Nedir bu motosiklet ayakkabılarının özel yanı???

Konu, 'Motosiklet Ayakkabısı' kısmında Raistlin tarafından paylaşıldı.

  1. Raistlin

    Raistlin Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul - Maltepe
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Bilgisizliğimi mazur görün ama bu motosiklet botlarının özellikleri, farklılıkları nelerdir ve neden bu botları tercih etmemiz gereklidir?
     
  2. Dr_Wiktor

    Dr_Wiktor Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    189
    Beğeniler:
    56
    Motosiklet:
    Honda
    arkadaşım botların üstünde kilik noktalar var.. kaza anında ayağın kırılmasın diye yapılmış onlar yapa en az hasarı görmeni sağlıyor botlar onun için çok önemli
     
    öner coskuner ve Raistlin bunu beğendi.
  3. Metin

    Metin Site Müdavimi

    Kayıt:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    4.039
    Beğeniler:
    1.618
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Honda
    1) Hava ve su geçirmezlik..2) Parmak,bilek ve topuklarda çelik koruma 3) Kaymaz taban 4)Görünürlük için reflektör...;)
     
    öner coskuner ve Raistlin bunu beğendi.
  4. Ozgur Baglama

    Ozgur Baglama Site Müdavimi

    Kayıt:
    13 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.380
    Beğeniler:
    720
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Motosiklet:
    Honda
    ferkın en büyüğünü kullanınca anlarsın
     
    öner coskuner bunu beğendi.
  5. Raistlin

    Raistlin Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    50
    Şehir:
    İstanbul - Maltepe
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    cevaplarınız için teşekkür ederim bende acaba dağda kullandığım kar botları ile kurtarabilirmiyim düşüncesi içindeydim açıkcası ama çelik korumalar olması bu fikirden vaz geçirdi hemen :eek: yoksa diğer butün özellikleri fazlasıyla taşıyan botlarım mevcut ama hiçbirinde çelik koruma tarzında bir önlem yok tabikide :D cevaplar için tekrar teşekkür ederim :)
     
  6. polat

    polat Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    469
    Şehir:
    Yalova
    Motosiklet:
    Honda
    Bir sabah işe gitmek içinbindim motosikletime ve işyerime yaklaştığım için yavaşladığımda yan yoldan çıkan bir araç arka sağ tarafımdan çarpınca bana önce arka tekeri yanımda gördüm :) daha sonra haliyle düştüm ve sırtımın üzerinde bir müddet sürüklendim

    MONT: Sırtımı dirseklerimi ve omuzlarımı korudu

    Daha sonra sürüklenmeye devam ettiğim için kendimi kumanda edemedim ve yan döndüm döner dönmez Kafam hızla yere çarptı

    KASK:Kafamı içindekileri,yanağımı ve kulağımı yani dışındakileri:) Korudu

    Yan taklamıda attıktan sonra ayaklarım yere çarptı ilk hissettiğim ayak bilek kemiğimdi
    Burdaki çıkıntı(artık ne kemiğiyse)

    BOT: Bileğimi ,Ayak parmaklarımı ,kısa bir süre motorun altında kalan bacağımı Korudu

    Tek kötü olan GS adasının karşısından aldığım hakiki sahte çıkan italyan malı pantolonun(sipidi) üzerimde olmayışıydı (çünki bir ay giydikten sonra söküldü parçalandı) dizim kaval kemiğim ve kalçalarımın yanları hasar gördü Yeni pantolonumun buralarında korumalar var...

