüm deneme sonucunda :D :D
     
  19. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    hmmmmmm, hediyeyi dusununce belki denemeye deger yahu hahahaha
     
  20. yunusemre

    yunusemre Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    26
    Şehir:
    Cin(China)
    Peki bunlara ne diyeceksiniz? :) sonuncuya ozellikle dikkat:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]