Motosiklet Forum'a Radyo ve Chat Ekleniyor

Konu, 'Sitemiz Hakkında Duyurular' kısmında ulas tarafından paylaşıldı.

  1. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Merhaba Arkadaşlar bugün sitemize önemli bir özellik daha ekleniyor. Chat ve Radyo ekleniyor.... Bilginize
     
  2. Murat Reis

    Murat Reis Kazan Dairesi Sorumlusu

    Kayıt:
    10 Eylül 2007
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    47
    Şehir:
    SAMSUN
    Motosiklet:
    Honda
    canavar gibi olur valla.;)
     
    ulas bunu beğendi.
  3. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Murat'cım şimdiden ellerine sağlık :)
     
    Murat Reis bunu beğendi.
  4. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    Ulaş hocam gine olay yaptın süpersin yok başka örneği Türkiyede artık

    boşuna demiyoruz:)

    forever motosikletforum
     
  5. huseyin.sait.61

    huseyin.sait.61 Site Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğeniler:
    425
    Motosiklet:
    Honda
    gercekten süper olacak emegi geçenlerin ellerine saglık çok sevindim şahsen şimdiden herkese hayırlı olsun
     
  6. cavitinoglu

    cavitinoglu Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Nisan 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    uskudar-istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    peki chat bölümüne nasıl ulaşacağız. :(
     
  7. Ümit ÇAKIR

    Ümit ÇAKIR Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğeniler:
    88
    Motosiklet:
    Asya
    emeği geçenlerin eline sağlık.teşekkür ederiz.
     
  8. dj-chemistt

    dj-chemistt Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Herkese merhaba.Siteye bugun üye oldum. Siteyi henüz inceleme fırsatım olmadı.
    eminim cok güzeldir :)

    Henüz motorum yok ama Agustosta olcak ins ;)

    Bir dj olarak siteye radyo eklenmesinin iyi fikir oldugunu düşünüyorum :)
     
    ulas bunu beğendi.
  9. ulas

    ulas Admin Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.159
    Beğeniler:
    4.285
    Şehir:
    Kadıköy/İstanbul
    Motosiklet:
    Yamaha
    Teşekkürler.. Öncelikle aramıza hoş geldiniz... Geçen aylarda radyo ekledik ama siteyi yavaşlattığından kaldırmak zorunda kaldık. önümüzdeki günlerde bunla ilgili yeni çalışmalarımız var.
     
  10. dj-chemistt

    dj-chemistt Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Ankara
    Motosiklet:
    Henüz Yok

    tesekkürler... radyo olursa eglenceli olur :)

    sitede motorsiklet foto arsivi var mı ? gerci siteyi aksam incelicem...
     
  11. Ferhat Taskın

    Ferhat Taskın Site Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    872
    Beğeniler:
    1.151
    Şehir:
    ANKARA
    Motosiklet:
    Yamaha
    bence çok güzel bir çalışma başarılarınızın devamını dilerim
     
  12. Dr_Wiktor

    Dr_Wiktor Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    56
    Motosiklet:
    Honda
    ulaş hocam kimin bu işde emeği geçiyorsa elline koluna sağlık daha eğlenceli ve keyifli olacaktır bence
     
  13. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    Ulaşcım olacak ise M.F radyosu olsun,yoksa hiç olmasın daha iyi...Evimizde zaten dinliyoruz...;):)
     
  14. Onur Filiz

    Onur Filiz Moderator Yetkili Kişi

    Kayıt:
    8 Ekim 2009
    Mesajlar:
    2.731
    Beğeniler:
    809
    Şehir:
    KIRKLARELİ/VİZE
    Motosiklet:
    Hyosung, Mondial
    çok eski bir konuyu hortlatmak istedim.Bu chat olayını gerçekleştirme imkanımız var mı ?