    Diyeceğim Raistlin kardeşim adamlar deniyo biliyo öle yapıyo bu botu montu ve kaskı yani Bi farkı kesinlikle var haberin olsun
     
  7. Hakan Karael

    Hakan Karael Site Müdavimi

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.947
    Beğeniler:
    1.286
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    Aprilia
    Bence polat arkadaşımız en güzel açıklamayı verdiği örnekle yaptı güvenli ekipman kesinlikle şart arkadaşlar kazasız günler
     
    Turgay, SERVET, A.HAMDİ ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  8. aykutdundar35

    aykutdundar35 Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    122
    Beğeniler:
    53
    Şehir:
    izmir
    Motosiklet:
    Honda
    geçmiş olsun polat pantolunu giymeyi unutmus olsan bile dizlik taksaydın keske ama olan olmus daha
     
    polat bunu beğendi.
  9. Halit Batmaz

    Halit Batmaz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2007
    Mesajlar:
    288
    Beğeniler:
    114
    Motosiklet:
    Kymco
    bence trafige korumasız çıkmak kendini ateşe atmaktır
     
  10. Haluk

    Haluk Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    136
    Beğeniler:
    295
    Motosiklet:
    Honda
    Polat biraderim bu sana çarpan zevata ne oldu? Bastı gittimi? Biz hep korunalım ama millet kendini hiç geliştirmesin, ortaçağ otomobil sürüş teknikleri hükmetsin caddelere. Hep görüyorum öyle sağdan soldan atıyolar kendilerini caddenin ortasına. Durmak yok, biri geliyomu diye yavaşlayıp bakmak yok, kendini anayola atıyo ya gerisi boş. Sinirlenmemek elde değil.
     
    Turgay bunu beğendi.
  11. SERVET

    SERVET Site Müdavimi

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.786
    Beğeniler:
    607
    Şehir:
    İstanbul
    Motosiklet:
    BMW
    haluk kardesım cok haklısın bu memlekette bakar kör cok her ne sekılde olursa olsun bız yınede cok dıkkatlı olalım
     
  12. Fidel.Yıldız

    Fidel.Yıldız Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğeniler:
    15
    Öncelikle büyik geçmiş olsun ve anlatımın için teşekkür
     
  13. Recep Varlı

    Recep Varlı Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.779
    Beğeniler:
    1.457
    Şehir:
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosiklet:
    Salcano
    bütün bu sayılan özelliklere bağcıksız olmaları (özellikle vitesli motorlarda vites tertibatına ve ayak frenine dolanmamaları ciddi tehlikelerden koruyor) eklenilebilir çünkü uzun bağcıklı ayakkabılar scooter hariç her türlü motosiklette ciddi zararlara (ayağınıza ve düşünce size) yol açabilir :) bağcıklı ayakkabı giyeceksekte sıkıca bağlayıp ayakkabının içine sokmalıyız
     
    Turgay bunu beğendi.
  14. öner coskuner

    öner coskuner Site Müdavimi

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.018
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Cuxhaven,Germany
    Motosiklet:
    Suzuki
    :)Kardesim bütün bu yazilanlar beni tatmin etmiyor dersen,senin bir motorcu oldugunu gösteriyor.:):):):)
    En azindan bu yetmeli...
     
  15. alper.alp

    alper.alp Üye

    Kayıt:
    11 Eylül 2009
    Mesajlar:
    35
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    İstanbul-Kağıthane
    Motosiklet:
    Yamaha
    Korumalı oluşu bi yana fren ve vites pedallarını daha iyi hissedip kavradığı için sürüştede konfor sağlar.
     
  16. Murat Burak

    Murat Burak Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Ducati
    sanırım şenol hocam bu soruyu görmemiş yoksa uzun uzadıya botun faydalarını anlatırdı bize :)
     
  17. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Aylin Onal bunu beğendi.
  18. Murat Burak

    Murat Burak Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ocak 2010
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    64
    Şehir:
    istanbul
    Motosiklet:
    Ducati
  19. Şenol SEL

    Şenol SEL Site Müdavimi

    Kayıt:
    27 Şubat 2009
    Mesajlar:
    9.448
    Beğeniler:
    9.012
    Şehir:
    Altıntaş Mudanya - Bursa
    Motosiklet:
    Yamaha
    Kabus görmemk için dikkatli ve korumalı ol.Kabusun içinde de olabilirsin dikkat et.