Off road cı kardeşlerimize müjde Husqvarna - TE630 '2010

Konu, 'Cross - Off-Road Kullanıcıları Bölümü' kısmında Alican tarafından paylaşıldı.

  1. Alican

    Alican Site Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    340
    Beğeniler:
    298
    Şehir:
    Kocaeli-Sakarya-İstanbul
    Motosiklet:
    Kawasaki
    Tipi ...................................... Tek silindirli, 4 zamanlı, DOHC 4V
    Şasi
    Bore ................................................. .................. 100mm / 394in
    Çelik .............................................. Ana çerçeve tek tüp beşik
    Inme ................................................. .............. 76.4mm/301in
    Alt kare ............................................... ...................... alüminyum
    Deplasman ................................................. .......600cc/366 içinde
    Ön süspansiyon ................................. 45mm MARZOCCHI Upside -
    Sıkıştırma oranı ................................................ ............. 124:1
    Ön Tekerlek Seyahat........................................... .270mm/1063in
    Soğutma ................................................. ................... sıvı soğutmalı
    Radyatör ................................................. ....... iki elektrikli fan ile

    Boyutlar, Ağırlık, Kapasiteler
    Dingil mesafesi .................................................... 1485mm
    Toplam uzunluk ................................................. 2260mm
    Arka tekerlek dişli .............................................................. 42T
    Toplam genişlik ................................................ .... 820mm
    İletim oranı ................................................ .............. 2.800
    Toplam yükseklik ................................................ . 1240mm
    Koltuk yüksekliği ................................................ ....... 945mm
    genel oranları
    Yerden yükseklik ..................................... 300mm./11.81in
    Iz ................................................. ................... 115mm
    Kuru ağırlık ................................................ ...... 150Kg
    Yakıt tankı capacity....................................12L
    Şanzıman yağı ........................................ 2L


    Zamanlama sistemi
    Sıkıştırma ve geri sekme ayarı
    Yağlama .................. yağ pompası ve kartuş filtre ile ıslak-sump
    Ateşleme ............. elektronik, inductiv akıntı, w / dijital kontrol
    Reaer wheel travel. ........................................... 320mm
    Buji tipi ............................................... .......... NGK CR8EB
    Hidrolik kontrol ve yüzen kaliperli Ön fren disk .........
    Buji boşluğu ................................. 0.7-0.8mm
    Ön fren diski çapı ................................ 260mm
    Yakıt sistemi ............................................. elektronik enjeksiyon
    Arka fren ................................. hidrolik kontrol ile sabit disk
    Debriyaj .................................... ıslak multiplate; tahrik hidrolik
    Arka fren diski çapı .................................. .220mm
    Ön tekerlek jant ............................................... 16x21 alüminyum
    Driven disk yok ............................................... ............................. 7
    Arka tekerlek alüminyum jant .............................................. ,215 x18
    Ana tahrik
    Ön lastik ......... 90/90x21 PIRELLI MT 21/METZELER MCE kurak yayla
    Motor dişli ................................................ ..................... 32T
    Arka tire.........140/80-18 PIRELLI MT 21/METZELER MCE kurak yayla
    Debriyaj dişli ................................................ ............................ 75T
    Elektrik sistemi ................................................ ................... 12V
    İletim oranı ................................................ .............. 2,343
    FAR ................................................ .....................60/55W
    Pilot ışık ................................................ ............................... 5W
    Hızları ................................................. ...................................... 6
    Kuyruk ışığı ................................................ ................................. LED
    İç oranları
    Stop ışık ................................................ ............................. 21W
    Dönüş sinyalleri ................................................ ......................... 10W
    Pil ................................................. ........................ 12V
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Gökhan TUNALI

    Gökhan TUNALI Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    770
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Eskişehir,yazları Ayvalık.
    Motosiklet:
    Honda
    Tam istediğim motosiklet,enjeksiyonlu 600cc Cross-Enduro her yola giden cins,sağol Alican.
     
  3. yavuzyagiz

    yavuzyagiz Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Balıkesir
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Geçen Salı aradık husqvarna yetkili bilmemnesini,numarasını bulana kadar elli takla attık,neyse sonunda bir tane kız çıktı 125 lik 2 zamanlı olanın fiyatını sorduk,onunda haberi yokmuş,olunca heber veririz dedi, numaramızı verdik,başa bela hergün bir reklam mesajı,kafam şişti.adamlar sattıkları (ya da satacakları)motorun fiyatını bilmiyo.Ama kim ne derse desin husvarna bu işte usta.Tarihçesine falan baktım geçen,literatüre cross motoru kazandıran adamlar bu husvarna sahipleriymiş,tabi o zaman isveçmişliymiş, şimdi italyan.Ama fiat arabalarla karıştırmayın,bu ferrariyi yapan cincsten italyan... :)
     
  4. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
    çok güzel bir special.ayna takma yerleri boş olduğundan opsiyonel
    olarak düşünüldüğü belli oluyor.yine hiçbir koruması olmaması opsiyonel
    elcik,motor,karter.. korumaları takılabileceği anlamına geliyor.
    Koltuk yüksekliği 945mm ile biraz ürkütücü 1.80-85 cm altındaki sürücülere
    biraz sıkıntı ve zorluk yaşatabilir:)
     
  5. Onur.Evren

    Onur.Evren Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2010
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    34
    600 cc ile ağrı dağını tırmanırsın motorla :D
     
  6. Barış

    Barış Site Müdavimi

    Kayıt:
    12 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.247
    Beğeniler:
    3.060
    Şehir:
    ankara
    Motosiklet:
    Yamaha
  7. o.somuncu

    o.somuncu Organizatör

    Kayıt:
    6 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.258
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Dikili - İZMİR
    Motosiklet:
    Yamaha
    Bence yalnız kros amacı için 600 cc lik bir güç çok fazla ve gereksiz..(Amatör kullanım için)
    Bu zevk için en ideal 250cc lik motorlar.En fazla 350lik DR ler!..Kilo ve boy düşük ise 125 likler de fevkalade olur..Ama 600 lükler ralli kategorileri içindir herhalde..
     
  8. yavuzyagiz

    yavuzyagiz Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    Balıkesir
    Motosiklet:
    Henüz Yok
    Dakar gibi uzun metraj yarışlarda kullanıyorlar.Yoksa 125lik 2 zamanlı 50 beygir makikneler var, yeter de artar bile gösteri tarzı cross musabakalarında.Zaten kimse arazide 600lük motorun yakıtıyla başa çıkamaz.